Nissan Pathfinder ali Kia Sorento

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
ker je vse v enem hladilniku in znotraj pride do mešanja - kako naj ti razložim (bom slikal naslednjič)
malo si me zignoriral - si lastiš pathfinderja ali ne
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Hvala vsem za odgovore in dobro debato ...

Jaz nebi bil tako zelo prepričan, da kar se same zmogljivosti vleke tiče, da je Sorento tako neprimerljiv v Pathu.

Ker če gledamo izkušnje tistih, ki vlečejo hude čolne (skoraj 3000t) z enim ali drugim avtom, nisem zasledil, da bi kdo rekel kaj slabega čez Sorenta, ravno obratno. Imaš primere, ko so prej vozili Patha, potem pa so ob zamenjavi šli na Sorenta in ga ne morejo prehvaliti.

Nekaj drugega je terenska zmogljivost. Tukaj je Path zagotovo v prednosti, sploh če ima blokado zadnjega diferenciala ... gladko poseka Sorenta. Rjavenje je pa pri obeh katastrofa ... žal.

Aja glede Toyote in LC .... karoserija tako gnije, da sem bil šokiran. Poglejte malo po forumih in YT-ju ... katastrofa vam povem. Niti pod razno iz tega stališča ne opravičuje višjo ceno, ker je na nivoju Patha ali Sorenta.

Pa recimo takole ... zakaj vzeti Patha in zakaj Sorenta?

- KIA ima polno šasijo, Path tudi
- oba imata dobra motorja z verigo
- reduktor imata oba
- celotno gledano je pogon boljši na Pathu in s tem terenske zmogljivosti (mislim sicer, da vsi nimajo blokade zadnjega diferenciala)
- oba vlečeta uradno prikolico do 3t
- udobnost je mogoče v Sorentu malce boljša (?!?)
- poraba je tam tam +-2l
- stroški vzdrževanja - nimam pojma
- nekih serijskih napak avta nimata (razen rjavenja)
- pokvarljivost je celo pri Pathu bolj verjetna (čeprav jaz na to ne dam nič, ker je vse ena statistika).

Kaj je razen imena in sinonima za terenca tisto za kar bi se odločil za Patha?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Kaj se ne trgajo serijsko verige ventilov pri Pathu? Jaz sem slišal, da ja
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik softi pravi:
si poskusil oba zapeljati?
pa s prikolico?

Zal ne. Zato sprasujem ljudi ki imajo izkusnje. Kaj je tebe recimo motilo pri Sorentu da mi ga odsvetujes in priporocas Patha?
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.730
2.097
113
ko sem pred časom povprašal mehanika ki se je ukvarjal s sorentoti dnevno lahko rečem sledeče, problematična sta lahko tako agregat kot avtomatski menjalnik... so tudi tisti ki so šli več 100000 takih ki so šli brez težav skozi vendar pravi da jih ni veliko
ko sem rekel če mi ga bo šraufal je rekel, da si ne želim da bi ga moral.... no tako sem ga tudi zbrisal iz seznama potencialnih
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Meni Path ne gnije nikjer, tudi na "odkrušenih" delih ne. Sem ga dal zaščitit 4 leta starega (in do takrat tudi ni bilo nič). Karoserija je pocinkana, pločevina je konkretno debela. Po mojih izkušnjah je to tudi stvar hrambe, če boš imel vsak dan avto parkiran nekje ob reki na travniku (stalna vlaga) ali pa v suhi garaži, bo zagotovo razlika. Če te moti letenje kamenja, pragovi pomagajo, lahko pa kupiš še original plastične "zavese" za kolotek (tudi vrsta pnevmatik precej vpliva na to).

Priporočam 3.0 V6 dizel s sedemstopenjsko avtomatiko, katerega na žalost ni bilo na voljo na slovenskem trgu. Odpadejo znane težave z verigo, moči pa je toliko, da avto zlahka potegne 200km/h. Ta model ima še par drugih bonbončkov (npr. izboljšani prednji sedeži z več stranskega oprijema). Poraba je 11,4l/kmh po boardu, s tem da mi je resnično vseeno. Sem mnenja da, če ne morem avta vozit kakor mi ustreza - torej se bi moral ozirat na porabo - je predrag zame. V bistvu so na koncu proizvodnje R51 modela naredili že kar spodoben avto.

Glede vozne dinamike, to je pač ladja, občutka kar se dogaja pod kolesi ni. Ampak enkrat ko se vsedeš v Lotus Elise ali derivat, je po občutku na cesti tudi M3 samo iz potniškega vozila predelan kompromis.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
7
38
Enako kolegov 15 let star LC ne ... moj ex pajo je bil pa kar precej rjav ... se pa da vse poštimati, saniraš rjo, zaščitiš in drži nekaj let. Jaz sem v tej primerjavi (s kio sorento) vsekakor za pathfinderja, čeprav daleč od tega da bi bil sorento slab, je pa vse odvisno od tega kakšen primerek dobiš.
Nekateri imajo non stop probleme, drugi le tankajo in vozijo ... a tako je z vsemi avti/terenci/suvi.

Patrol, sploh GR je še hujša žival, a dobiti dobrega je skoraj da mišn imposibl
wink-1.gif
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.497
8.862
113
Če boš vlekel prikolico po asvaltu ne vidim razloga za SUV. Kupi si kombi, VW Caravelle bo odličen za ta namen.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.497
8.862
113
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
transporter pa caravelle ni enako...

Je enako v osnovi, največja dovoljena masa prikolice je 2500 pri obeh, vsaj poglej, preden pišeš neumnosti..
 
Nazadnje urejeno:

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Res je, avto mora biti malo višji in obvezno pogona na vsa 4.

Ima mogoče kdo dostop do eurotaxa, da bi lahko ocenil vrednost avta za nakup:

KIA Sorento 2.5 crdi EX, letnik 2007, prevoženih 170000, zgodovina znana in avto ohranjen.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.497
8.862
113
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
OP izbira med SUV-i ali terenci, torej kombiji verjetno odpadejo.
wink-1.gif

Če vozi po asvaltu, ne vidim razloga, da bi kombi odpadel. Je pa 4x4 kombi sposoben marsikakega terenskega izziva.