Meni Path ne gnije nikjer, tudi na "odkrušenih" delih ne. Sem ga dal zaščitit 4 leta starega (in do takrat tudi ni bilo nič). Karoserija je pocinkana, pločevina je konkretno debela. Po mojih izkušnjah je to tudi stvar hrambe, če boš imel vsak dan avto parkiran nekje ob reki na travniku (stalna vlaga) ali pa v suhi garaži, bo zagotovo razlika. Če te moti letenje kamenja, pragovi pomagajo, lahko pa kupiš še original plastične "zavese" za kolotek (tudi vrsta pnevmatik precej vpliva na to).
Priporočam 3.0 V6 dizel s sedemstopenjsko avtomatiko, katerega na žalost ni bilo na voljo na slovenskem trgu. Odpadejo znane težave z verigo, moči pa je toliko, da avto zlahka potegne 200km/h. Ta model ima še par drugih bonbončkov (npr. izboljšani prednji sedeži z več stranskega oprijema). Poraba je 11,4l/kmh po boardu, s tem da mi je resnično vseeno. Sem mnenja da, če ne morem avta vozit kakor mi ustreza - torej se bi moral ozirat na porabo - je predrag zame. V bistvu so na koncu proizvodnje R51 modela naredili že kar spodoben avto.
Glede vozne dinamike, to je pač ladja, občutka kar se dogaja pod kolesi ni. Ampak enkrat ko se vsedeš v Lotus Elise ali derivat, je po občutku na cesti tudi M3 samo iz potniškega vozila predelan kompromis.