Zdravo
Še par mesecev nazaj sem bil prepričan, da je Pathfinder edina prava rešitev za vleko malo težje prikolice (2000kg). Dober motor, dober prenos moči, močna šasija ... no in ravno tukaj nastane problem.
Kolikor sem gledal in brskal vidim, da imajo vsi Nissani precej težav z rjavenjem. Pa ne govorim o rjavenju okoli blatnikov površinske oblike. Govorim o hudem rjavenju šasije. Še zdaj težko verjamem, da jim dobesedno požre šasijo, ki je iz "traverzen".
Razumem, da ima s tem težave KIA leta 2000, ampak Pathfinder, pa Terrano ...
In potem pogledam recimo isto staro KIO Sorento (2006 - 2008) , ki seveda ni biser glede rjavenja, ampak meni se zdi, da so celo manj rjave kot Nissani.
Mene resno skrbi, da bo po parih letih dobesedno razpadla šasija zaradi rje. Sam pa ravno iščem SUVa s šasijo zato, da bom tudi ko bo avto star 15 let bil relativno brez skrbi, kar pri samonosni karoseriji in 2000kg pripetih zadaj za vlečno kljuko nebi bil.
Potem takem je skoraj vseeno ali se odločim za Pathfinderja ali Sorenta z razliko, da ima Pathfinder plus v tem, da ima blokado (delno) zadnjega diferenciala.
Ima še kdo takšne izkušnje glede tega?
Še par mesecev nazaj sem bil prepričan, da je Pathfinder edina prava rešitev za vleko malo težje prikolice (2000kg). Dober motor, dober prenos moči, močna šasija ... no in ravno tukaj nastane problem.
Kolikor sem gledal in brskal vidim, da imajo vsi Nissani precej težav z rjavenjem. Pa ne govorim o rjavenju okoli blatnikov površinske oblike. Govorim o hudem rjavenju šasije. Še zdaj težko verjamem, da jim dobesedno požre šasijo, ki je iz "traverzen".
Razumem, da ima s tem težave KIA leta 2000, ampak Pathfinder, pa Terrano ...
In potem pogledam recimo isto staro KIO Sorento (2006 - 2008) , ki seveda ni biser glede rjavenja, ampak meni se zdi, da so celo manj rjave kot Nissani.
Mene resno skrbi, da bo po parih letih dobesedno razpadla šasija zaradi rje. Sam pa ravno iščem SUVa s šasijo zato, da bom tudi ko bo avto star 15 let bil relativno brez skrbi, kar pri samonosni karoseriji in 2000kg pripetih zadaj za vlečno kljuko nebi bil.
Potem takem je skoraj vseeno ali se odločim za Pathfinderja ali Sorenta z razliko, da ima Pathfinder plus v tem, da ima blokado (delno) zadnjega diferenciala.
Ima še kdo takšne izkušnje glede tega?