Nissan note napaka P0304

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
Torej domači note, 210.000 km, 8 let, je po normalnem delovanju začel včeraj malo "kašljati", a ni bilo izgube moči, povečane porabe ipd. Le rumena lučka za motor se je pojavila. Preko OBDja sem s Torque dobil to napako. Nekaj narobe na 4 cilindru.
Sem menjal 4 in 2 tuljavo in je začelo orenk neuravnovešeno laufati, tudi moč je opazno upadla. Vrnil sedaj nazaj 4to na svoje mesto in je isto. S tem da sedaj javi napako P0300.
Je to povezano s tuljavo (ima manjšo rjavo fliko na prehodu na osrednji tulec pod zgornjo "glavo")? Svečke so bile menjane 5.000 km nazaj, januarja.
So mogoče ventili že slabi? Med vožnjo kaže Vakum okoli 8-10, ob mirovanju cca 22.

Tuljave seveda nimajo na zalogi, pri Eurotonu je kar 160 evrov...za garancijo je treba vse 4 menjati...IST ima menda eno v MB na zalogi, 60 evrov.

Kaj svetujete?
 

Priponke

  • 20190406_105435.jpg
    20190406_105435.jpg
    1,1 MB · Ogledi: 370

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Po 3 cilindrih ti laufa najbrž (ti temu praviš kašljanje), ne dela vžig 4. cilindra. Torej kabli ali tuljava (kar bi načeloma lahko tudi testiral preden kupiš novo).
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.739
1.526
113
Najverjetneje tuljava 4. cilindra. Seveda lahko kupiš cenejšo, kakšnih italijanskih ali kitajskih čunga lunga firm bi se sam sicer izognil...

Kaj pomeni stavek "za garancijo je treba vse 4 menjati"... Kakšno garancijo, če je avto star 8 let? Je to izjavil prodajalec avto delov? Če ja, jo iz principa kupi drugje, ker druge tri tuljave na delovanje četrte nimajo nobenega vpliva...

Po drugi strani pa drži, da lahko kmalu crkne še kakšna in bi z menjavo vseh 4ih imel mir za naslednjih 200k km. Odvisno, koliko hočeš biti gorenjca. Sam bi seveda zamenjal samo eno, če bo kmalu crknila še druga pa takrat vse preostale 3...
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
Hvala obema. Sem na netu nasel rabljene tuljave in eno vzel. A ne pomaga :( Se vedno ocitno samo 3 cilindri ker je nemiren tek in slaba moc. Tuljavo bi sprobal s svecko a ima cez tuljave pokrov, ki ga je treba prsraufat preden zazenem motor..je malo zamudno.
Huh, kabli zgledajo ok. Bom jih jutri probal malo pogledat.
Ce bi bli ventili kaksen je potem simtom?
 

enik14

Fizikalc
22. avg 2014
101
28
28
Imel enak primer na hyundai tucson. Če ni na kablih ali tuljavah problem, naj ti mehanik izmeri še kompresijo na cilindrih.Skoraj gotovo bo na kritičnem cilindru ali morda še katerem zelo slaba ali je celo ne bo nič. Menjati bodo morali ventile ali samo na tem cilindru ali na vseh. Ko zato razdrejo pol mašine je smiselno menjati morda še kak vitalni del po toliko km oz. letih starosti. O velikosti posega v motor avta se boš odločil, ko boš preučil ali avto obdržati še toliko let ali ne. Vse to namreč ni poceni.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.788
113
v bistvu se ne podre pol mašine, ampak samo glava. pa če menjuješ se menjajo vsi ventili ne samo poškodovan.
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
Navodila za meritev kompresije:
Opravil včeraj zvečer še test kompresije, ker dobil ta merilec. Dejansko na četrtem je slaba, 4 bare, pri drugih dobrih 11. Bo res treba razdret in videt stanje ventilov.Vem, da zna kar nekaj koštat, verjetno vsaj ene 400 €, ker bo vsej 16 ventilov za zamenjat. Če ni na batu kaj. Ampak bi šel v to, ker avto je drugače še čisto OK. Opcija: menjava mašine je verjetno dražja...
Priporočate koga v MB ali Velenje. Načeloma bi v Total servis v Velenju peljal. Ampak ne vem, kako so s časom. Jih moram še poklicat.
 

enik14

Fizikalc
22. avg 2014
101
28
28
Ni treba menjati vseh ventilov. Najprej naj mehanik naroči 4 ventile (za slab cilinder). Pobrusi in sčisti vseh 16 ležišč in tudi ventilov, se malo poigra s kombinacijami menjave, če to hoče in zna. Prišel bo do ugodne kombinacije, ki bo zagotavljala najboljše delovanje na vseh štirih cilindrih. Cena pa bo glede na porabljene ure verjetno višja. Pogovori se z mehanikom. Podvprašanje: imaš avto bencinski in predelan na plin mogoče?
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
Ni treba menjati vseh ventilov. Najprej naj mehanik naroči 4 ventile (za slab cilinder). Pobrusi in sčisti vseh 16 ležišč in tudi ventilov, se malo poigra s kombinacijami menjave, če to hoče in zna. Prišel bo do ugodne kombinacije, ki bo zagotavljala najboljše delovanje na vseh štirih cilindrih. Cena pa bo glede na porabljene ure verjetno višja. Pogovori se z mehanikom. Podvprašanje: imaš avto bencinski in predelan na plin mogoče?
Super, hvala za ta nasvet. Ga bom predal mehaniku, ko vidim kje bodo lahko čim prej se lotili dela.
Je bencin, predelan na plin ja...Zato je očitno kljub mazanju skurlo ventil(e)... Po 170.000 km
 

enik14

Fizikalc
22. avg 2014
101
28
28
Verjetno si blizu Velenja. Povprašaj v AC Kralj, Polzela 03 703 33 33. Imajo servis za Hyundai, Renault. Morda ti uredijo tudi nissana. Priporočam.
Glede plina pa se verjetno vsakemu zgodi, da občasno ali pogosto pozabi dolivati specialno olje za mazanje ventilov!!! Če vse deluje, človek mimogrede na to pozabi. Meni se je to žal zgodilo.
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
avto ima 210000km glava je raztavlena na mizi in ti bi menjal samo 4. Zakaj že? menjaš vse in rešeno je mir do konca motorja. raje dam tisti 100€ za materjal zraven kot pa da pustim polovico starih delov not.
Ja, jutri grem al na Total al pa enmu v Podgrad, ki je sicer za VWje specializiran. Da vidim, kako je z zasedenostjo in okvirom dela. AC Kralj poznam, a bom prvo pri teh v VE poskusil.
Če se bo ob razstavitvi videlo,da so ventili zaradi plina na splošno bolj tako tako, pa tudi drugače, ziher bolje sedaj še nekaj dati in zamenjati te dele, da bo potem do 500.000 mir :) Samo bi znala pa vmes veriga se malo zrahljati. Mogoče bo še sklopka počasi za menjavo, a tisto lahko neodvisno od tega verjetno naredijo. Razen če bo sedaj ob razstavitvi to smiselno. Bom videl jutri :)
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
Če je sploh samo ventil, kako je pa olje čisto , pa hladilna tekočina ?

Imaš pa na avto net, kar veliko usutih, morda bo, kaj takega boljša ideja : https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=9725924
Olje pa hladilna sta OK. Tak da ni videt mešanja. Tudi porabe ne ali pa modrega dima ob zagonu.
Je že na servisu, tak da ga čaka pregled stanja. Potem pa vidimo kako in kaj.Opcija je tudi nov motor - zaenkrat je samo ta na avto net ja. Bomo videli :)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.350
5.652
113
A nova glava iz "delujočega" zbuškanega pa ni opcija :sprasujemse::zavijazocmi: