Imam amisov trojček in moram povedat, da mam z njim že od priključitve non-stop neke probleme.
Ko sem se odločal za paket (in je bila pri amisu akcija - 5 mesecev za pol cene) sem izbral 10mbps, ker so mi na Amisu zatrdili, da bo glede na oddaljenost od centrale možno dobit hitrosti vsaj do 8mbps.
Situacija je taka, da že od samega začetka linija kr izpade (zadnje 3 dni dosti pogosteje kot ponavadi). Sem klical tja, in sem povedal kak je na stvari. Rekli so mi, da mam preveč aktivnih povezav (omenjala je št. 300) pa da jih 300 še čaka in da je normalno do 200 povezav (blage veze nimam o čem točno je govorila). Vem samo da sem v tistem trenutku mel izklopljeni obe televiziji + na računalniku je laufal samo firefox in MSN.
No gospodična je rekla, naj probam izklopit računalnik in en čas samo gledat TV, da vidim če bo kaj boljše. Sem se zaj pogovarjal z mamo in vprašal, če se je dogajalo isto, ko mene ni bilo doma - je rekla, da se je. Torej, ko je bla vklopljena samo ena televizija. (Se meni samo zdi, ali pač hočejo neko njihovo napako naprtit mojemu računalniku?)
Meni je tu zmanjkalo argumentov, ker pač ne vem kak te stvari potekajo, pa raje vas vprašam, da bom drugič malo bolj pripravljen.
Potem sem jo še vprašal kak je z mojo hitrostjo - ker ob izklopljeni televiziji dobim komaj 6mbps. To sem opazil od dne, ko sem mel malo večji problem z linijo - po 24 urah nedelovanja so ga odpravli s centrale, čeprav so rekli, da bo moral nekdo prit sem. Prej sem dobil hitrosti nad 8mbps. Spet je rekla, da majo oni zdaj na 7 nastavljeno, ampak, da meni linija ne pusti skozi več kot 6mbps - ni pa znala povedat zakaj točno, čeprav sem ji reko, da je do tistega resnejšega popravila delalo hitreje. Nekaj je govorila, da so lahko stare 3pin vtičnice krive, ali pa da ni vklopljen v glavni šteker pa nevem kaj. Kakorkoli že, prej sem dobival 8mbps, pa nisem doma nič spreminjal ali preklapljal...
Se mi zdi, da nonstop ko nastopi problem hočejo dokazat, da je krivda na strani uporabnika in da oni nimajo nič s tem. Morm priznat, da mi začenjajo it že pošteno na kura*.
Vaše mnenje?
Ko sem se odločal za paket (in je bila pri amisu akcija - 5 mesecev za pol cene) sem izbral 10mbps, ker so mi na Amisu zatrdili, da bo glede na oddaljenost od centrale možno dobit hitrosti vsaj do 8mbps.
Situacija je taka, da že od samega začetka linija kr izpade (zadnje 3 dni dosti pogosteje kot ponavadi). Sem klical tja, in sem povedal kak je na stvari. Rekli so mi, da mam preveč aktivnih povezav (omenjala je št. 300) pa da jih 300 še čaka in da je normalno do 200 povezav (blage veze nimam o čem točno je govorila). Vem samo da sem v tistem trenutku mel izklopljeni obe televiziji + na računalniku je laufal samo firefox in MSN.
No gospodična je rekla, naj probam izklopit računalnik in en čas samo gledat TV, da vidim če bo kaj boljše. Sem se zaj pogovarjal z mamo in vprašal, če se je dogajalo isto, ko mene ni bilo doma - je rekla, da se je. Torej, ko je bla vklopljena samo ena televizija. (Se meni samo zdi, ali pač hočejo neko njihovo napako naprtit mojemu računalniku?)
Meni je tu zmanjkalo argumentov, ker pač ne vem kak te stvari potekajo, pa raje vas vprašam, da bom drugič malo bolj pripravljen.
Potem sem jo še vprašal kak je z mojo hitrostjo - ker ob izklopljeni televiziji dobim komaj 6mbps. To sem opazil od dne, ko sem mel malo večji problem z linijo - po 24 urah nedelovanja so ga odpravli s centrale, čeprav so rekli, da bo moral nekdo prit sem. Prej sem dobil hitrosti nad 8mbps. Spet je rekla, da majo oni zdaj na 7 nastavljeno, ampak, da meni linija ne pusti skozi več kot 6mbps - ni pa znala povedat zakaj točno, čeprav sem ji reko, da je do tistega resnejšega popravila delalo hitreje. Nekaj je govorila, da so lahko stare 3pin vtičnice krive, ali pa da ni vklopljen v glavni šteker pa nevem kaj. Kakorkoli že, prej sem dobival 8mbps, pa nisem doma nič spreminjal ali preklapljal...
Se mi zdi, da nonstop ko nastopi problem hočejo dokazat, da je krivda na strani uporabnika in da oni nimajo nič s tem. Morm priznat, da mi začenjajo it že pošteno na kura*.
Vaše mnenje?