nesreča letala tupoljev-smrt poljskega predsednika

Hoof_Arted

Pripravnik
27. avg 2009
313
0
16
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
na CNN je dal izjavo ruski general zadolzen za avioniko. Pravi da pilot ni uposteval navodil, ampak mu to ne stejejo kot "napako" saj ima zadnjo besedo pri pristajanju pilot.

To je jasno, ampak verjetno je vprašanje, kdo ima zadnjo besedo na letalu, če sedi v njem takšen "El Presidente"!
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.214
1.386
113
Citat:
Uporabnik Hoof_Arted pravi:
Še tole sem našel na enem letalskem forumu:
"Dutch press reporting that the acft did 4 attempts at landing. yes 4 missed landings due to very poor visibility problems.

ATC had ordered the acft to divert, but the President told the pilot to keep on trying. Dutch press is saying the Polish rules where the President can overrule the Pilot will now be up for re-evaluation."

4x je previsoko priletel. Potem je prišel prenizko dodal gas se hotel dvignit vendar je z zadnjim delom letala trčil v drevesa tako da mu je odtrgalo rep. Ostali del pa je padel nedaleč stran.
 

peroo

Fizikalc
29. sep 2007
108
28
28
ljubljana
Če malo špekuliram:
Zanimivo se mi zdi, kakšen pritisk je moral biti na posadko. Vreme po vsej verjetnosti ni omogočalo pristanka na letališču, posadka bi morala obrnit na drugo letališče. Pristali bi nekaj 100km stran in vsa delegacija bi zamudila slovesnost ob obletnici poboja. Na letalu so bili ljudje, po činu veliko višje kot pilot. Pilotu, po eni strani pravila in izkušnje (in kontrolorji) govorijo, da ne pristajat, na drugi pa nadrejeni, da naj gre vseeno probat, čene bodo zanj posledice... nebi bilo prvič, da bi se politika in hierarhija vmešavala v stroko o kateri nima pojma...

LP P.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Vseeno je na koncu kriv pilot. Lahko bi rekel ne. Jaz bi, pa četudi izgubim službo potem. Konec koncev je tvegal tudi lastno življenje. Jaz ga ne bi.
 

peroo

Fizikalc
29. sep 2007
108
28
28
ljubljana
Še vedno špekuliram:

posadka in letalo sta bila vojaška. v nekaterih vojskah so pravila precej čudno spisana. Na civilnih letalih ima zadnjo besedo pilot. Na vojaških je pa nekje tako, da lahko ukazuje višji po činu, tudi če ni iz letalske stroke (in o vremenskih minimumih za pristajanje nima pojma)
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
pilot je bil vojak.predsenik poljske pa je bil vrhovni poveljnik vojske torej tukaj ni dileme kdo mora koga ubogati pa čeprav tvegaš življenje.sicer je na koncu naneslo tako da ta nesreča nima veze z vojsko in vojno ampak...
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
kake klatite. vsi bi rekli ne, ker gre za zviljenje in tveganje. a na drugi strani se hlapčuje za drobiž. in pilot je pilot, vojak je vojak. dela, umre. to mu je pokliv. in čeprav je tvegal življenje je to anredil, ker bi isto anredil, če bi tvegal samo svoje življenje, komandir bi pa doma na 3d panasonicu gledal on line news.

eni pač ne razumete kako to gre.
 

Spirit

propeler
18. jul 2007
5.746
1
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Vseeno je na koncu kriv pilot. Lahko bi rekel ne. Jaz bi, pa četudi izgubim službo potem. Konec koncev je tvegal tudi lastno življenje. Jaz ga ne bi.

Ej, nič ne veš kaj je ta pilot moral v svojem lajfu vse narest da je prlezu do takega položaja... in takega položaja ne spustiš kar tko iz rok.

Je pa res čudno, da je šel pilot vizuelno pristajat na stezo brez ILS in s 500m horizontalne vidljivosti
crazy1.gif
Nekdo ga je zgleda dobr motiviral, da je šel počet to neumnost in to baje celo 4x
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Pilot je 4x pokusal na silo pristat manualno, vidljivost pa 0.josef. Dokler ni v 4. poskusu zakacil za drevo.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.022
10.767
113
kod Džej-Zija
Tole štetje mi ni najbolj jasno. Enkrat se da razumeti, kot da je 4x poskušal, preden je nasedel, drugič pa, da je nasedel v 4. poskusu. Kaj je zdaj res? Ne da bi to kaj spremenilo situacijo, samo zanima me.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Predsednik je kriv je bilo med vrsticami povedano v poročilih, da je leta 2008 ukazal pilotu naj pristane v Gruziji pa ni hotel zaradi vojnih razmer... pilotu je sodilo vojaško sodišče ker ni upošteval ukaza vrhovnega poveljnika.

Zdaj si pa predstavljajte le kaj je ukazal nesrečnemu pilotu?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Obračamo lahko do nezavesti, ampak jaz raje reskiram vojaško sodišče (kjer obstaja velika možnost, da si oproščen, nekje sem prebral,d a je bil pilot, ki no hotel pristati v gruziji, tudi oproščen) in kariero, kot da grem v takem priustajat. Če nič drugega in če pozabim lastno varnost: ta pilot ima eno samo nalogo: da predsednika VRANO spravi na tla. In če je predsednikov ukaz v nasprotju z varnostjo, zmaga varnost. Tudi v vojski (ne pozabit: vojaku ni treba upoštevat ukaza brezpogojno, stvar je pogojena tudi z zakonitostjo ipd ...)
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik peroo pravi:
Vreme po vsej verjetnosti ni omogočalo pristanka na letališču, posadka bi morala obrnit na drugo letališče. Pristali bi nekaj 100km stran in vsa delegacija bi zamudila slovesnost ob obletnici poboja.
No, na poboj pa res niso zamudili...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Po mojem je tudi bil tukaj glavni krivec človeški ego. Pač za vso silo pristat v megli na slabo opremljenem letališču brez instrumentalnega pristajalnega sistema. Vojaški pilot, je pa samo vojak, pač uboga komande, če ne bo dober samo še za sekrete pucat na vojaškem letališču.

Saj podobno se je leta 1996 na Dubrovniku skantal ameriški Boeing z gospodarskim ministrom ZDA in delegacijo na letalu. Seveda brez prisile, vendar pilotova napaka.

Shit happens.

Bo pa zanimivo, če bodo objavili posnetek iz črnih skrinjic, kaj se je dogajalo na letalu, še posebej v pilotski kabini.