Nesreča- Golovec

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Ni nujno. Obstajajo na Darsu, DDC-ju in še kje tudi ljudje, ki imajo nekaj v glavi in se celo zapeljejo po taki cesti. Samo teh ne vidiš na televiziji, vidiš samo, kako se nenadoma kaka napaka poštima.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Men ni blo nč jasno najprej, potem pa sem pač videl tablo da ne MB na obeh pasovih in sem samo ostal tako kot sem bil, na levem pasu in pol dol, skozi cev po kateri potem prihaja nasprotni promet
smile-1.gif
Nisem pa vedel, ali bom lahko šel dol na Zalog-Fužine, ampak saj v najslabšem primeru se malo dlje pelješ, bolje to kot pa nenadni manever proti pravilom in nabasat nekoga...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Saj jaz tudi ne zastopim te naše države (čeprav tudi drugje ni mnogo boljše - recimo Italija). Kako ne morejo enega normalnega človeka poslati, da vidi, ali je to smiselno postavljeno ali ne. VČasih se mi zdi, da o cestah odločajo nedeljski vozniki, ali pa celo ljudje, ki sploh izpita nimajo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
No, tu se pa ne motiš. Mitjan Bizjak, ministrstvo za promet (če se prav spomnim). Enkrat mi je na dolgo in široko razlagal o prometu v tujini, kako se vozi, o voznikih, ipd. Potem se je izkazalo, da je to opazoval iz avtobusa ...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
No, pa da mi še nekdo razloži (franci pa še kdo, ali pa naj SJTV1 malo povpraša pristojne) zakaj:
- se skoraj točno po 10 letih od otvoritve nadgrajuje asfalt na vzhodni obvoznici (dve novi plasti
bonk.gif
), namreč zastopim za dobrih 20 let staro južno obvoznico, ki res ni v dobrem stanju, tukaj pa je asfalt v zelo dobrem stanju in brez lukenj (razen tistih nekaj 10 metrov drenažnega asfalta pri priključku Polje)
- zakaj je zapora, kljub temu, da se dela končajo takoj za mostom preko Ljubljanice, nadaljuje mimo vseh priključkov in mimo razcepa Zadobrova
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Glede na postavitev teh dveh tabel mislim, da se bodo nekateri tujci peljali naprej proti Zagrebu, misleč, da gredo v Maribor.
DARS je ti tabli sedaj odstranil.

Zelo dobro, saj sta bili čudovit proizvod človeka s šizofrenim umom
smirk-1.gif
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Citat:
Uporabnik keber pravi:
No, pa da mi še nekdo razloži (franci pa še kdo, ali pa naj SJTV1 malo povpraša pristojne) zakaj:
- se skoraj točno po 10 letih od otvoritve nadgrajuje asfalt na vzhodni obvoznici (dve novi plasti
bonk.gif
), namreč zastopim za dobrih 20 let staro južno obvoznico, ki res ni v dobrem stanju, tukaj pa je asfalt v zelo dobrem stanju in brez lukenj (razen tistih nekaj 10 metrov drenažnega asfalta pri priključku Polje)
- zakaj je zapora, kljub temu, da se dela končajo takoj za mostom preko Ljubljanice, nadaljuje mimo vseh priključkov in mimo razcepa Zadobrova

Če kdo to ve, so to ljudje z Javne Razsvetljave. Oni namreč tam delajo
wink-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
JR? A asfaltirajo tudi? Upam da ne, ker potem bo mnogo slabše kot je sedaj.
bonk.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.512
10.732
113
ena me zanima, kaj pomenijo oziroma čemu služijo poševno rezani utori čez celotno vozno površino, pred izvozom (ki še ni odprt) na novem kraku mb-vzhod? ???

kr tako, ker je fajn, ali imajo kakšen globji pomen?
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.046
3.564
113
41
Lj
To je zato, da bodo lahko naslednji let spet popravljal ane. Sej je čisto logično.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Mater smo brihtni.
rolleyes-1.gif


Črte oz. kanali so verjetno (če mislim prave) na vijačenju iz levega na desni ovinek (ali kontra) in služijo boljšemu odvodnjavanju vozišča na območju vijačenja. Takih kanalov imaš polno po celi Sloveniji, največ na dolenjski avtocesti.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.512
10.732
113
ne, mislim da je kar ravno...lahko pa je res, da se bolje odvodnjava...edina logična, čeprav, ne vem zakajbi, saj se cela cesta mora dobro odvodnjavat
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Vijačenje se izvede, ko se cesta nagne iz ene na drugo stran (tudi na ravnini se to izvaja). Tam voda slabo odteka, še posebej na kaki ravnini. Z vrezovanjem kanalov je odtok vode boljši. Še boljši je sicer drenažni asfalt, vendar je njegova trajnost tam med 5 do 10 let, ker se zapaca, pa pozimi je lahko precej sranja. Italijani imajo na avtocestah skoraj povsod drenažni asfalt, vendar kot sem videl, se zelo hitro pojavijo luknje v njemu.

Verjetno si mislil tole lokacijo, kajne?
 
Nazadnje urejeno:

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Kaj hočem, takle mamo, baje da bo občina zrihtala zemljišče še ta teden, pa bo štimalo.
hysterical-1.gif