NEdostavljena pošiljka - kaj sedaj?

Morphey

Fizikalc
6. okt 2008
1.164
4
38
Maribor
5.3.2016 sem na pošti oddal priporočeno pošiljko, z naslovnikom na Kitajskem.

Pošiljka do danes, 17.5.2016 ni bila dostavljena. V soboto sem se oglasil na pošti, kjer sva z oslužbencem naredila poizvednico za paket. Danes sem prejel dopis s strani pošte, da se paket nahaja na Kitajskem (ni bil vročen) - priložen je print trekinga s spleta in zadeva je za njih "kao" rešena. Torej paket ni izgubljen, čeprav se tisti, ki poizvednice dela, ni prav nič potrudil, da bi pošiljko dejansko izsledil.
Na trekingu pošiljke je že od 12.4. do danes en in isti zapis, tako da vprašanje kaj se s pošiljko dejansko dogaja.

Kaj lahko storim? Kdaj preteče rok, po katerem lahko terjam odškodnino zaradi nedostavljene/izgubljene pošilke?
 

Morphey

Fizikalc
6. okt 2008
1.164
4
38
Maribor
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kaj so ti pa na pošti odgovorili na zadnje vprašanje?

Da na trekingu piše, da je paket na Kitajskem. Se nekako izgovarjajo, da ne morejo iz tega vedeti ali je pošiljka izgubljena ali ne.
 

Morphey

Fizikalc
6. okt 2008
1.164
4
38
Maribor
Kaj ni jasno??? Da je od pošiljanja minilo 2 meseca in pol, status pošiljke je pa se že en mesec ni spremenil. TO NI JASNO.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.008
6.183
113
Še enkrat, kaj ni jasno? Pošiljka čepi že 2 meseca na Kitajskem. Ali je naslov bil napačen, ali naslovnik ni dvignil pošiljke, če ga je recimo čakala na pošti. In na kocu se lahko za rit vgrizneš. Čakam še samo nekoga ki bo rekel da je Pošta Slovenije vsega kriva.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.244
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Še enkrat, kaj ni jasno? Pošiljka čepi že 2 meseca na Kitajskem. Ali je naslov bil napačen, ali naslovnik ni dvignil pošiljke, če ga je recimo čakala na pošti. In na kocu se lahko za rit vgrizneš. Čakam še samo nekoga ki bo rekel da je Pošta Slovenije vsega kriva.

Seveda je. Njim je plačal za storitev, torej naj jo zagotovijo. Odnosi PS z zunanjimi partnerji niso stvar plačnika storitve, ampak stvar PS. Če se paket ne vrne (oz nima v trackingu) z oznako napačnega naslova (ali da naslovnik ni prevzel in podobno, kar kaže, da je za nedostavo kriv pošiljatelj ali naslovnik), je krivda PS.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Še enkrat, kaj ni jasno? Pošiljka čepi že 2 meseca na Kitajskem. Ali je naslov bil napačen, ali naslovnik ni dvignil pošiljke, če ga je recimo čakala na pošti. In na kocu se lahko za rit vgrizneš. Čakam še samo nekoga ki bo rekel da je Pošta Slovenije vsega kriva.

Seveda je. Njim je plačal za storitev, torej naj jo zagotovijo. Odnosi PS z zunanjimi partnerji niso stvar plačnika storitve, ampak stvar PS. Če se paket ne vrne (oz nima v trackingu) z oznako napačnega naslova (ali da naslovnik ni prevzel in podobno, kar kaže, da je za nedostavo kriv pošiljatelj ali naslovnik), je krivda PS.


Točno tako...

Če je pošiljka že tako dolgo na Kitajskem je PS dolžna na zahtevo pošiljatelja ugotoviti kje je vzrok.

Tam mora biti jasno razvidno zakaj pošiljka stoji. Naslovnik ne obstaja, ne prevzame.......

PS je dobila storitev plačano in je dolžna pridobiti podatke.
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Še enkrat, kaj ni jasno? Pošiljka čepi že 2 meseca na Kitajskem. Ali je naslov bil napačen, ali naslovnik ni dvignil pošiljke, če ga je recimo čakala na pošti. In na kocu se lahko za rit vgrizneš. Čakam še samo nekoga ki bo rekel da je Pošta Slovenije vsega kriva.

Seveda je. Njim je plačal za storitev, torej naj jo zagotovijo. Odnosi PS z zunanjimi partnerji niso stvar plačnika storitve, ampak stvar PS. Če se paket ne vrne (oz nima v trackingu) z oznako napačnega naslova (ali da naslovnik ni prevzel in podobno, kar kaže, da je za nedostavo kriv pošiljatelj ali naslovnik), je krivda PS.

Natanko tako. On je plačal pošti za storitev dostave točno določenemu naslovniku in ne kar nekam na Kitajsko - zato je pričakovanje Pošte in razlaga v smislu pranja rok, kratkomalo smešna in žaljiva do stranke. Odnosi s kitajskimi dobavitelji so pač njihovo poslovno tveganje (ki ga definitivno vračunajo v stroške poslovanja). Če ne morejo dostavit bi morali krit odškodnino. Verjamem, da bi kakšna druga firma bolje (hitreje) rešila in imela spodobnejše sledenje (ki bi točno povedalo kje paket leži), morda bi alternativna firma imela celo svojo neodvisno lokalno mrežo na Kitajskem.

Torej ne smem Pošte Slovenije uporabit, če bom karkoli pošiljal na Kitajsko.
 

sergio

Fizikalc
21. jul 2007
2.564
36
48
41
Ljubljana
Oče je na tak način ostal brez ročne ure in brez ~130eur, ko se je paket tako "izgubil" v rusiji. Podali poizvedbo na pošto, so javili, da je paket nekje v Rusiji in za njih zadeva zaključena. Ebay pa seveda zahteval denar nazaj.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Na dan, ko so bili izdani slovenski evrski kovanci za Rimsko pogodbo, sem jih takrat uspel nekaj nabrati po različnih bankah. V eni sem celo dobil celoten zvitek.

Kovance in zvitek sem dal na Ebay in en zbiratelj iz Belgije je pokupil skoraj vse, kar sem imel. Vrednost paketa je bila cca. 600 EUR in še dobro, da sem ga tudi zavaroval za to vrednost, ker se je paket 'izgubil' nekje v Belgiji.
Ko daš poizvedbo, moraš še čakati 30 dni (vsaj takrat je bilo tako) in šele potem lahko oddaš zahtevek za odškodnino. Odškodnina pa ti pripada le v primeru, če si paket zavaroval.

Malo je bilo zoprno, ker je moral čakati tudi kupec več kot 30 dni (najprej sva čakala en teden, da dobi paket, potem 30 dni za poizvedbo in potem še en teden za odškodnino), vendar sem ga sproti obveščal, kaj se dogaja, tako da je bil zelo razumljiv.

Ko sem dobil odškodnino, sem mu vrnil kupnino, ki mi je plačal ob pošiljanju, jaz pa sem obdržal odškodnino.

To, da sem pošiljal s plačilom zavarovanja sem naredil zato, ker sem se naučil lekcije, ko sem iz Kitajske naročil RC helikopter, pa sem ga na Pošti na Dolgem mostu v roke dobil v zmečkani škatli. Jasno, da ni bil cel.
Odškodnine nisem dobil, ker so mi rekli, da natisnjeni napisi 'FRAGILE' nič ne pomenijo, če storitev 'FRAGILE' dejansko ni bila plačana od pošiljatelja s Kitajske, tako da sem se obrisal pod nosom.
No, pošiljatelj s kitajske je bil fer in mi je ponovno poslal vse dele helikopterja, ki so bili ob prvem pošiljanju uničeni.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.257
7.048
113
Pošta nima osnovnega zavarovanja "vsakega paketa"? nekaj takega mislim da ima DPD, kjer je vsak paket zavarovan do 250 eur, doplačilo pa je seveda možno.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
395
83
Seveda nima, to je vse za doplačilo. Tudi avtor teme bo dobil max 10x strošek poštnine ali nekaj takega, če ni zavaroval.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.669
341
83
www.kacnje.eu
ksz:

Po mojem spominu izpred nekaj let je tako, da pošta za izgubljeno priporočeno pošiljko sicer povrne nekaj. Vendar pozor - to je drobiž. Le nekajkratnik poštnine, če se ne motim.
Sicer pa moraš tam pri oddaji napisati vrednost, potem pa je druga zgodba tudi z odškodnino.
Verjetno jim piše tudi na spletni strani o teh zadevah. So se pa včasih množično izgubljale pošiljke v Italiji in Angliji. Tudi sicer italijanska pošta ne slovi kaj posebej.
evil.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.257
7.048
113
Kar zajebano potem, ampak kaj je sploh smisel "priporočene pošiljke" v tem primeru, če niti sledljivosti ne omogočajo?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.008
6.183
113
Citat:
Uporabnik ginek pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Še enkrat, kaj ni jasno? Pošiljka čepi že 2 meseca na Kitajskem. Ali je naslov bil napačen, ali naslovnik ni dvignil pošiljke, če ga je recimo čakala na pošti. In na kocu se lahko za rit vgrizneš. Čakam še samo nekoga ki bo rekel da je Pošta Slovenije vsega kriva.

Seveda je. Njim je plačal za storitev, torej naj jo zagotovijo. Odnosi PS z zunanjimi partnerji niso stvar plačnika storitve, ampak stvar PS. Če se paket ne vrne (oz nima v trackingu) z oznako napačnega naslova (ali da naslovnik ni prevzel in podobno, kar kaže, da je za nedostavo kriv pošiljatelj ali naslovnik), je krivda PS.

Natanko tako. On je plačal pošti za storitev dostave točno določenemu naslovniku in ne kar nekam na Kitajsko - zato je pričakovanje Pošte in razlaga v smislu pranja rok, kratkomalo smešna in žaljiva do stranke. Odnosi s kitajskimi dobavitelji so pač njihovo poslovno tveganje (ki ga definitivno vračunajo v stroške poslovanja). Če ne morejo dostavit bi morali krit odškodnino. Verjamem, da bi kakšna druga firma bolje (hitreje) rešila in imela spodobnejše sledenje (ki bi točno povedalo kje paket leži), morda bi alternativna firma imela celo svojo neodvisno lokalno mrežo na Kitajskem.

Torej ne smem Pošte Slovenije uporabit, če bom karkoli pošiljal na Kitajsko.

bonk.gif


Seveda lahko. Samo zaradi rizika tretjih dežel se paket zavaruje. Če plačaš samo karikiram "znamko" potem je menda jasno da omenjena PS ne more imeti nobene odgovornosti do dostave tujih poštnih operaterjev.

Če se omenja DPD ima zavarovano do 520 eur brez doplačila. Ampak je paket recimo v Anglijo 25 eurov. Pošta ima v vse države EU 13,60 eur. Hmmmm .. le kje tiči zajec.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Sicer pa zavarovalnina sploh ni ne vem kako draga. Mislim, da sem za tisto pošiljko, vredno 600 EUR, s zavarovalnino vred plačal 15 EUR.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
DPD in ostale paketne firme omogočajo real-time tracking. Pošta slovenije za svoje pakete (razen za ozemlje slovenije) omogoča samo vpogledni tracking pa še to gre za tujino očitno "peš". Ebay recimo tega ne smatra za legalni tracking. Tako da če se karkoli pošilja (nazaj) kje je zahtevana tracking številka NE pošiljajte z navadno pošto, ker če prejemnik sproži dispute ste avtomatično izgubili (realno tudi če bi prejel paket bi trajalo 3 mesece da pošta izve da je status dostavljeno pa še tisti papir bo za ebay enako dober kot če bi ga sami na roke napisali).

Sploh kitajska, rusija ipd. "tretje" države sploh nimajo centralnih evidenc za poštne storitve. Torej ko pride paket v kontejnerju na kitajsko noben več ne bo popisovali ali skeniral vaše "priporočene" pošte ampak bo šla do naslovnika kakor bo šla. Statusi ki jih bo vračala poizvedba bodo povsem "nelogični" ker jih realno sploh ne bo (najbrž so časovno odvisni). Tudi če bo prejemnik prejel paket (recimo v konkretni zadevi je to čisto možno) status tega ne bo kazal.

Šola za drugič in za ostale!
tongue-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.257
7.048
113
No ja, omogoča pošta tudi pošiljanje preko real time tracking, kak je že služba...EMS al EMC? pa še preko ups se lahko pošlje
wink-1.gif


ampak tisto je spet dražje...