Še jaz priložim malo svoje ugotovitve o napravah za voznike tovornjakov in sicer za model Garmin DEZL 560 .
Omenjeno napravo sem dobil v posodobitev . Na njej je bila karta CNE NTU 2012.30 . Sedaj je posodobljena na CNE2 NTU2012.40 .
Lastnik me je opozoril da mu nepravilno izračunava čas prihoda in sicer iz Ljubljane do Karlsruhe v Nemčiji za cca 2 uri prehitro . To bi eventuelno ustrezalo profiu Osebni avto ne pa Tovornjak ki lahko vozi le 90Kmh. To bi naprava mogla vedet po defoltu a očitno ni tako .Sicer sem mu svetoval naj jo ima stalno priklpljeno in se bo počasi privzela na trend vožnje in začela pravilno izračunavat čas do cilja .
Prilagam tudi nekaj posnetkov iz menija.
Ker pa mi še vedno ni šlo v račun nepravilno izračunavanje časa prihoda sem na kartico naloži še karto CNE NT 2012.40 z pripadajočim JCV - 2504070A . Že takoj po vklopu in izbiri menija Orodja me je pričakala nova slika z dvema menijema za voznika .
V tem dveh menijih vnašaš podatke o natočenem gorivu in lokacijah točenj ,ter podatki o vozniku in vozilu ter prikolicah .
Te podatke naprava potem obdeluje in lahko pogledaš delovni čas , čas vožnje in čas počitka v grafični obliki .
Podatki se tudi shranjujejo ali na SD kartico ali na napravo in jih potem izvoziš v računalnik im jih tam pregledaš . To so sicer bolj šminke vendar nekaj lastnikov bo mogoče to tudi uporabljalo .
Vzrok za to spremembo mi ni znan in jih bom malo pobaral v Šenčurju , kako da je na napravi NTU zemljevid ki ti ne omogoča uporabo vseh storitev ki jih naprava nudi .
Dodatno so sedaj pri novejših garmin napravah v meniju Izogibanja dodali storitev Izogibaj se cesti ali Izogibaj se področju kjer lahko sam določiš na karti katerih cest ali področij naj pri izračunu poti naj ne upošteva . Sem tudi vnesel nekaj relacij in to res deluje.
Photoreal tudi pri NT karti prikaže cez cel ekran , pri NTU karti pa polovično .
Sedaj pa še nekaj slik iz menijev NT karto .
No mogoče bo komu kaj pripomogla ta predstavitev naprave Garmin DEZL560 pri odločanju o nakupu.
LP VIDE