Nategatorji !!!!

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
ene 5 jurjev, al kateri del ni jasen?

kupi itak neto, račun še zbijejo, potem pa malo kreativnega računovodstva,... ma kaki 5, za 8 zagotovo gre
smile-1.gif
če kerga reveža najdejo ko kupi tole za tak denar.

Matematika ti pa ni šla najboljše...

Najprej kar se tiče cene; če že potem bo dobil kakšnih 300,00 EUR popusta. To ni slovensko barantanje. Če kupi v Nemčiji neto mora plačati DDV v Sloveniji.

Se pravi;

16.500,00 EUR (recimo, da dobi nekaj popusta)
DMV v vidšini 1.815,00 EUR http://www.amzs.si/si/356/98/default.aspx
Se pravi njegova neto cena plus DMV znese 18.315,00
EUR.

K temu prištej še DDV v višini 22%, ki ga plača v Sloveniji in te pride avto 22.344,00 EUR. Potem je tukaj še homologacija (cca. 100,00 EUR, pa prevoz vozila...) in te pride avto cca. 23.000,00 EUR.

Avto prodaja za 25.990,00 EUR. Ker smo na Balkanu in kjer je navada, da se cene zbija bo za avto na koncu dobil 25.000,00 EUR. Torej bo zaslužil 2.000,00 EUR in ne 5.000,00 EUR. S tem, da navadno je potrebno imeti nekaj denarja, da za založiš. Sicer pa denar tudi nekaj stane.

Torej, zakaj je to natega?
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.328
15
38
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
ene 5 jurjev, al kateri del ni jasen?

mislim, da tebi tukaj marsikaj ni jasno, ker če bi dobil 5k od enega prodanega avta pri takšni vrednosti, verjemi da bi ljudje masovno vozli avte iz tujine in jih preprodajali
priden.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.917
11.049
113
Sej ne bo dobil, ampak cene pa ima tako postavljene,kreativno ni kaj.

LOL no, še vsak avto ko smo v DE kupli, je bil račun, zbit za 30% vsaj, pa tudi kmji se vrtijo dol v DE.. Tako da ne serji. Pa tile avte ne kupujejo pa vozijo dol, ampak so očitno še v DE, tako da ne potrebujejo zaloge denarja.. Če še kaj z davki barnatajo (ja to se še vedno dela, de ne bo kdo spet pameten), lahko kamo zasluži 8 do 5 kilo, če si nategovalec. Poznam 2 ali 3, ki še vedno tako delajo, pa očitno jim noben nič ne more.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Sej ne bo dobil, ampak cene pa ima tako postavljene,kreativno ni kaj.

LOL no, še vsak avto ko smo v DE kupli, je bil račun, zbit za 30% vsaj, pa tudi kmji se vrtijo dol v DE.. Tako da ne serji. Pa tile avte ne kupujejo pa vozijo dol, ampak so očitno še v DE, tako da ne potrebujejo zaloge denarja.. Če še kaj z davki barnatajo (ja to se še vedno dela, de ne bo kdo spet pameten), lahko kamo zasluži 8 do 5 kilo, če si nategovalec. Poznam 2 ali 3, ki še vedno tako delajo, pa očitno jim noben nič ne more.

Kaj naj rečem. Čestiam. Sam se z avtomobilizmom ukvarjam že več kot desetletje in na podlagi tvojega posta spoznavam, da za to nisem sposoben. Bolje, da grem tudi jaz v pokoj, ker pri vozlu vrednem 25.000,00 EUR pač ne znam zaslužiti med 5.000,00 in 8.000,00 kot navajač.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.606
3.046
113
v lokalni ostariji
sajkek če bi bilo to res kar pišeš... to so gostilniške "debate" (lej ga mafijozlna ki služi milione... )

dejansko pa če na celem šleperju ostane ČISTEGA 8000€ so lahko zadovoljni:) km se vrtijo kar v sloveniji... so slo mojstri cenejši;)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.917
11.049
113
Ti pač nisi nategator, edina poštena varianta je, da posrednik zasluži cca 500 € po avtu, oziroma dejanski stroški in plača, vse ostalo je nateg. Ali pač ne?

avto ki je v DE 20 jurjev, pri nas stane 23, pa malo handlanja zgoraj itd te mora pri nas stat max 21, vse ostalo je nateg,. pa dodajmo še nekaj posredovanja 21.500, ja za 26 k€ je to nateg. Pika.

Alkoholik: Kako so lahko potem avto švercerji milijonski davčni dolžniki? Iz lufta. Prodajaj pravljice drugje. Ja poštenjaki zaslužijo malo, nategatorji pa dosti. Drugače se tega nebi šli.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Ti pač nisi nategator, edina poštena varianta je, da posrednik zasluži cca 500 € po avtu, oziroma dejanski stroški in plača, vse ostalo je nateg. Ali pač ne?
....

Če te prav razumem - vse kar je tvoja plača večja od tega, da lahko za silo preživiš: torej imaš na voljo 10m2, 2x topel obrok, oblačila toliko, da te ne zebe in možnost javnega prevoza na delo - je pravzaprav nateg. Ali pač ne?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.917
11.049
113
sicer zelo posplošeno, ampak ja..še vedno trdim, da ima neko več, mora drugi imet manj. Da ima nekdo preveč, mora nekdo crknit. Tako to gre. Kje so meje je sicer stvar debate.

sploh pa za delo kjer ni dodane vrednosti, je to to, in zadeva štima. Preprodajalci bi morali imeti plačano samo storitev ne pa dodane vrednosti. Danes pa očitno ko je vse fakdup, pa najbolj služijo trgovci, tisti ki pa proizvaja pa prst v rit. Če je to tebi prav, tudi okej, saj svet očitno tako laufa po novem.
 
Nazadnje urejeno:

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.917
11.049
113
Ojoj..ja v naravi je tako, če pa je ekonomija kaj vesoljskega, potem se opravičujem.
 

noker

Pacijent leta 2016
19. sep 2007
4.499
0
36
Sicer res ni tako enostavno, vendar če je v obtoku 100 enot (česarkoli), pa je od tega 99 enot mojih, koliko enot se lahko še razdeli med ostale?
grin1.gif
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
sicer zelo posplošeno, ampak ja..še vedno trdim, da ima neko več, mora drugi imet manj. Da ima nekdo preveč, mora nekdo crknit. Tako to gre. Kje so meje je sicer stvar debate.

sploh pa za delo kjer ni dodane vrednosti, je to to, in zadeva štima. Preprodajalci bi morali imeti plačano samo storitev ne pa dodane vrednosti. Danes pa očitno ko je vse fakdup, pa najbolj služijo trgovci, tisti ki pa proizvaja pa prst v rit. Če je to tebi prav, tudi okej, saj svet očitno tako laufa po novem.
Kaj pa, ko kupiš kilo kruha ali liter mleka? Kako lahko imaš dnevno v reklamnih letakih 50 in več % popuste? Zakaj v trgovinah ni blago po nabavnih cenah + npr. 10 centov za storitev (kot pri položnicah)? Saj trgovine niso nič drugega kot prekupčevalci in na eni strani stiskajo dobavitelje po drugi strani pa skubijo kupce.

Tip je pač postavil ceno in na vsakemu je, da jo sprejme ali pač ne. Lahko pa greš sam v Nemčijo, kupiš avto, ga pri nas prodaš za 23.000€ in imaš 3000...5000€ v žepu. Vsak ga bo raje kupil pri tebi kot pri onem "nategatorju".

PS-Zaslužiš več v enem mesecu, da še vedno čakaš
evil.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.400
2.473
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Ti pač nisi nategator, edina poštena varianta je, da posrednik zasluži cca 500 € po avtu, oziroma dejanski stroški in plača, vse ostalo je nateg. Ali pač ne?

avto ki je v DE 20 jurjev, pri nas stane 23, pa malo handlanja zgoraj itd te mora pri nas stat max 21, vse ostalo je nateg,. pa dodajmo še nekaj posredovanja 21.500, ja za 26 k€ je to nateg. Pika.

Alkoholik: Kako so lahko potem avto švercerji milijonski davčni dolžniki? Iz lufta. Prodajaj pravljice drugje. Ja poštenjaki zaslužijo malo, nategatorji pa dosti. Drugače se tega nebi šli.

Poštenjaki prvo kot prvo ne delajo v trgovini kakršni koli, še najmanj pa prodajajo avte. Sam sem bil v tem poslu več kot 10 let in verjami nočem več slišati za prodajo avtov. Ker je to vse skupaj ena velika nategancija tako s strani prodajalca kot s strani kupca. Kupec takega vozila za 23000€ ima ponavadi za dati v račun svoje več ali manj ničvredno vozilo. Potem pa mu ne odgovarja nobena cena za njegovo vozilo, in če želiš posel moraš delat kompromise. Ko ti zadeva končno uspe ugotoviš, da je s kupčevim vozilom narobe vse kar je možno in še kaj več. Potem pa moraš poizkati novo žrtev, ki bo kupila to podrtijo, po prodaji imaš za vratom reklamacije, garancije in još in još. Saj se fajn sliši 5000 EUR samo za to moraš biti človek brez duše in obraza, se skrivati, najeti varnosnike, ..... Kar se mene tiče raje spim mirno in brez 5000 EUR.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.681
392
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
sicer zelo posplošeno, ampak ja..še vedno trdim, da ima neko več, mora drugi imet manj. Da ima nekdo preveč, mora nekdo crknit. Tako to gre. Kje so meje je sicer stvar debate.

sploh pa za delo kjer ni dodane vrednosti, je to to, in zadeva štima. Preprodajalci bi morali imeti plačano samo storitev ne pa dodane vrednosti. Danes pa očitno ko je vse fakdup, pa najbolj služijo trgovci, tisti ki pa proizvaja pa prst v rit. Če je to tebi prav, tudi okej, saj svet očitno tako laufa po novem.
Delo, ki nima vrednosti? Ti dam številke parih oseb, ki so me kontaktirale, ker so bile istega mnenja, da je uvoz avtomobila pa res enostaven in da one pa ne bodo plačevali posredniku. Rezultat je bil pa avtomobil v Sloveniji, ki ga ni bilo mogoče registrirati
evil.gif
.
Čudno ne, če je pa tako enostavno. En vem, da je šel potem naprej v Bosno, glede ostalih pa ne poznam zaključka. Pa zadeva res ni kaka znanstvena fantastika, ampak očitno nekaterim tudi najbolj osnovnih stvari ne uspe prav uredit.

In recimo brez takih ''nategunov'' teh avtomobilov v Sloveniji sploh ne bi bilo, ker se novih ni skoraj nič prodalo. Torej kupec ga ne bi mogel imeti.

PS: Pa ne uvažam vozil in preprodajam, ampak mi gredo pa taki komentarji rahlo na jetra, sploh pa o zaslužku 8 jurjev na tistem avtu
hysterical-1.gif
. Ahm, potem bi cela Slovenija to delala. In Kreativni najemni niso ravno podjetje registrirano pred enim mesecem, ki bo prihodnji mesec že v izbrisu.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.917
11.049
113
premalo pozornega branja... pišemo o dodani vrednosti in ne brez vrednosti. Delo je delo, nekaj je pa dodana vrednost.. Preprodaja to pač ni, pa če preprodajaš jajca, ali pa avte.

Nikjer nisem pisal da so dotični nateguni, je pa avto za ta denar nateg - v smislu da sebe nategneš, če ga kupiš po taki ceni. Koliko so oni kreativni potem pri računovodstvu, plačilu dajatev, izdajanju računov, zbijanju zneska v tujini, je pa njihova zgodba, oziroma zgodba preprodajalcev. Še vedno, za tak denar kot je oglaševan je avto predrag, in se lepo nategneš za par jurjev.

Povprečna plača za 170 ur mesečnega dela je 1000 €. Koliko ur dela in stroškov imaš z enim uvozom? Sploh če je zadeva utečena? Če na mesec iz tujine spraviš v državo 3 avte je 500€ + stroški (800 bruto)po avtu kot storitev povsem nadpovprečen zaslužek in več kot pošten. Pika.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.681
392
83
Kras
www.mtl.si
Preprodaja torej nima dodane vrednosti? Prevoz avta iz tujine, ureditev vse dokumentacije in davščin ni dodana vrednost?
Prevoz jajca od kmeta do porabnika in ureditev vse zahtevane birokratske solate in testov ni dodana vrednost?
Jah, potem najbolje, da ukinemo vse trgovce, pa da te vidimo.

Še vprašanje: koliko je zate vredna rešitev problema, ko ti 30.000 EUR vreden avto stoji doma na dvorišču, registrirat pa ga ne moreš. 10 EUR ali je to preveč?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.917
11.049
113
Spet slabo branje. Ima, ampak ne dodane. A ti veš kaj to pomeni? Ne, to je storitev. Tako kot ti uradnica poštempla obrazec. Nobene dodane vrednosti.

Drugače pa ne štekaš, vidim. Tako da lahko zaključiva.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.681
392
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Spet slabo branje. Ima, ampak ne dodane. A ti veš kaj to pomeni? Ne, to je storitev. Tako kot ti uradnica poštempla obrazec. Nobene dodane vrednosti.

Drugače pa ne štekaš, vidim. Tako da lahko zaključiva.
Kakšno vrednost kot pa dodano? Nategunsko vrednost?
Recimo kupim eno železno štango za 20 EUR in jo oblikujem v skulpturo in prodam za 2000 EUR. Tudi tukaj gre za storitev in nič drugega. A to tudi ni dodana vrednost?

Imaš pa prav, najbolje da zaključiva.
 

Podobne teme