Američani so samo praktični. Vedo, da bo večino kosilnic s pločevinastim ohišjem veliko prej zapustilo ohišje kot motor, če bo ta le imel nekaj olja v sebi. Imam kosilnico z aluminijastim ohišjem in problema z rjo sicer nimam, vendar sem doslej menjal že dvakrat zobnike zadnjega pogona, enkrat komplet kolesa, enkrat zvon sklopke, nekaj pletenic, popravljal ročico pri variomatu, sprednja kolesa so povsem slick od obrabe, popokana plastika in dnevi so jim šteti. Motorju vsakih nekaj let menjam olje, vendar ne dvomim, da bi delal, tudi če ga ne bi nikoli od leta 2003. Do pred dvema letoma sem redno kosil cca 2500 m2, sedaj pa imam še eno širšo, da se ne matram 3 ure. Dokler nisem imel laksarce, sem kosil tudi res grdo nagnjen teren, kjer sem hodil po cesti, kosilnica pa bočno v hrib. Na motorju je pri koncu edino izpuh, kjer je odpadla zaščitna pločevina, v njem pa tudi očitno ni več nič.
Pred 30-imi leti smo doma na bok obrnili fičaka, in ga pošvasali odspodaj, kaj popravili s steklenimi vlakni in podobno. Da je le motor "dober". Danes se z avti več to ne dela in na odpad gredo tudi, če motor še dela. Enako bo slej ko prej s kosilnicami. Ko odpade prvo kolo, bo večina zabrisala tako kosilnico stran.