Lep pozdrav vsem,
delam raziskavo za diplomsko delo, kjer moram analizirati zadovoljstvo potrošnikov, in sicer na primeru trgovine E.Leclerc. Lepo bi vas prosil, če si vzamete 5 minut časa in podate svojem mnenje o trgovini, njihovi ponudbi in kartici zvestobe E.Leclerc. Pogoj sodelovanja je da ste imetnik omenjene kartice in da jo dejansko tudi uporabljate (oz. nakupujete tam). Opomba: ne delam za podjetje, tudi ne poznam nikogar iz vodstva, vaši odgovori bodo uporabljeni izključno v omenjeni analizi, vzdevki ne bodo omenjeni.
Spodaj podana vprašanja so okvirna, kako bi vas spodbudila na razmišljanje in razvijanje debate med vami.
1. Zakaj ste si pridobili kartico E.Leclerc? Kakšen se vam zdi postopek pridobitve, uporabe kartice in ugodnosti, vpogled v stanje bonov? Ali kartico E.Leclerc uporabljate pri vsakem nakupu?
2. Se vam zdi da prihranite z nakupi v trgovini E.Leclerc, ste se pripravljeni odpovedati nakupom pri drugih trgovcih zaradi ugodnosti pri trgovini E.Leclerc?
3. Kako se vam zdi zaščita kartice, se bojite izgube ali kraje kartice, bi moralo podjetje zaščititi kartico z dodatno identifikacijo imetnika ali posebno kodo?
4. Kaj pogrešate od ugodnosti pri kartici E.Leclerc (pike, nalepke, večje bonuse, ekskluzivne pravice pred neimetniki kartice, ipd.)? Bi morali ponudbo kartice razširiti (npr. vključiti več prodajaln v mrežo)?
5. Kaj menite o ponudbi izdelkov in blagovnih znamk v katalogih E.Leclerc (jih je premalo, se za vsakogar najde po nekaj)? Ali kupujete samo izdelke iz kataloga? Ste že kdaj kupili izdelek samo zaradi bonusa, čeprav ga niste načrtovali (je to enako pri živilskih in tehničnih izdelkih)?
6. Ste seznanjeni z vsemi ugodnostmi, ki jih ponuja E.Leclerc (npr. povračilo razlike v ceni, vračilo izdelka, brezplačna dostava nad 300€, brezplačen darilni papir, pomoč pri nakladanju, manjša popravila oblačil, zamenjava stare vrečke za novo, ipd.)? Ste katero izmed ugodnosti že izkoristili (navedite primer, izkušnjo)?
7. Podajte svoje mnenje o načinu oglaševanja trgovine E.Leclerc (bi morali več oglaševati svoje ugodnosti-TV oglas, plakati, ipd.) in o lokaciji trgovine (je vsem dostopna? se vam zdi smiselno večje število objektov v Ljubljani/Sloveniji?).
8. Kako dolgo ste imetnik kartice E.Leclerc? Ste jo komu že priporočili? Kolikim osebam, približno?
9. Kako ste na sploh zadovoljni s trgovino E.Leclerc? Kako ste na sploh zadovoljni s kartico E.Leclerc? Bi kaj dodali, spremenili?
Najlepša hvala za sodelovanje!
delam raziskavo za diplomsko delo, kjer moram analizirati zadovoljstvo potrošnikov, in sicer na primeru trgovine E.Leclerc. Lepo bi vas prosil, če si vzamete 5 minut časa in podate svojem mnenje o trgovini, njihovi ponudbi in kartici zvestobe E.Leclerc. Pogoj sodelovanja je da ste imetnik omenjene kartice in da jo dejansko tudi uporabljate (oz. nakupujete tam). Opomba: ne delam za podjetje, tudi ne poznam nikogar iz vodstva, vaši odgovori bodo uporabljeni izključno v omenjeni analizi, vzdevki ne bodo omenjeni.
Spodaj podana vprašanja so okvirna, kako bi vas spodbudila na razmišljanje in razvijanje debate med vami.
1. Zakaj ste si pridobili kartico E.Leclerc? Kakšen se vam zdi postopek pridobitve, uporabe kartice in ugodnosti, vpogled v stanje bonov? Ali kartico E.Leclerc uporabljate pri vsakem nakupu?
2. Se vam zdi da prihranite z nakupi v trgovini E.Leclerc, ste se pripravljeni odpovedati nakupom pri drugih trgovcih zaradi ugodnosti pri trgovini E.Leclerc?
3. Kako se vam zdi zaščita kartice, se bojite izgube ali kraje kartice, bi moralo podjetje zaščititi kartico z dodatno identifikacijo imetnika ali posebno kodo?
4. Kaj pogrešate od ugodnosti pri kartici E.Leclerc (pike, nalepke, večje bonuse, ekskluzivne pravice pred neimetniki kartice, ipd.)? Bi morali ponudbo kartice razširiti (npr. vključiti več prodajaln v mrežo)?
5. Kaj menite o ponudbi izdelkov in blagovnih znamk v katalogih E.Leclerc (jih je premalo, se za vsakogar najde po nekaj)? Ali kupujete samo izdelke iz kataloga? Ste že kdaj kupili izdelek samo zaradi bonusa, čeprav ga niste načrtovali (je to enako pri živilskih in tehničnih izdelkih)?
6. Ste seznanjeni z vsemi ugodnostmi, ki jih ponuja E.Leclerc (npr. povračilo razlike v ceni, vračilo izdelka, brezplačna dostava nad 300€, brezplačen darilni papir, pomoč pri nakladanju, manjša popravila oblačil, zamenjava stare vrečke za novo, ipd.)? Ste katero izmed ugodnosti že izkoristili (navedite primer, izkušnjo)?
7. Podajte svoje mnenje o načinu oglaševanja trgovine E.Leclerc (bi morali več oglaševati svoje ugodnosti-TV oglas, plakati, ipd.) in o lokaciji trgovine (je vsem dostopna? se vam zdi smiselno večje število objektov v Ljubljani/Sloveniji?).
8. Kako dolgo ste imetnik kartice E.Leclerc? Ste jo komu že priporočili? Kolikim osebam, približno?
9. Kako ste na sploh zadovoljni s trgovino E.Leclerc? Kako ste na sploh zadovoljni s kartico E.Leclerc? Bi kaj dodali, spremenili?
Najlepša hvala za sodelovanje!