Nakup specialke

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Padla je odločitev za nakup cestnega kolesa oziroma "specialke".

Bi pa zaenkrat kupil kako rabljeno ali cenejšo novo. Kakega hudega stroja ne rabim, na jesen življenja najbrž tudi ne bom Kralj Krvavca, morda bi kdaj prevozil kako malo Franjo.

Sedaj pa... kaj gledat pri nakupu? Ker se uvajajo disk zavore bodo v dveh letih verjetno vsi rekreativci-amaterji menjali kolesa...torej bodo rabljeni vredni eno figo....

Vso opremo imam za MTB.. torej komplet nakup... čelada, čevlji, dresi
rolleyes-1.gif
Kolesa bodo sedaj konec sezone znižana... bi pa kupil nekje kjer je še servis, okoli KR.

velik 182...to je velikost okvirja XL?

No recimo.. novega kaj takega :

i.jpg


Ali pa ima morda kdo tu kaj rabljenega za prodat?
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Na specialke se uvajajo diski? wtf? bi rekel, da je klasična zavora še vedno lažja kot disk sistem ali ne?

drgač pa zdaj še ni sezona za nakup kolesa, bo pa konc meseca verjetno veliko koles naprodaj
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Jaz pri Shimanu pod 105 ne bi šel. Sam imam Ultegro in mi ni žal, da sem se ob nakupu tako odločil. Ni hujšega, da ti na dolgih cestnih kilometrih zadaj konstantno nekaj poka in cvili po menjalniku...
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Benady pravi:

Sedaj pa... kaj gledat pri nakupu? Ker se uvajajo disk zavore bodo v dveh letih verjetno vsi rekreativci-amaterji menjali kolesa...torej bodo rabljeni vredni eno figo....

Zaenkrat pozabi na to,da bi šli vsi rekreativci na diske,sem gledal ankete na bicikel straneh,večina bo še kar lepo ostala na klasičnih zavorah. Potreba po diskih je pri specialkah bistveno manjša kot pri gorcih (sploh tudi glede na to,da se rekreativci zelo malo vozijo po dežju in blatu s svojimi specialkami..na suhem pa klasične zavore itak delajo zelo dobro...)
 

alpek

Pripravnik
15. avg 2007
914
3
18
Tako kot so ti že odgovorili. Če boš kupoval novo, potem se ne splača gledat pod jurja, raje jurja štiristo.
Zato, če nisi toliko pripravljen dat, ker ne veš če te bo premamlo, raje vzemi nekaj rabljenga.
Sicer je treba biti malo pazljiv pri nakupu, ampak se vseeno bolj splača.

Pa še eno stvar. Če še nisi vozil specialke in cestnih prenosov, si enga sposodi od kakkega frenda pa pojdi sprobat na kak bližnji klanec. Da ne boš potem presenečen pa iskal samo ravnine,

Upoštevaj pri budgetu, da nimaš nič opreme, kar pomeni še kakih 200€, če ne boš kupoval lih na AX-u.

Za tvojo velikost je po mojem L ali 56 št. Okvirja.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Bronco pravi:
Ne morš met triple na specialki nooo...
bonk.gif

Zakaj ne? Imam triplo že na drugi specialki in stvar je odlična! Ni šans da grem na navadno...
Itak 95% vozim na srednji in veliki šajbi,ampak takrat,ko pa rabim malo šajbo,je pa neprecenljiva
wink-1.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.170
3.878
113
Za pred gostilno parkirat rabi standard (39/53) in 11-23 kaseto. Compact, tripla in 25+ kasete so za pusije.

Za uporabo kot je napisal avtor teme pa je tole idealno.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
36
Murgle
kwa je pa to triple?

Po ogledu slik sklepam da gre za število zobnikov prednjega menjalnika?
 
Nazadnje urejeno:

roblek007

Pripravnik
19. apr 2009
228
3
18
ja točen to 3 prestave oz "šajbe" spredaj. Tretja torej tista najmanjša za manj pripravljene kolesarje za v klanec.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik Bronco pravi:
Ne morš met triple na specialki nooo...
bonk.gif
To so tudi meni rekli... v praksi pa zakon... sem kar malo žalosten, da Ultegre di2 ni v triple izvedbi. Po drugi strani sem pa sedaj že toliko navožen, da bi šel tudi na 39/53, zadaj pa mogoče malo večje...
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.170
3.878
113
Na enem biciklu imam 53/39 in zadaj 11-23, pa je ubijalska kombinacija. Za kakšno hitro, ravno dirko odpeljat bi blo, za vse ostalo je kompakt (50/34) in zadaj 12-25. Hočem povedat, če grem s standardom pogrešam kompakt, obratno nikoli. Na Krvavec se recimo s standardom lomim da je veselje. Za nekoga, ki je veliko na kolesu, pa bi rad še kakšen bolj strm klanec zvozil je kompakt idealen. Po ravem je skoraj ne more zvrtet, na klanec pa tudi povsod zlezeš. Nenazadnje, ravno zato so ga izumili.