Nakup rabljenega C5

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
najboljsi za danasnji potrosniski cas so bili prvi C5, mk2, tako, da tele lahko trojko kar nehas gledati. pa se nudobni so, za hidravliko... drugace pa, ce gledas top hidravliko ti ne preostane nic drugega kot originalni DS, kugle dvakrat vecje kot xantija,... kasneje je slo samo se navzdol, bx je bila uspesnica osemdesetih, xantija glede udobnosti ne zaostane za XM, je pa bolj agilna. prvi c5 dobis obcutek ladje in elektronike, mk2 to izpopolni, trojka pa je cista germanizacija.

mimogrede taksni ds, kosta vec kot c5 letnik 2013.


erotika v avtomobilizmu je pa zagotovo citroen SM (hidravlika, maseratijev motor), ki pa zal ni dozivel vecjega uspeha, ker ljudje ste pac ovce
evil.gif





tako, da teli c5 so vsi bolj kot ne ubogi.
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Saj ni napisal prejšnji model ampak pred faceliftom.

Se pač ne spozna.

1. C5 MK1 do 2005
2. C5 MK2 facelift do 2008
3. C5 MK3 - popolnoma drug model do zdaj.

In do zadnjega omenjenega sploh ni obstajala elektronska ročna zavora.

Se mi pa zdi, da so imele vse C5 do 2008 hidravlično vzmetenje.
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/6cH7dUaSHsA&hl=en&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/6cH7dUaSHsA&hl=en&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>

A veš, da za tega SM pa prvič slišim. Pa sem drugače kar na tekočem z zgodovino avtomobilizma.
Pa v videu tvojega predhodnega posta se vidi, da je imel tudi zadnje varnostne pasove. Leta 1974.
shocked-1.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik Mont pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Saj ni napisal prejšnji model ampak pred faceliftom.

Se pač ne spozna.

1. C5 MK1 do 2005
2. C5 MK2 facelift do 2008
3. C5 MK3 - popolnoma drug model do zdaj.

In do zadnjega omenjenega sploh ni obstajala elektronska ročna zavora.

Se mi pa zdi, da so imele vse C5 do 2008 hidravlično vzmetenje.
Da se ne boš razpočil.
Imaš MK1 pred faceliftom do 2005.
Potem imaš MK1 facelift do leta 2008, spet drugi temu pravijo MK2
confused-1.gif
Takega imam tudi sam.... Mimogrede, tebi se zdi, meni pač ne, do tukaj imajo vse cepetke hidravliko (večina HA3, nekateri tudi HA3+)
Potem imaš pa MK2 oz. C5 II od 2008 dalje (na novo zasnovan, oz. čisto drug avto), eni temu pravijo Mk3, Citroen mu pravi tudi C5 X7
Cizy je tukaj verjetno mislil že ta zadnji model od leta 2008 naprej, ki je tudi doživel neke popravke (facelifte) do danes....
Pol pa bodi pameten ....
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Ja no, na vašem Citroen forumu je facelift imenovan MK II (2005-2008). Torej sem se zanašal na oznako iz foruma.
Kar pa je po mojem Brandy mislil, je to, da ima kolegica takega kot ti (MK II - po forumu), MK III pa je napačno imenoval facelift.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
jaz mam C5 III letnik 2011, 2.0 Hdi brez hidravlike. zdaj ko je porihtan, vse štima, je pa blo nekaj težav na začetku.
pri 65.000 km menjal vztrajnik in sklopko.
dokler ga nisem čipal, je cukal na 1800 obratih, zdaj ne več.
pomanjkljivost je, da nima cup holderja
kljub velikosti, v notranjosti ni tako prostoren kot kolegova octavia.
sicer pa meni zdaj ustreza avto, s 165 KM je tudi dovolj zmogljiv, porabi okrog 6 l/100 km izključno MB-LJ-MB.
servisov ne delam več na pooblaščencu, ima 126.000 prevoženih km, kupil sem leto starega s 33.000 prevoženimi. vse in še več informacij boš dobil na citroen forumu, eni tarnajo tudi nad slabimi tečaji vrat, ki znajo spustiti, jaz teh težav nisem opazil. pa dvakrat sem do zdaj menjal žarnici, drugih težav ni bilo.
 

kwa

Fizikalc
8. avg 2007
1.088
0
36
moj je enak letnik, enak motor samo da je avtomatik....pa mi tudi nežno "trokira" na 1600 obratih, ko malo bolj pohodim....moti me
frown-1.gif


kje si čipal?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Čipanje verjetno ni rešitev če nekaj trokira ali....? Mene tudi boli hrbtenica če ležim na hrbtu, če pa se vležem na bok pa je ok samo s tem ne rešujem ničesar, verjetno me bo enkrat začela bolet tudi na boku če ne bom poiskal vzroka bolečin in seveda tudi rešitve.... kaj če bi poiskala pametnega mehanika za PSA grupo?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ali pa povprašajta malo na Citroen forumu Slovenija, mislim da so kar na tekočem... sploh pa če obema enako trokira zna to biti kakšna standardna napaka
zmaga.gif
 

Pac_Man

⋆Распут&
10. maj 2014
2.211
0
36
Morda so lovili gram mejo CO2 oz. kaj za EURO5 in posledično tolerirali nekaj cukanja?
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
meni ne cuka več. čipal v prekmurju, cena smešna, že drugi avto, ki mi dela bp, odkar sem pri njemu čipal. več pa na privat, če kdo rabi.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
...... eni tarnajo tudi nad slabimi tečaji vrat, ki znajo spustiti, jaz teh težav nisem opazil. .....

Verjetno govoriš o omejevalcu odpiranja vrat - začne pokat in teoretično se lahko polomi. Nov z delom stane okoli 40€.
wink-1.gif