Po spletu sem naročil napravo, ki nima pričakovanih značilnosti, se obrnil na trgovčevo podporo glede vračila, kjer so mi dvignili pokrov. Vztrajno ignorirajo vprašanja o vračilu po zvpot in odstopu od pogodbe, lahko pa "vrnem v poslovalnico in naredim reklamacijo"
In razmišljam: če hočejo reklamacijo, jo bodo pač dobili. Lahko uveljavljam stvarno napako in zahtevam menjavo blaga, kar je moja izbira. Keč je v tem, da enak model ne pride v poštev (nima funkcionalnosti, kot so navedene v proizvajalčevi dokumentaciji), po ostalih karakteristikah ustrezni izdelki pa so vsaj 2x dražji.
Ali v tem primeru lahko realno pričakujem menjavo za ustrezen izdelek? Doplačevat za dražjega nisem pripravljen.
In razmišljam: če hočejo reklamacijo, jo bodo pač dobili. Lahko uveljavljam stvarno napako in zahtevam menjavo blaga, kar je moja izbira. Keč je v tem, da enak model ne pride v poštev (nima funkcionalnosti, kot so navedene v proizvajalčevi dokumentaciji), po ostalih karakteristikah ustrezni izdelki pa so vsaj 2x dražji.
Ali v tem primeru lahko realno pričakujem menjavo za ustrezen izdelek? Doplačevat za dražjega nisem pripravljen.