Nakup po spletu

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.448
426
83
Po spletu sem naročil napravo, ki nima pričakovanih značilnosti, se obrnil na trgovčevo podporo glede vračila, kjer so mi dvignili pokrov. Vztrajno ignorirajo vprašanja o vračilu po zvpot in odstopu od pogodbe, lahko pa "vrnem v poslovalnico in naredim reklamacijo"
10.gif


In razmišljam: če hočejo reklamacijo, jo bodo pač dobili. Lahko uveljavljam stvarno napako in zahtevam menjavo blaga, kar je moja izbira. Keč je v tem, da enak model ne pride v poštev (nima funkcionalnosti, kot so navedene v proizvajalčevi dokumentaciji), po ostalih karakteristikah ustrezni izdelki pa so vsaj 2x dražji.

Ali v tem primeru lahko realno pričakujem menjavo za ustrezen izdelek? Doplačevat za dražjega nisem pripravljen.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
Jaz ne razumem, kako imate vsi skoz neke probleme? 15 dni je možno obvestiti kupca o vračilu, potem pa še 30 dni za vračilo?
Nobene stvarne, nobene reklamacije. Klasično po zakonu o spletni prodaji, verjetno si dobil kak papir zraven? Skoraj moral bi ga.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Sklicuj se na stvarno napako, in zahtevaj kupnino nazaj.

Bilokaj drugega odpre potem miljon možnosti za nategovanje in čakanje na dobro voljo prodajalca!
tongue-1.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Jaz ne razumem, kako imate vsi skoz neke probleme? 15 dni je možno obvestiti kupca o vračilu, potem pa še 30 dni za vračilo?
Nobene stvarne, nobene reklamacije. Klasično po zakonu o spletni prodaji, verjetno si dobil kak papir zraven? Skoraj moral bi ga.

14 dni je rok za obvestilo o tem, da imas namen vrniti in potem imas se 14 dni casa, da zadevo tudi vrnes

http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513 (43.č člen)

Pa potrosnik krije stroske posiljanja posiljanja nazaj ... (7. odstavek 43.d člena)
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Kaj kompliciraš, samo pošlji nazaj v 14 dneh, kar je tvoja pravica.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.448
426
83
Eh Alter, vse napisano je seveda res, ni pa to odgovor na moje vprašanje.

Torej: če uveljavljam stvarno napako in želim menjavo izdelka ali mi trgovec lahko to zahtevo zavrne z razlogom, da so vsi primerljivi izdelki dražji od naročenega?
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Eh Alter, vse napisano je seveda res, ni pa to odgovor na moje vprašanje.

Torej: če uveljavljam stvarno napako in želim menjavo izdelka ali mi trgovec lahko to zahtevo zavrne z razlogom, da so vsi primerljivi izdelki dražji od naročenega?

Seveda ti jo lahko zavrne... Lahko zahtevas menjavo za enakovreden izdelek ... ali pa vracilo denarja in nakup drugega izdelka drugje ... seveda lahko tudi pri istem trgovcu... ampak z doplacilom... Ti bi torej rad "nategnil" trgovca, da bi dobil se enkrat drazji izdelek po polovicni ceni
grims-1.gif
...

Pac ce ti izdelek ne ustreza... ga vrni in zahtevaj povrnitev kupnine ...
nahrung002.gif


Mogoce bi bilo pa lazje odgovorit, ce bi navedel, kaj konkretno je tisti izdelek, ki ima napisano v specifikacijah nekaj, kar ni res ...
smile-1.gif
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.167
487
83
Ali ti menja za enak izdelek ali vrne denar ali pa zamenjaš z dražjim in doplačaš/ti vrne razliko. A ti bi pa za ceno tega izdelka imel dražjega, to pa mislim da je logično, da ne bo šlo, bi bil nateg.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.448
426
83
Vem, da ni logično in da gre za "nateg".

Ampak sem pomislil, da bi jim vrnil z enakim odnosom.

Namreč: nikakor niso hoteli, da vrnem izdelek brez navedbe razloga, kot ga lahko pri vsakem nakupu na daljavo. Vztrajali so pri reklamaciji. Kar seveda razumem: v prvem primeru gredo v svoj minus, škatla je odprta in izdelek težko prodajo naprej za polno ceno. V primeru reklamacije pa stroške krije serviser oz. dobavitelj oz. proizvajalec.

Ampak ko jih 4x (štirikrat!) vprašaš kdaj začne teči rok za vračilo (navedeno imajo 30 dni od sporočila o nameravani vrnitvi, ampak je napisano rahlo dvoumno), ker zaradi odsotnosti izdelka ne moreš vrnit v nekaj dneh, oni pa vprašanje vedno znova ignorirajo in te pošiljajo na "reklamacijo", potem imaš dovolj. Vsaj jaz.

@jest: ni noben bavbav, običajen router, ki pa mu manjka v uporabniških navodilih opisana funkcionalnost. To so mi po dodatnem preverjanju potrdili na tech supportu proizvajalca, ker da nimajo ravno ažurne dokumentacije
bonk.gif
 

fikus

kaktus
23. apr 2008
2.528
14
38
Ravno v tem je problem, da potrošnik krije stroške vračila.

Jaz sem kak mesec nazaj kupil ene pohodniške čevlje znižane iz 90 na 45 evrov, pa je bila poslana številka žal čisto napačna in me pride poštnina za pošiljanje nazaj 17 evrov, pa še nekaj sitnosti in kompliciranja s pošiljanjem in se mi dejansko sploh ne splača poslati nazaj, ker imam skoraj več stroškov s tem kot bom pa dobil vrnjenega.
10.gif