Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Nekaj ne razumem. Ti si izmed več enakih izdelkov, izbral tistega, ki je imel poškodovano embalažo, in zahteval popust?
V tem primeru te kot prodajalec malo čudno pogledam, grem do police in ti prinesem artikel z nepoškodovano embalažo.
Druga varianta: Ti si vzel zadnji izdelek, ki je še bil na polici in ta je imel poškodovano embalažo? V tem primeru (seveda spet kot prodajalec) je odvisno, kakšne volje sem. Lahko ti ponudim določen popust, lahko ti pa izdelka ne prodam. Oz. če vztrajaš, ti ga prodam po redni ceni.
O stvarni napaki lahko samo sanjaš v tem tvojem primeru.
Aja, pa ni sem trgovec, da ne bo pomote.
Nima kaj potrditi, tisto je citirano iz zakona :Citat:
Uporabnik ribicija pravi:
Dobro si napisal in mislim, da nisi zgrešil. Lahko pa dam v.d. ženi za prebrat (odvetnica) in če bo imela čas bo potrdila ali pa dodala komentar.
Ker:Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Največkrat prodajalec popusti zaradi miru v hiši, čeprav mu ne bi bilo treba. Se pa zgodi tudi, da se prodajalec postavi zase in gre v konfliktu do konca. Kajti taka stranka je že itak zanj izgubljena, zakaj bi mu še uslugo delal? (no, tudi tukaj obstajajo izjeme)
Citat:
Nima kaj potrditi, tisto je citirano iz zakona :
ZVPoT UPB2
37. člen