Nakup dirkalnega kolesa

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik KStoner pravi:

1. odpade, ker ima klasiko verižnike gor.. priporočam kompakt 50/34
3. tripla tudi ni vredu...samo sranje...s tremi verižniki spredaj

Že 4 leta vozim triplo in sem zelo zadovoljen!
Razloži zakaj tripla ni vredu oz.je sranje? No da slišim!
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Jaz pod Ultegro ne bi šel. Par prijateljev je na 105, pa se pol poti posluša razne zvoke iz menjalnika.

Jaz že 4 leta nimam nobenih problemov s 105-ko,nobenih zvokov iz menjalnika,vse deluje kot mora. Verjetno pa je tudi odvisno od mehanika,kako ti zadevo nastavi.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
A je možno,da toliko padejo cene http://www.bolha.com/rekreacij...clct=1375283688

Nov je bil 3k€.
d055.gif
 

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.131
190
63
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik KStoner pravi:

1. odpade, ker ima klasiko verižnike gor.. priporočam kompakt 50/34
3. tripla tudi ni vredu...samo sranje...s tremi verižniki spredaj

Že 4 leta vozim triplo in sem zelo zadovoljen!
Razloži zakaj tripla ni vredu oz.je sranje? No da slišim!

- delovanje prednjega menjalnika-prestavljanje
- slaba razmerja/neuporabna
- teža
...
sem vozil triplo na začetku dve leti...potem sem šel na double gonilko..olajšanje
zdej ko je zunaj compact gonilka (50/34 in zadaj kaseta 27-28) je to vse kar rabiš...razen če si res samo nedeljski kolesar
potem bolje da si omisliš treking oz gorsko kolo
 

alpek

Pripravnik
15. avg 2007
914
3
18
No jaz tudi pravim da s triplo ni nič narobe. Sam sem imel sicer campagnolo in ni bilo nikoli problemov s prvim menjalnikom, nikoli.
Bila je pa zame še ena prednost.
Tripla ni bila dobra samo zaradi tamalega zobnika spredaj, ampak meni še bolj zaradi srednjega. Namreč pri hitrostih med 25 in 34km/h sem lahko večino stvari vozil na srednjem zobniku (42) , saj je bilo to v srednjem območju na kaseti, sedaj s kompaktom vidim, da je dosti bolj problem, ker moram več šaltat spredaj, ker se je to območje premaknilo na zgornji rob kasete, kjer pa je treba prej šaltat zaradi navskrižja verige in drsanja po zobnikih v skrajnih pozicijah.

Tako da po mojem je tripla za začetnika, če prihaja iz mtb sveta way to go. Razen, če je vajen, oziroma preferira nizke frekvence in težje prenose.
 

Tku

Pripravnik
20. nov 2007
598
0
16
Tiha voda
Očitno dobi vsak svoje vtise. Sam sem pa s kompaktom na specialki dosti bolj zadovoljen, kot s triplo na trekingu. Se na kompaktu veliko lepše, zanesljivejše in natančnejše prestavlja. Res pa je kompakt višji nivo opreme kot tripla. Uporabljam pa začetniško 12-32 zadnjo kaseto na specialki, tako da je dovolj rezerve za klance. To kombinacijo tudi priporočam namesto triple.
 

alpek

Pripravnik
15. avg 2007
914
3
18
Čak čak, to primerjaš neprimerljivo. Treking ima čisto mtb prenose Npr. 48/36/26, spredaj, medtem ko ima tripla na specialki, vsaj campagnolo, 52/42/30. V tem primeru ne rabiš nobene pussy kasete zadaj.
Shimanota pa ne poznam.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
jaz mam 62 okvir :) 200 cm in 120 kg. ampak moj cestni cannodale že 3 leta dela brezhibno. uletgra/105 oprema, bil je 400 evrov s čevlji vred. rabljen seveda. o tripli ne morem nič povedat, ker je nimam. pravi cestaki tudi ne :)
 

krentip

Pripravnik
26. dec 2010
440
0
16
Citat:
Uporabnik jtfc pravi:
A je možno,da toliko padejo cene http://www.bolha.com/rekreacij...clct=1375283688

Nov je bil 3k€.
d055.gif

Jaz sem svojega dobil več kot pol ceneje kot je bil nov v trgovini. Rabljen bicikel s 50 prevoženimi kilometri. Jebiga - ko se nakateri na stara leta odločijo da bodo začel s specialko potem pa po par kilometrih ugotovijo da to ni zanje...

Sicer pa močno, močno dvomim, da se prek bolhe katerokoli rabljeno kolo proda za več kot 2000.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik jtfc pravi:
A je možno,da toliko padejo cene http://www.bolha.com/rekreacij...clct=1375283688

Nov je bil 3k€.
d055.gif

redki so, ki rabijo okvir št.60

V povprečju gledam, da mi s koreninami iz govcov smo vsi okol 190cm.... vidim pa tudi, da nek del čefuraja je tudi kar visok po lj, vsaj tile mlajši. Se mi zdi, da je povprečna višina že 180+. Bo kravakonj poguglal
grin1.gif


Zadnjič sem za foro se premeril za canyona(spletni obrazec), mi je vrgel 60 okvir ven, čeprav imajo tudi XXL ter celo XXXL.
d055.gif
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.437
2.390
113
Pomurje
Jaz imam 186cm in 58 okvir. Je bil bolj trden od 60, pač malo daljša pipica in zic bolj ven.

Imam pa DE ROSA z Chorus opremo. Obroče Mavic Ksyrium in prevoženih 60000 kilometrov. Od tega kar precej "dirkaših".

Vse razen ketne in zadnjih verižnikov je še original. Še gumice na bremzah so prve, ker ne zapravljam energije z bremzanjem.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.437
2.390
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Se voziš predvsem po ravninah? Po 60k km in klancih dvomim, da bi ti ostalo kaj od gumic.

Razen treningov na Areh 3x ali 4x gor in dol, res ni bilo kaj dosti dolgih spustov.
Na domačem terenu pa sem res malo bremzal, čeprav redko kdaj vozim po prekmurski ravnici. Bolj na Goričko in čez mejo je samo gor in dol.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.170
3.878
113
Seveda niso dragi, saj so fejk.

Samemu sestavljat se ti splača edino če hočeš specifične komponente. Da bi s tem kaj prihranil je pa no go. Torej, če je pogoj samo da je specialka potem nekaj okol jurja z recimo shimano 105 opremo ali če zahaklaš kako akcijo in dobiš za kakšnega stotaka več že ultegro. Če bi rad super uau dirkalni bicikel pa nekaj rabljenega z bolhe za jurja in pol (recimo 5 let star karbonc s campo recordom kot na zgornjem linku, ampak vsaka nova ultegra ali 105-ka ti bo lepše šaltala).

Glede računice: dodaj še jurja ker:
- pri grupah, ki so super ugodne ponavadi ni zraven gonilk, sredinskega ležaja, zadnjih zobnikov,.....
- pri okvirju, ki je super ugodno zraven ni vilic
- pri feltnah ni gum in zračnic
- balanca, fajfa, sedežna opora, sedež, sredinski ležaj, pedala + vse manjkajoče našteto v prejšnjih točkah
- drobnarije kot so trak na balanci, bovdni, zajle, nosilci bidonov....
- nekdo ti mora vse to skupaj zmetat
 

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.131
190
63
Citat:
Uporabnik jello pravi:

Samemu sestavljat se ti splača edino če hočeš specifične komponente. Da bi s tem kaj prihranil je pa no go.

pred petimi leti sem kupil kolo čisto po delih
- shimano DA, obroči FC1, sedež slr, keo carbon pedala, balanca in fajfa itm volo, zajle,... tole me je prišlo cca 1700eur
- okvir s sedežno oporo in vilicami pa 1000 eur
ne vem če bi kje v trgovini dobil tako sestavljeno kolo za 2700
takrat je bil v trgovini tak sestavljen kolo cca 4500€
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.170
3.878
113
Jaz tudi, še tabelco s težami in cenami za vsak del posebej sem naredil.
bonk.gif
Samo pri meni je bilo takole:

Okvir + vilice Red Bull 600 EUR (dobil v akciji leto star model za pol cene)
Pedala Keo Carbon 98 EUR
Gonilke FSA 170 eur
Zadnji menjalnik Record 240 EUR
Feltne Mavic Cosmic 600 EUR
Sedež Thoork 90 EUR
Fajfa FSA 45 EUR
Balanca C3 15 EUR
Sredina Chorus 55 EUR
Ketna Record 30 EUR
Spr. Menjalnik Record 89 EUR
Čeljusti Record 209 EUR
Ročke Record 250 EUR
Šticna Ritchey 70 EUR
Nosilci bidonov Elite 50 EUR
Zobniki Chorus 90 EUR
Gume Continental 80 EUR
Krmilni ležaj Ritchey 70 EUR
Objemka sedeža Record
Objemka menjalnik Record
Bovdni, zajle Campagnolo 45 EUR

2.900 EUR (7.415 gramov). Redna cena za tako kolo ne obstaja ker točno takega niso prodajali, ampak ok, lahko bi prištel razliko do redne cene okvirja in felten in sem skoraj na 4.000 eur. In to sem hotel povedat. Da bi pa eno kolo, ki stane 1.500 kupoval po delih in vse to dobil za 1.200 pa še vedno mislim da ni variante.