Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Če ti je všeč da te zabije v sedež ko zahodiš, potem poglej Focusa ST, pa še zelo prostoren je 5 vratni. Se ga je dalo včasih dobiti pod 20k, kar je ceneje od Civica 1.8. Res pa da je tu poraba in zavarovanje druga pesem.
Citat:
Uporabnik sergio pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Če ti je všeč da te zabije v sedež ko zahodiš, potem poglej Focusa ST, pa še zelo prostoren je 5 vratni. Se ga je dalo včasih dobiti pod 20k, kar je ceneje od Civica 1.8. Res pa da je tu poraba in zavarovanje druga pesem.
hum..če pa focus st zabije v sedež pa ne vem no.... mislim sej gre zadeva, samo ni pa nič gate trgajočega..
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Me zanima kako se bodo kaj ti novejši turbo motorji z tako nizko kubikaturo obnesli proti starim turbačom, kot so uno, petica, fiesta. Za 1.4 tsi sem že nekaj slišal da baje niso biser zanesljivosti, me zanima kako bo z T-jeti.
lol, tolk let je umes preteklo, da ni primerjave...
VAG 1.4 je čisto druga zasnova, kot tale T-jet ki je klasični turbač.. Tale 1.4 so začel masovno vgrajevat, Fiat pa do sedaj ni niloki mel problemov z T motorji, tako dizli, kot bencinarji.. Pr bencinarjih jih je mal poraba j.., sam teli motorji so čist druga zgodba.. Itak pa še 1.8T pridemin 200ps.
Pri Civicu je problem prestavna ročica in sicer se začne malo lupit zgornja plast plastike okoli usnja. Pa zadnje luči so se ob močnejšem nalivu malenkost meglile. Oboje so b.p. zamenjali v garanciji, od takrat vse okej.Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
No evo, en kandidat je ze - Civic (edino povprasal bi, kateri elementi tocno naj bi bili vprasljive kvalitete oziroma bi se lahko spraskali - to bodo lastniki vedeli)
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Mah turbine so skor "zastonj" sam morš vedt kje iskat.. In ker se kupuje nov avto, pozab na probleme, kriza je če rabljeno kupuješ in lahko zgonjeno dobiš..