nakup atv-ja

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.906
640
113
?
grin1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Res izgleda dober, da bi pa imel homologacijo pa bi bilo že prelepo. Tvoj je črn ali rdeč? Sem si včeraj ogledal rdečega v živo pa mi ta črn na sliki dosti bolj potegne.
smile-1.gif
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.906
640
113
Ja moj je rdeč, ma mislim da ga bom dal prebarvat, ker mi je črn totalno hud.
wink-1.gif
 

B81

22. jul 2007
37.357
10.703
113
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Avtomatski brezstopenski prenos moči... 250ccm z variomatom... pospeški in končna nekje v rangu odprtega 50ccm dvotaktnega skuterja ali pa zaprtega, slabega 125 štiritaktnega skuterja, če je to kaj bolj domače.

Torej se lahko primerja s 50 ccm 4taktnim odprtim skuterjem? Saj to ni slabo za 270 kg teže.
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.906
640
113
270kg je kar precej. Yamaha 250 Raptor ima 250ccm in 140kg. Honda TRX 250 EX ima 230ccm in 160kg...
 

B81

22. jul 2007
37.357
10.703
113
Mislil sem tiste avtomatike, ala sym, e-ton....imajo okoli 200 kg pa šofer recimo 70....torej more atv vlečt 270 kg proti skuterju, ki vleče recimo 140 kg...
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ja, kubiki pri ATV niso primerljivi s kubiki pri motorjih.
Povprečni ATV ima okoli 190 kg, k temu dodaj še voznika, oblačila, čelado, kakšno torbo in si mimogrede na 280 kg. Potem dodaj še štiri kolesa (2 pri motorju), ki so za povrhu precej široka in relativno mehka in s terenskim profilom. Že zgolj gume na ATV požro ogromno moči, svoje naredi dodatnih 100 kil teže (v primrjavi z motorjem) in si tam kjer ni muh.

Jaz imam 250 Barosso, z ročnim menjalnikom, kar je bolje od avtomatika saj ročni požre manj moči. Ampak vseeno je premalo. Ko bi človek res rabil moč se mora zafrkavati s full visokimi obrati, takrat pa trpi sklopka. V kakšen res smotan breg se moraš dobesedno nabiti s kar konkretno hitrostjo, da obdržiš visoke obrate motorja. Če greš bolj na easy mašina nima prave moči in se ti lahko mimogrede zgodi, da ti sredi klanca mrkne. Potem si pa v riti.
 

B81

22. jul 2007
37.357
10.703
113
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Skuter ima samo 70kg?

Jooj TripleX, da ti morem tudi vse razlagat
grin1.gif


Primerjal sem recimo Kymcota KXR, ki si ga dobro preizkušal s 50 ccm odprtim 4-taktnim skuterjem, ala Gillera Runner. S slednjim sem se peljal prek 90 km/h, ko so mu blokade ven vzeli, aampak tista mala kolesa....ful nestabilno.
Zato upam, da tile 250 ccm variomati na ATV-jih potegnejo vsaj toliko, kot omenjeni skuter.

Sem se pa zadnjič malo peljal z 200 ccm bashanom od sodelavca, ki ma nekih 12 ali 14 KM in kao terenske gume.
Na dvorišču v prvi prestavi, ko sem obračal, sem mislo, da se bom prevrgel. Upam, da pri malo kvalitetnejših atv-jih in cestnih gumah ni tega zibanja.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Kateri del?
smile-1.gif
Od obračanja. ATV se ne vozi kot motor, ampak se zavija z balanco. Najbolj pomemben pa je prenos teže n notranjo stran, saj se v nsaprotnem primeru hitro lahko prekucneš. Torej, če si se pri obračanju skoraj prekucnil, to ni napaka ATV-ja, če zastopiš...