Ja, kubiki pri ATV niso primerljivi s kubiki pri motorjih.
Povprečni ATV ima okoli 190 kg, k temu dodaj še voznika, oblačila, čelado, kakšno torbo in si mimogrede na 280 kg. Potem dodaj še štiri kolesa (2 pri motorju), ki so za povrhu precej široka in relativno mehka in s terenskim profilom. Že zgolj gume na ATV požro ogromno moči, svoje naredi dodatnih 100 kil teže (v primrjavi z motorjem) in si tam kjer ni muh.
Jaz imam 250 Barosso, z ročnim menjalnikom, kar je bolje od avtomatika saj ročni požre manj moči. Ampak vseeno je premalo. Ko bi človek res rabil moč se mora zafrkavati s full visokimi obrati, takrat pa trpi sklopka. V kakšen res smotan breg se moraš dobesedno nabiti s kar konkretno hitrostjo, da obdržiš visoke obrate motorja. Če greš bolj na easy mašina nima prave moči in se ti lahko mimogrede zgodi, da ti sredi klanca mrkne. Potem si pa v riti.