Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
dečko, sorry, ampak tukaj pa mislim, da si ga pihnil in dokazal svoje nepoznavanje avtomobilov in odnosno - motošporta.
rally car - pomembno je, da avto iz ovinka kar najhitrje potegne, zato so avti nastavljeni na pospeške, ki so res vratolomni - končno hitrost ujame po parih sekundah, vendar pa moramo tudi vedeti, da rally avto ne potrebuje visoke končne hitrosti - pomembna je lega na cesti.
kjer pa se izkaže ravno Impreza - naj gresta skupaj s tvojo omiljeno 911 GT2, v suhem jo bo Porsche po moje prehitel, a z zelo majhno razliko. če pa bi bila steza mokra - pa mislim, da je Scooby počasi že v pred Porschejem.
Subaru je precej bolj all-round car, ko GT2. še to - bolidi F1 imajo lahko tudi 2 sekundi od 0 - 160 km/h, ampak kaj dosti več od 200 km/h tudi šla ne bo. to je tako, ko je menjalnik popolnoma nastavljiv. lahko samo na približno odmeriš pospešek, pa tak avto, na dovolj dolgi ravnini, lahko nateraš res na visoko končno hitrost. pogled Nascar pa Indy - tam je povprečna hitrost dirke včasih (če dirkališče omogoča) tudi nad 320 hm/h, končne hitrosti pa tudi okoli 400 hm/h. pospešuje pa od 0 - 100 km/h tudi po 10 sekund na račun tega.
aja, pa GT2, mi je čist okej avto - ampak na tistem posnetku, ki si ga sam prilimal gor - sorry, ampak vse kar slišim je nek veter...