Kot kaže, bom šel iskati s kombijem-avtovleko, ki ima 580-220cm veliko platformo oz. keson. Nekaj bo gledalo čez, kar je še legalno, hkrati bomo pa odmontirali rudder, kar dolžino in višino skrajša za 40cm. Pošljem update čez par dni.
A nima RoMeX nekaj takega
A zavarovat/registrirat v Grčiji pa nima "smisla" (cena, papirologija?, Servisni posegi)Letalo trenutno ni zavarovano, ker bom spremenil državo registracije.
Glede tranzita izven EU bo zrihtan TIR, pisan je pa name osebno.
Gledam tudi kombi-avtovleko..
ndm imam 2700, nebo šlo z kolegovim kombijem.. dejta nekje zvohat en malo večji 4x4, 2700 vlečne imajo v glavnem vsi fullsize terenci..Hvala za info, RoMeX.
Skupna teza letala je pod 400kg. Iskal sem oz. iščem pa prikolo, da nima NDM nad 2000kg, ker tolk lahko potegne kombi od frenda. C+E izpit pa je.
Širina koles na plovcih je cca. 210cm, točno izvem jutri (pozabil izmeriti, ko sem bil med vikendom tam). Tistih nekaj cm čez rob bom bomo riskirali..čez 240cm širine pa nikakor ni.
Zaradi meje tudi želim primarno uporabiti kombi oz avto. Kot sem izvedel, lahko grem čez non-eu meje brez carinskih postopkov, saj je letalo registrirano, pisano name in se smatra kot ostala vozila na avtovleki ali čoln.
Parkat peljal samo opremo za delat (mislm da z ATA karnetom) na hrvask.. ko te postavijo z osebnim avtom med tovornjake - cas zacne tect prcej drugace ..bo pa na meji vseeno pestro. ne pelje se vsak dan letalo preko meje ...
jaz sem šel v srbijo. pa mi na srbki meji lepo hladno pove, da mi tej papirji nič ne veljajo, da se moram vrnit nazaj domov...Parkat peljal samo opremo za delat (mislm da z ATA karnetom) na hrvask.. ko te postavijo z osebnim avtom med tovornjake - cas zacne tect prcej drugace ..
srecno na poti
mašino/stroj v kombiju. Nič posebnega...Dej se dopisi s kaj si vlekel v Srbijo in s kakšno opremo, da bo vse skupaj imelo smisel.
Preostalim pa predlagam, da ne tlačijo bankovcev v pasuse