Najbolj "neumni" izumi v avtomobilski industriji

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.859
1.561
113
tole je nova neumnost...oke ti zvije ze samo ko video gledaš...naslednja opcija je verjetno rolo.
ajde audi reši nas... naj uporabi upogljivi zaslon ki se na gumb skrije v armaturko... kje sem to že videl?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.933
5.527
113
Ko sem še imel dizla, sem si želel, da bi proizvajalec za "naprednega" uporabnika pripravil gumb, ki bi pomenil: vožnja bo dovolj dolga, lahko se lotiš regeneracije, ko se ogreješ. Imel je vsakodnevno daljšo vožnjo in tudi kup krajših. Seveda se je marsikdaj spomnil med krajšimi, da bi se šel regeneracijo.
Dvomim, da se to karkoli pogovarja z navigacijo. Motor je neodvisna komponenta, ki se ne meni za periferijo. Ko bodo to naredili, bodo označili za "tehnološki preboj".
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.267
7.418
113
Mogoče je že bilo govora o tem: včeraj sem naredil 630 km takorekoč v kosu in po AC. Torej se je motor zelo dobro nadihal. Pridem domov, parkiram v garaži in on začne z regeneracijo dpf. WTF? Pi**da, a nisi imel cel dan časa za to sranje? VW grupa 2.0 tdi.
Ta sistem ni pameten in ne gleda kdaj in kam voziš. Ko senzor zazna zmanjšan pretok plinov začne z regeneracijo. Če je ta tik po končani poti, ne moreš nič. Lahko da se ti je regeneracija že enkrat zgodila med potjo, pa tega niti nisi vedel.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.951
2.138
113
Gotovo se je, 600km brez regeneracije je malo verjetno. Razen ce ga stalno zges na polno - pri visokih obratih/prestavi/hitrosti? je regen blokiran.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in MrDaco
22. jul 2007
14.428
2.244
113
125
Pa ravno takrat bi se morala zgoditi, ko motor doseže najvišjo temperaturo, ne pa da ti začne delat ko parkiraš v garaži.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.267
7.418
113
Lahko bi... ampak, a ti veš kdaj je DPF zabasan? Potem je potreben še en cajgar za to, da ti prikaže stanje DPF-a. Pa vse to prosto prepustit na milost in nemilost uporabikom... kaj pa jaz vem.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.933
5.527
113
Uporabnik ne more sprožiti regeneracije, ker bi se moral ukvarjati s preveč informacijami. Lahko pa bi bil gumb, kjer bi povedal, da bo vožnja daljša in primerna za regeneracijo. In bi pritiskali nekateri, tako kot izklop start - stop sistema.
Tisti, ki se še ukvarjate z dizli: ali so sistemi sedaj vsaj tako pametni, da med regeneracijo ne ugasne motorja zaradi start/stop?

Na koncu pa je tako, da meni tudi butast sistem ni delal na dveh avtih nekih težav in je DPF uradno bil zadovoljen pri enem do dobrih 300.000, ko je šel drugam in tam še melje, drug pa je šel pri skoraj 400.000 od hiše. Nikoli nisem čakal, da regeneracijo konča. Se je že drugič znova pomatral.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco