Najbolj "neumni" izumi v avtomobilski industriji

jezek

Guru
24. jul 2008
3.446
1.445
113
Opaa, ocitno je bila prva kar toyota?

 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.549
10.767
113
mercedes je to začel z električarji in to je od leta 21 oziroma 22 - so razne fore (naj jih kar imajo - oziroma za vse prileti bumerang)...in ne 5 ali 10 let nazaj tako kot si trdil.... tako da navaden lažo..

sicer pa še to je za ciljno publiko, ki tak ne ve kaj ima iz zakaj bi imela...EQS je že en tak nišni model za posebneže,

sicer na zagovarjam tega modela naročnin in sem proti.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.229
2.506
113
Kolikor jaz razumem ta cenik in če primerjam doplačila ob nakupu vozila, je naknadna aktivacija za neomejen čas tu nekje z naročilom ob nakupu.

 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.290
1.538
113
Ampak je avto verjetno že v osnovi dražji, če zadevo vgradijo povsod, potem pa služijo še z aktivacijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.229
2.506
113
Ampak je avto verjetno že v osnovi dražji, če zadevo vgradijo povsod, potem pa služijo še z aktivacijo.
Po moje pa se bo počasi izkazalo, da je prva vgradnja dooosti cenejša od naknadne in če na traku rukneš not še 20 neaktiviranih opcij to podraži izdelavo dobesedno za par €, lahko pa kasneje potegneš od aktivacij/naročnin še dosti denarja.

Recimo primer ki sem ga že dal: Toyota Yaris ful opcija po neumnosti prodajalca nima avtomatičnega preklopa dnevnih/nočnih luči. Ob naročilu je ta opcija skupaj s samozatemnitvenim ogledalom in prostoročnim vstopom stala cca 350€, naknadna vgradnja ni bila mogoča. Verjemi, da bi z veseljem plačali 500€ za kasnejšo aktivacijo če bi bilo možno.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.290
1.538
113
Glede na to kako se hvalijo koliko so prihranili na stikalih, ki so jih zamenjali zasloni na dotik, ne vem če je to le par € in kako se jim to splača. Še vedno mislim, da to zadevo kupec dvakrat plača.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in Marxon

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.229
2.506
113
Po tem kar govori ulica/gostilna je proizvodna cena avta ki stane v salonu 30.000€ okoli 10.000€ ali še manj. En drek jih to stane v proizvodnji, seveda pa XYZQW komadov stikala za 0,05€ nanese prihranek.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.215
852
113
pri octaviji bi me paket opreme s sistemom za prepoznavanje prometnih znakov in še nekaj traparij prišel nekaj čez 500 EUR, zato ga nisem vzel. zadnjič sem nekaj brkljal po aplikaciji MyŠkoda in sem si testno za 1 mesec vklopil sistem za prepoznavanje znakov, lahko pa ga trajno kupim za dobrih 70 EUR. očitno je bila kamera že serijsko vgrajena, samo funkcija ni bila aktivirana.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.756
5.909
113
Zakaj? Meni je ta siszem uporaben. Velikokrat se vprašam, koliko je omejitev na tej cesti in mi pogled na armaturko da odgovor.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in sass

sass

Guru
1. sep 2007
5.215
852
113
zanimivo je, da v škodini navigaciji ravno tako kaže aktualno omejitev, katero pa vleče iz GPS & zemljevidov, tako da je običajno bolj natančna
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.756
5.909
113
To pomeni da nisi koncentriran na vožnjo. Mi je inštruktor vožnje rekel da si zbran takrat ko veš zadnje tri prometne znake.
Ti neveš niti zadnjega? Hmmm
Ja nisem 100% skoncentriran. 30 let si že lastim vozniški izpit in po tolikem času dostikrat voziš "na pamet", intuitivno. Potem pa še dodaj faktor čivkanja žene in otrok med vožnjo in ti je pomemben le trenutni znak, ki se ga moraš držat.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
730
377
63
To pomeni da nisi koncentriran na vožnjo. Mi je inštruktor vožnje rekel da si zbran takrat ko veš zadnje tri prometne znake.
Ti neveš niti zadnjega? Hmmm
Ljudje niti ne vedo kaj tista črta na sredini ceste pomen (glede na to, koliko ljudi jo jaha), kaj šele da bi zadnje 3 znake na pamet vedl. Lahko kar vsem izpit vzamejo, če bi dali to v CPP.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.549
10.767
113
Ja nisem 100% skoncentriran. 30 let si že lastim vozniški izpit in po tolikem času dostikrat voziš "na pamet", intuitivno. Potem pa še dodaj faktor čivkanja žene in otrok med vožnjo in ti je pomemben le trenutni znak, ki se ga moraš držat.
pa ne sam to,
pri nas je to sploh potrebno, ker je 75% znakov postavljenih napačno, brezveze, ali je enostavno preveč znakov in podobno. Fail države.
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.785
1.614
113
Iskajoč brata
pri nas je to sploh potrebno, ker je 75% znakov postavljenih napačno, brezveze, ali je enostavno preveč znakov in podobno. Fail države.
meni je najbolj zanimivo to, da se novi in novi znaki kar pojavljajo, tukaj predvsem omejitve hitrosti.
Še bolj je zanimivo to, da razširijo cesto, na novo preplastijo, nato znižajo omejitev iz 90 na 70...
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in jendomen