Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
kako boš pa upraviču tiste k majo 100k km (realnih), a?
Čudno, da tudi vsem ostalim xyz osebam ki tankajo iste avte na istih črpalkah ne crkne pumpa pri istih oziroma podobnih kilometrih. Kot da je nafta edini dejavnik tukaj ki vpliva na življensko dobo. Prav tako v večinah ostalih gostilniških debatah je edino važno TOČNO na koliko kilometrov se naredi servis, bog ne daj prej bog ne daj kasneje. Prav tako ali je bolje zavirati z motorjem, zavorami ali preluknjati pod in po kremenčkovo, ker je par čevljev iz bosne cenejši kot novi diski in ploščice. Osebno bi se tudi izogibal nakupu turbo motorja, ker je turbina potrošni del ki se zamenja skupaj z vinjeto, pa še le to če pozimi 2 uri pred vžigom motorja pod le-tega položimo razbeljeno žerjavico za čim manj suhega trenja pri vžigu. Seveda s takim postopkom se tudi lažje prestavlja preko dveh prestav prvih par kilometrov, da prihranimo delo motorju (
Zmaga.
Nazadnje urejeno: