Nadgradnja počitniške prikolice:

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.526
1.126
113
Knaus/Weinsberg serijsko kompresorski not. Indukcija tudi nažalost. Saj je v redu, samo bi direkt na štrom lepše reguliral moč štedilnika.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Mr_Globus

Mr_Globus

Fizikalc
1. dec 2011
236
26
28
To mislis na CaraCito? Samo ta je ze prevec ekstremna… za kuhanje in hladilnik se gre, ampak ogrevanje na elektriko ti vzame prevec opcij pozimi
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.526
1.126
113
CaraCito imamo ja. Smo bili v Vrsarju za Velko noč na burji in na 4°C in smo imeli s 750W (3,4A) grelcem preveč toplo notri. Pomojem bo šlo tudi v resen mraz bp.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Mr_Globus

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.170
2.476
113
Absorbcijskega valda ne :norec: Sej zato sem se spraseval zakaj ne dajejo raje kompresorskih serijsko noter. Skoda plina za hladilnik ce je strom od sonca free. Plus brez dodatnih ventilatorjev na rebrih poleti v absorbcijskem pivo niti mrzlo ni :eek:
Poleti ja, pozimi ga je premalo.

Enostavno ni res - smo delali teste v tako rekoč laboratorijskih pogojih - ventilatorji pomagajo malo-nič. Absorbcijski v idealnih pogojih delovanja pridela cca 25°C razlike med zunanjo in notranjo temperaturo, to je to. Več razlike kot ventilatorji naredi tenda na tisti strani kjer je hladilnik in senca na flanki.
Po drugi strani zdaj že 4 leta laufam velik Thetford brez ventilatorjev pa je pivo lahko vedno hladno.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.456
3.556
113
nemenabijat nabija in replika je bla njemu namenjena.


in tle še 1x nabija
požeruh štroma je absorbcijski, že ena mejhna piksna od hladilnika ti žre konstantno cca 100W, recmo daje to 8A, to je na dan bliz 200Ah.
Kompresor, če je mal bolši, pa porab cca 75Ah na dan (al pa še manj).
tko de, z lifepo4 z realno kapaciteto 280Ah ti s temle dela 3 dni, pa še za ostalo šaro je dost štroma štroma (luč, telefon za filat, kašna pipa, ...)
Dej ne zlagej meglo v kocke. Noben ne laufa absorbcijskega hladilnika na 12v, razen takrat, ko se voziš, pa še takrat je ta vir čisti pogreb.

Zraven porabe hladilnika prištej se ostalo porabo, pol pa povej kako nafilaš to besno kapaciteto nazaj in v kolikšnem času. Aja praviš, da greš po treh dneh domov. :valjamse:
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.710
9.477
113
Ne vem kateri absorbcijski hladilnik imaš ti, moj na 12V med vožnjo čist lepo zalaufa v cca 3 urah, tko da meni očitno dela tud na 12V dobro in to večino leta, čeprav vem, da naj bi blo teh 12V boj za vzdrževanje. Ko se pripeljem obrnem na plin ali priklopim na štrom ampak po navad že pijem mrzu pir ohlajen z 12V.

Ko se pa začnejo T čez 30 stopinj, takrat je pa mal težav ja, sploh če niso rešetke v senci in takrat najboljš laufa na plin in ne, ventilatorjev še nisem zmontiral. Pomaga pa, če rešetke vržeš dol.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tesfalar

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.526
1.126
113
Jaz sem skoraj ziher, da moj kompresorski vedno dela na 12V traflc. Pomojem opravlja samo preklop vira ali dobi 12V iz avta ali 220V iz omrežja. Se pravi, spusti mimo, če dobi 12V in pretvori napetost, če dobi vir iz omrežja. Dometic, 95l, kompresorski. Ima funkcijo quiet mode, katero omogočiš za 8 ur, da lahko spiš zraven. Ker spimo na dopustu več kot osem ur, te zjutraj prav lepo zbudi, ko se navije nazaj. Ker kompresorski, ropota. Hladi pa do konca navit zelo, preveč.

Se moram pred vožnjami spomnit, da ga izklopim, sicer vedno dela, takoj začne, ko priklopim na avto prikolico. Nimam interesa da dela, mogoče potem v 30°+. Sicer dam en vložek zmrznjen notri, ga zaklenem za med vožnjo in je vse mrzlo, brez da dela.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.170
2.476
113
Kako to gre pri absorbcijskem: pred odhodom, dan prej priklopite prikolico/avtodom na 230V in zalaufate vse električne aparature za test - tako da vas ne preseneti nedeluječe "nekaj" na potovanju/dopustu. Potem vse izklopiš RAZEN hladilnika in gretja pozimi.
V ohlajen hladilnik zvečer ali zgodaj zjutraj (pišem za poleti) naložiš ohlajeno vsebino. Delovanje na avtomatiko če jo imaš, če ne pa tik pred odhodom na 12V in ti lepo vzdržuje/hladi na želeno temperaturo. Seveda ga lahko med vožnjo tudi na plin laufate, razen kjer je to izrecno prepovedano (zaprti trajekti, nekateri tuneli, bencinske črpalke,...) in pa če imate strešen dimnik/izpuh, ki večinoma zaradi premočnega vleka ugaša gorilec.

Kompresorski so 12V (razen tam kjer je "Joško" kupil Gorenje hladilnik za prikolico) in v vsakem primeru pretvori 230V v 12V, ali pa vleče iz avta.

Zaprt hladilnik brez odpiranja mora držat primeren hlad vsaj 12 ur brez priklopa na karkoli.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.170
2.476
113
Še nekaj sem pozabil: pozimi vedno vodo točite v ogret rezervoar, pumpo pa testirate takrat ko je cela instalacija ogreta - če ne potem pa-pa tesnila pipe, pumpa,...
 
  • Všeč mi je
Reactions: nemenabijat

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.456
3.556
113
Ne vem kateri absorbcijski hladilnik imaš ti, moj na 12V med vožnjo čist lepo zalaufa v cca 3 urah, tko da meni očitno dela tud na 12V dobro in to večino leta, čeprav vem, da naj bi blo teh 12V boj za vzdrževanje. Ko se pripeljem obrnem na plin ali priklopim na štrom ampak po navad že pijem mrzu pir ohlajen z 12V.

Ko se pa začnejo T čez 30 stopinj, takrat je pa mal težav ja, sploh če niso rešetke v senci in takrat najboljš laufa na plin in ne, ventilatorjev še nisem zmontiral. Pomaga pa, če rešetke vržeš dol.
Verjetno imaš tamalega Dometica. Si lepo napisal, da daš ohlajene stvari noter. Tako dela/vzdržuje na 12v. Sem imel prej enakega, samo ga nikoli nisem med vožnjo laufal na štrom, vedno na plin.
Zdej imam tavelikega Thetfordovega. Na 12v se je stopilo ohišje varovalke tako, da sem moral pocvikat vse stran in narest na novo. Hladilniku sem odklopil D+ in tako avtomatika ne ve, kdaj se pelje po cesti in dela vedno na plin.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.456
3.556
113
Sej je. Če se pa slučajno kje priklopim na štrom, potem pa samo šalta na štrom. Ponuca pa 4kwh/24h.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.170
2.476
113
Sej je. Če se pa slučajno kje priklopim na štrom, potem pa samo šalta na štrom. Ponuca pa 4kwh/24h.
Pazi v kampih s slabim štromom. So novi hladilniki zelo občutljivi na nihanje omrežja in če opaziš, da ti na avtomatiki kljub priklopu na štrom vsake toliko vklopi plin - preklopi na ročni plin!!! Poznam par primerov s skurjeno elektroniko hladilnika zaradi tega.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.456
3.556
113
Pazi v kampih s slabim štromom. So novi hladilniki zelo občutljivi na nihanje omrežja in če opaziš, da ti na avtomatiki kljub priklopu na štrom vsake toliko vklopi plin - preklopi na ročni plin!!! Poznam par primerov s skurjeno elektroniko hladilnika zaradi tega.
Sej ravno zaradi tega sem vglavnem na plinu. Lani se mi je točno to zgodilo. Kar naprej je preklapljal, dokler nisem instrumenta vtaknil v vtičnico in našel problem. Zvečer sem ga ročno nastavil na plin, da sem za par ur klimo prižgal. Klimi je bolj kot ne vseeno za nihanja, meni pa tudi. :aplauz:
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.710
9.477
113
Verjetno imaš tamalega Dometica. Si lepo napisal, da daš ohlajene stvari noter. Tako dela/vzdržuje na 12v. Sem imel prej enakega, samo ga nikoli nisem med vožnjo laufal na štrom, vedno na plin.
Zdej imam tavelikega Thetfordovega. Na 12v se je stopilo ohišje varovalke tako, da sem moral pocvikat vse stran in narest na novo. Hladilniku sem odklopil D+ in tako avtomatika ne ve, kdaj se pelje po cesti in dela vedno na plin.
Ja, tamelega Dometica na ročno izbiro energenta. In ne, največkrat pir ne gre ohlajen not (govorim za zgodnjo jesen do pozne pomladi, zima je itak jasna), ampak direkt iz Lidla, kjer se ponavad ustaviva preden greva in potem na 12V laufa do destinacije, pol pa kokr je, včasih takoj na štrom, včasih pa tud par dni na plin, odvisno kok mora truma laufat. Poleti pa seveda vedno ohlajeno not in tud vedno zalaufam 24 ur pred odhodom, da ponoči naredi kar mora. Tud nov pir filam vedno zvečer, da do jutra ohladi.
 

Piton

Guru
11. apr 2022
1.744
-165
113
Dej ne zlagej meglo v kocke. Noben ne laufa absorbcijskega hladilnika na 12v, razen takrat, ko se voziš, pa še takrat je ta vir čisti pogreb.

Zraven porabe hladilnika prištej se ostalo porabo, pol pa povej kako nafilaš to besno kapaciteto nazaj in v kolikšnem času. Aja praviš, da greš po treh dneh domov. :valjamse:
sej od mene nisi prebral, da zagovarjam 280Ah akumulator in kompresor, sam pravim da je s takim accujem možn neki cajta bit brez zunanjih virov energije
Sam če ti to zdrži 3 dni brez filanja, pol rabiš na dan cca. 90Ah dofilat. Tam ene 200W solar bi že neku naredu u tej smeri. Polet. Pozim je pa mal bosa tkole.
mišljen je bil kompresorski, kateri so pa požeruhi štroma.
dej odloč se zdej kdo in kwa in kuko
 
Nazadnje urejeno: