Veš koliko izrednih servisov sem imel v zadnjih 130kkm? Enega, pri 122kkm. Pa vžigalna tuljava nekako nima nobene veze z oljem. Aja, na 30 jurjev servisiram, da ne bo pomote. Zaenkrat ne spije niti štamprla olja, ne ropota, uglavnem takšen je kot je prišel iz tovarne. Olje enostavno zdrži veliko, pri sami vožnji na relacije pa sploh ni problema. Težki pogoji in mestna vožnja so lahko problem, se strinjam. Je tudi v navodilih zapisano, da se v teh primerih olje menja pogosteje, ampak veliko ljudi to kar spregleda.
Pa mi znaš povedat, kakšni simptomi se pokažejo pri avtomobilih, ki imajo servise na 30kkm, ko začnejo motorji prezgodaj odpovedovat? Jaz ne poznam nikogar, ki bi se mu kaj takega zgodilo. 200 jurjev zdrži čisto vsak avto, za več mi ga pa ni imeti. Naprej je ponavadi problem tistih, ki kupujejo "skoraj nove avtomobile z malo prevoženimi za četrtino cene"
Pa mi znaš povedat, kakšni simptomi se pokažejo pri avtomobilih, ki imajo servise na 30kkm, ko začnejo motorji prezgodaj odpovedovat? Jaz ne poznam nikogar, ki bi se mu kaj takega zgodilo. 200 jurjev zdrži čisto vsak avto, za več mi ga pa ni imeti. Naprej je ponavadi problem tistih, ki kupujejo "skoraj nove avtomobile z malo prevoženimi za četrtino cene"