statistika in igra številk se lahko vedno zlorabi, ja 2. je, a brez zmage že več kot leto...
tudi MM je mel 2x nulo, da ne govorim o ostalih
MM da ga je ob točke spravil? spet kako gledamo, bil je sekundo, do dve hitrejši, prepočasen ded pa se je na silo branil pa je spokalo
Lej če ne razumeš, kaj je pospeševanje iz ovinka ti jest ne morem pomagat. Pr penzjonistični vožnji ti tega vedet ne morš. Rossi je tiha, rekel je samo, da more Yamaga popravit to.
ti bom pa povedal, če ti nekoga prehitiš in ti ta zapre linijo (idealno) potem je pospeševanje zelo važno. Če je oster ovinek in ga voziš z prvo ali drugo, je pospeševanje važno. Če moč navora ni vsaj približno enaka, ne morš zmagat.
Kot rečeno Yame so pogojno uspešne v hitrih ovinkih ki z veliko obrati in hitrostjo prevozi ceu ovinek. Žal to ni več dovolj, saj je konkurenca naredila močen napredek na pospeševanju.
Brezveze pa je teb razlagat, ker boš rinu eno in isto naprej.
Yamaha ima še druge felerje kot je obraba gum ter ostale, vendar je navor največji problem. Lep primer je Vinales, kako je bil suveren na začetku, zdej pa je tudi po 4-6 mest za Rossijem.
Razvoj imata vsak svoj in druge setinge in zadnje vilice.
MM je MM dela razliko, je pa fact, da Honda dela samo zanjga to sta povedala tako Pedrosa kot Carl. Poltovarniški klumpi pa niso vredni, da so (govorim o Hondi). Serveda razen LCR, ki ima fabršk support.
Rossi kaže osupljivo formo, saj Yame tudi poltovarniške niso slabe, celo pravijo da je lanski model šasije boljši, zato Zarco ni hotel vozit z novo šasijo, motor pa praktično enak, razen menjalnika in elektronike.
Stvar, ki jo ne razumeš a komentiraš. Praktično bi rekel da sta razočaranje Ducatija, saj sta za Yamaho z precej boljšim paketom (trenutno).
Še enkrat strokovni kometatorji, pa ne POP pravijo, da Rossi dela trenutno čudež z nekonkurenčno yamaho.