Mori mi avto

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Sploh ne drži. Odvisno od avta, znamke ... Za Roverja verjamem, da je tako.
grims-1.gif
Drugače pa za primer - 13 let star P306 - nobenih problemov, v zadnjih petih letih je bil menjan samo radiator v kabini.
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
ksz ..

ne da se mi vsega brati ..

meni je delalo enako (dušilo motor) .. in ko sem natankal nov tank goriva, deluje BP .. Očitno sem naletel na "voden bencin"
crazy1.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Mal ga biksaš. Uživaj v branju zgodbice:
Ena taka enostavna računica. Sicer je vezana na konkreten primer, tako da ni formula za rešitev, a vendarle če govorimo o jami brez dna: Kupil 9 let star avto z cca 140.000 prevoženimi. Avto je stal sedanjih 3000 evrov. Menjal zavore, zobati jermen in pumpo. Cca 200 evrov stroškov za vse. Vozil. Vozil. Vozil. Po dolgem času menjal 1 ležaj, nato menjal jermen, pumpo in zavore, a pazi, to je bilo po 100.000 prevoženih. Enako bi me čakalo pri novem avtu. Potem se je pa začelo - avto dobila toča. Še vedno je enak, če bi bil nov bi ga dal popravit in plačal mučo. Malo kasneje zbil psa - odbijač, luči, meglenke - vse je šlo. Popravil in uštimal za 100 evrov. Okrog novega leta tesnilo na glavi. Kripa stara , prav mi je, zakaj ga pa nisem preventivno menjal že ob nakupu avta, kot so mi vsi svetovali. Spet me je stalo, celih 70 evrov, ker sem sam delal.

Povzetek - imam 15 let star avto, vreden med 300 in 500 evri. Pokuri mi cca 7 litrov na 100km, v petih letih sem prevozil 130.000 kilometrov z njim in to me je stalo padec vrednosti avta 2700 evrov in vsi izredni servisi na oko 300 evrov (menjava jermena na 100 tisoč ni izredni, ampak redni servis, ki je veliko cenejši pri starem kot pri novem avtu).

Torej v šestih letih sem izgubi 3000 evrov. Toliko jih izgubuš pri nakupu novega srednjega razreda v letu do dveh samo pri nabavno/prodajnih cenah.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Brez veze se jebat. Moderen kupec avtomobila, slednjega ne šraufa doma. Torej nekomu drugemu plačuje za vzdrževanje. In ker je trend, da gre cena delovne ure samo gor, gor in gor, pač zakoni ekonomike pokažejo, da se stara gara vse manj izplača.
Bolj kot je razvita država, bolj menjavajo staro garo z novo. Zato ker je ceneje dat 15.000 EUR za nov avto, kot plačevat servisno uro po 70 EUR in ostat na cesti ter zamudit v službo. Zato je stara gara skoraj zastojn, tudi Golf 1 Dizel.
V deželah v razvoju, pa šraufajo tudi 50 let stare gare. Recimo na Kubi. Samo tam je servisna ura 0,2 EUR, povprečna plača pa 30 EUR in je ekonomika povsem drugačna.

Ogo
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Jasno, vendar kakorkoli obračaš je težko na splošno reči da je avto nad 10 let jama brez dna. Tudi če ga ne šraufaš sam ga zna vsak in tudi enostaven je. Ne rabiš pooblaščenega servisa da ti žarnico zamenja.
Skratka, sam se sem že prišel do tega, da novega avta ne kupim še lep čas ne.
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Tudi jaz sem takšnega mnenja.

Vozil sem novejše avte. pa mi je dvigovalo pritisk, ko sem po vsakem obisku trgovine imel novo vdrtino na vratih, odbijačih itd itd. Popravljati nisem dal, ker je brez veye, saj bi imel nove poškodbe že takoj naslednji dan. Posledica: nov avto je obtolčen in padla vrednost. Če bi ga dal barvati, bi čez eno leto bil povsem flekast.

Zato zdaj raje vozim starejše avte, ya katere mi je povsem ravno, če mi ga kdo butne ali opraska, naredi kakšno udrtino .. je pa res, da tu pa tam kdaj zamenjam oziroma dam popraviti .. računice napram novemu avtu ni! Pa še, ko prodam avto, je cena, če že ne enaka, pa višja! Pa naj se javi nekdo, ki je kupil nov avto, ga voyil celo leto in potem prodal za več, kot ga je kupil!
smirk-1.gif


Zamenjava brisalcev, jermenov itd pa ni odvisna od tega, koliko je avto star. Pač, potrošni material.

Gledati je pa treba, da pač ne kupiš podrtije pred razpadom. Se lahko pa to pojavi tudi pri novem, le da je pri tem izguba denarja večja, saj ti ponavadi še reklamacije nočejo upoštevati oziroma izgubljaš živce po nepotrebnem ..

moje mnenje ..
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.355
5.653
113
Baje naj bi se do 10% avtov poškodval med samim transportom....tolk o tem da kupiš NOV avto
smile-1.gif


Da ne govorimo niti kaj avto preživi prvih 20km svojega življenja! Pač z tolk kilometri ga cca dobiš k kupš novga....sm pa so všteta vsa raztovarjanja in natovarjanja!
smile-1.gif
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
To imaš čisto prav. Tip je pripeljal KIE, ker se v ulici, kjer je prodajalec ne bi mogel obrniti je sparkiral na avtobusni. Do avto hiše je imel 150 metrov. Ko je raztovarjal je vozil reli do tja. Gume so cvilie ko hudič. Pravi seronja.
 

alesi0

Pripravnik
15. okt 2008
98
0
6
potem ga pa se PRVI lastnik zlorablja.... do ene 130.000 km... potem se ga pa kupi?
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Ne. veliko bolje je kupiti avo, ki ga je imela mamka v garaži, ga enkrat na mesec peljala k maši in je avto star 10 let, prevoženih ima pa 37 km. seveda vse v prvi in drugi prestavi.
tongue-1.gif


Predno dajo avto na cesto oz. v prodajo, motorje preterajo u nulo .. tko da četudi jih potem nekdo tera u nulo . ni problem, če je seveda servisiral zadevo .. Če ni crknil v času hudih obremenitev (do 130.000 km po tvojem) tudi kasneje ne bo kar tako
wink-1.gif