Moped naenkrat izgubil vso moč

Rotty

Pripravnik
22. apr 2010
459
0
16
Črnuče
Moj Tomos je včeraj (imam ga za v službo in nazaj), normano vžgal in po rampi odpeljal iz službenih garaž. Ob tem sem se spomnil, da sem nekaj pozabil oddati, zato sem ga na štenderju pustil prižganega cca. 5 minut. Pridem nazaj...hočem speljat in nima nobene moči več. Domov sem se komaj pripeljal in to z 20 km/h.
Svečka je črna in sajasta kot bi jo potegnil samemu peklenšču iz riti. Bencin normalno teče, filter je čist. Zamenjal z eno svečko, ki jo imamo doma in je bilo isto.
Je pa zanimivo, da sem se včeraj zvečer peljal en krog in je dobil recimo nazaj 85% moči, ko se pa segreje (po 500m), pa spet bolje kot ne 15-20 km/h.

Kakšna ideja...razen, da ga takoj peljem na servis? Malo bi že sam rad pogledal, ker ga bom moral drugače na prikolico dati...čez celo LJ do servisa se mi pa ne da vozit 15 na uro.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Morda se je pregrel, čeprav takrat ponavadi ugasne.
Zračno hlajeni se pač pregrevajo.

Sem imel podobne anomalije na ctx80 pred mnogimi leti, poleti si se lahko peljal v hudi vročini kakšno uro, nato si moral ustaviti.

Pregrevanje je lahko pustilo tudi kakšne posledice na motorju, morda se da rešiti z menjavo batnih obročkov.

Lahko pa je tudi kaj na elektriki in ko se pregreje ni več prave iskre.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Imel sem Colibrija na 2 prestavi, mislim imam še
smile-1.gif
in je imel podoben sindrom.

Ko se je segrel je padla moč in je ugasnil. Bila je električna zadeva, mislim da kondenzator ali nekaj takega.
Je "Franček" hitro popravil.

Tak da do majstra bo treba.
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.517
1.744
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Meni se je popolnoma isto zgodilo na službenem. Sicer ne vem točno, kaj je bilo narobe, saj se je serviser kar matral, da je ugotovil napako, ampak mislim da je šlo za neko membrano, ki je puščala.
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
A ko si se vrnil nazaj, po 5 minutah, je motor še vedno laufal al je bil ugasnjen?

Če se je pregrel, se je verjetno ugasnil. (bat se toliko "raztegne" da zablokira)

To lahko pogledaš tako da odšraufaš auspuh in od spodaj pogledaš v izpušni kanal .. bat ... more bit lep, siv, lahko malo črn .. ne sme pa imet črt, vsaj globokih ne ..
 

Rotty

Pripravnik
22. apr 2010
459
0
16
Črnuče
@Snecer

Da bi se pregrel dvomim, ker sem takoj probal glavo (sem pomislil na isto) in je bila normalno vroča. Jo bom pa danes odprl, pa pogledal, če je kakšna mavrica notri.
Se pa tudi jaz bojim, da je štrom...

@ Car

Sem pa ravno zdaj razmišljal, da se je mogoče nekaj takšnega, ker je okoli reber na spodnji strani nekaj olja.

@ Gox

Čeprav je pa res, da se je sodelavka z gasom igrala, ko sem prišel nazaj in je bil moped ugasnjen
10.gif
 
Nazadnje urejeno:

Rotty

Pripravnik
22. apr 2010
459
0
16
Črnuče
Svečka je stara in je bila v mopedu samo zamenjana...danes gremo po novo, čisto zaradi eliminacije možega vzroka, čeprav to ne bo pomagalo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.651
113
Sveca tastari majo 0.5mm tanovi z boljsim stromom 0.8mm

Drugac pa jst stavim na zlite kondenzatorje....al pa popokano izolacijo tuljave....prebijat zacne samo ko se segreje!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.651
113
Probaj za stos najprej samo snet fajfo na svecki.....pa dej zico direkt na svecko!

Bakelitne delajo enako sranje kot popokana izolacija na navitju (to kar sem omenu zgoraj)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.651
113
Evo kle maš opisan problem kje je fora!

http://www.repairfaq.org/sam/lmfaq.htm#lmlmhts

Citat:
Problems with the ignition coil can make an engine impossible to start when warm (or even stop running when it warms up), apparently this happens on motorbike engines quite often and is caused by a break in the HT coil.

A carbon track forms inside the coil where the wire is broken. When the engine is cold the carbon track has a low resistance and it conducts well enough so the spark is strong enough to start the engine, when the engine is warmer the track resistance is greater and the spark less strong. This problem gets worse over time as the carbon track gets bigger and bigger, the only remedy is to change the coil or electronic ignition module.
 

Rotty

Pripravnik
22. apr 2010
459
0
16
Črnuče
Dal kapo dol, notri pa vsaj mm saj! Bat čisto črn. Rabil 20 minut, da se zdrgnil oblogo.
Iz nove svečke teče črn benz že po parih sekundah teka...danes pa tudi na začetku ni nobene moči več, četudi sem svečko zvezal direktno.
Če bi imel drug auspuh bi tega zamenjal, ker imamo občutek, da je mogoče celo to krivo za nemoč, saj si lahko le mislim, kaj je notri, če je toliko saj že na batu in kapi. Če s prstom zadušim luknjo na auspuhu moped crkne takoj.
 

Rotty

Pripravnik
22. apr 2010
459
0
16
Črnuče
Sej pomoje je bilo polsintetično...je pa res, da je moped stal sezono pa pol pri miru. Pol po cca. 20 km...pa tole. Hehe kaj pa če ni auspuh?
A je kje v bližini Črnuč kakšen v redu servis, da ga ne vlečem na Dolenjsko cesto?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.651
113
Aia pa 2T motorji so zelo občutljivi na staro mešanco....star bencin.....tko da če je že cca 2 leti stara...zlij vn...dj novo not pa poročaj o spremebi!
 

mckmck

Fizikalc
20. mar 2013
525
200
43
Poskuši vzeti avspuh dol in vlij noter malo nafte in prižgi, da se očisti noter (ga kar pustiš da en čas gori).
Lahko tudi z bencinam vedanr je bolj nevarno in prej zgori in ne pride do istega učinka.
Seveda, če gre zadnji del avspuha dol, ga kar poberi in potem naredi da postopek.
 

Rotty

Pripravnik
22. apr 2010
459
0
16
Črnuče
Aha strelišče sem mislil. Ko sem rekel moped sem mislil youngsterja, tja pa ta auspuh ne paše, pa še odvit se ga ne da, ker je varjen. Edino če lahko kaj s sprednje strani naredim.
Klinc, a pol so vsi servisi, razen Nahtigala, ki je v Kranju, zanič? Kaj pa LJ?

Ne sej notri je bilo samo par deci...sem nalil novega, potem pa šel še tankat. Tako, da je max 5% starega notri, pa v začetku je čisto normalo delal. Bal sem se, da je kestl rjavel in zapacal filter, samo le-ta je čist kot bi ga včeraj kupil.

@ mckmck

Aha ok...bom še to naredil.
 
Nazadnje urejeno: