modelalarstvo

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.719
113

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.719
113
To je mini otroški model...

tega mora skos motor gnat, da ga obdržiš v zraku.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

A bejž no... EasyStar je križanec med motornim in jadralnim, z 2000 mAh baterijo je čas poleta okrog pol ure, sam sem z 4500mAh spravil več kot uro poleta. Zgrajen iz elaporja, tako da tudi ob grdem pristanku ali carshu je popravilo le sekundno lepilo in gasa Miki dalje... Če si na vsak način želiš jadralca, potem še poglej za EasyGliderjem... EasyStar vsekakor ni "mini otroški model", je pa res da je zaradi zgradbe zelo prizanesljiv do nenadnih sprememb krmilnih ročic.

Ne vem kakšne izkušnje imaš z RC modelarstvom oz. letenjem modelov, ampak glede na to, da je zate iz linka dovolj le letalo ter komande (pozabljša še na servo, motor, regulatorje vrtljajev, baterije, polnilec) - potem ne kaj dosti. 1400mm razpona je kar soliden model tudi za letenje v vetru, nad 2m potrebuješ že lepo ravnico za pristat (sploh pri gliderjih), grdi pristanki balsa modelov pa ti bodo povzročali obilo glavobolov.

Odločitev je vsekakor tvoja, ampak za začetnika ti jaz nikakor ni bi svetoval ne gliderja, niti ne tako velikega, še manj pa lesenega...
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.719
113
Se zato sem tega zgornjega gledal

Citat:
Set vsebuje:
trup, krila in rep iz ELAPOR-ja

Čeprav ta pa tudi ni švoh za 70€. http://www.modelartehnik.si/index.php?p=1&a=1&id=433

Torej daljinca bi si moral kupit 6 kanalnega, da bi lahko tudi kak večji model fural, če bi si kdaj še zaželel. Komponente se pa verjetno, da tudi prestavljat... če razbiješ ali se naveličaš.

edit: http://www.modelarstvo-stopar.si/product.php?id_product=3115

To bi blo res najboljše za začetek + 6 kanalna rv za naprej.
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

ThorZEN

Fizikalc
18. avg 2007
2.304
32
48
Tudi sam sem začel z easystarjem 1, ga zelo priporočam. Ko ga močno zabiješ, ga je enostavno zlepit, zvite dele lahko namočiš v vročo vodo in povrnejo prvotno obliko, propeler je varen (čeprav mi ga je tudi uspelo uničit). Sčasoma sem ga nadgradil na brushless motor, lipo baterijo, elerone itd. Dvojka pa to že vse ima.

Začetki so težki, če nimaš nikogar, da bi ti pregledal in strimmal letalo, ga spravil v zrak in ti na varni višini dal komande, ali pa letel s povezanimi komandami v načinu učitelj-učenec.

Brez pomoči sem začel tudi sam, beri: do 5s "letenja" oz. borbe z modelom, 2h lepljenja, parkrat ponoviš. Nato sčasoma uspe, če prej ne zgubiš volje, kar je pogosti pojav. Vmes pa še treniranje na simulatorju, s pravimi komandami, da se naučiš leteti iz vseh smeri (ko avion leti proti tebi, so komande obratne).
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.788
113
vem za enega praktično novega graupner rookija za pol cene. če te zanima. vse kaj rabiš je samo še komanda.

Drugače pa ne pozabi pro modelarstvu preskočiš eno stopnico in padeš 10 nazaj. Dokler neboš znal letet n glej drugega kot rookije in easy starje.
cularisa boš v prvih petih munutah razbil 100%
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.644
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
S tako zadevo brezveze da začneš, ker te bo najverjetneje po tretjih 5s minilo in si boš mislil da si vrgel dnar stran. ČE bi že res rad začel s takim, ti je edina rešitev, da si najdeš inštruktorja za prvih nekaj poletov, odvisno kolko maš talenta. Tako kot pri avtu, ne moreš kupit ferarija in mislit da ga ne boš prve parkrat malo butnil
smile-1.gif


Ne vem če so še aktualni, ampak za začetniško letenje je kak Telstar 400 idealka. Res stabilen, preprost za upravljanje, da ga spraviš v kovit se moraš res potrudit, če vzameš brushless/lipo kombinacijo lahko delaš 40min polete na ravnini, na hribu še več.

Lp
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Vidiš, tu se jaz ne strinjam... Easystar je tako preprost, da hitro osvojiš vse osnove letenja, brez kateregakoli inštruktorja. ti so kot po pravilu vsi tečni, najprej imajo 5, 6 ur predavanj o pravilih, pa o lastnostih letala, pa vremenu, pa bog i pol. Nato naslednje 3 - 4 ure razlagajo, kakšna letala imajo, kaj so imeli, kako je tam spikiral, kako je ons spikiral... Brezveze. Sem bil kar nekaj dejaven na teh naših forumih in ko enkrat spoznaš te naše "stare mačke" bi najraje postavil vse modele v kot. Ker najbolje je itak samo tisto, kar oni naredijo, bog ne daj, da bi bil kakšen g stiroporja kje....

Ker v čem je finta (velja tudi za Telstar), da recimo narediš napako, model razsuješ in porabiš nekaj dni/tednov, da zadevo spet spraviš do letenja? Lepo vzameš sekundno, zalepiš, dodatš aktivator, počakaš sekundo ali dve in hopa, gremo dalje. Trial and error, boljšega načina za učit se NI! Če model razsuješ do nerazpozanvnosti, pa daš 50€ za celoten novi trup s krili vred, vzame ti 3,4 ure da premečeš vse stvari iz enega v drugega in gremo dalje.

Easystar je lahko ob dobrem motorju in aileronih precej živahen, ob lahki izvedbi (BL, LiPo) pa zelo lepo jadra. Loopingi, sodčki... Nič mu ni tuje. Sem preskočil že kar nekaj letal - od acro, 3D - tu mi ni šlo najbolje :p - vojnih, kakšnih lovcev s hitrostjo preko 100 km/h... Pa še vedno včasih vzamem Easy-ja in grem na kakšen relaxing polet. Drugače pa je trenutno moje najbolj uporabljano letalo TwinStar II, predelava na BL in 4500 mAh Lipo ter kamera z FPV povezavo...
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.644
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Eh, pusti inštruktorje, ki bi nekaj teoretizirali. Mišljeno je bilo samo, naj si dobi nekoga, ki mu bo pokazal, kako model deluje, kako morajo biti stvairi nastavljene, pa da mu ga spravi v zrak in stoji zraven prvih nekaj poletov, toliko da dobi občutek
smile-1.gif
Pa naj gre za bilokateri model, samo da je nekega začetniškega, skapiraš ga po parih štartih...

Sam sem štartal iz nule, brez kogarkoli (pa je bilo okoli precej "pametnega" folka). Gre, ampak je lažje če ti nekdo vsaj osnove pokaže
grin1.gif



Lp
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.788
113
najbolše je najdit kakega znanca in greta na kabl. Najmajn boleče :D
jaz sem enim trem tak pomagal in so letala še vedno cela.

@gargy
kaj se tiče "starih mačkov" v slo pa tak nima smisla govorit. zaradi takih znalcev sem jaz čakal od osnovne šole do 27-leta preden sem začel letet. Vsi govorili kak je zajebano in nevem kaj vse. pol si pa kupim rookija in letim sprve brez nekih problemov. če bi njih poslušal bi še vedno samo sanjal o tem.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Mode 1 ima ročico za motor na desni strani (kakor tudi repno krmilo), na levi strani ima krilna krilca (ailerone) ter višino. Mode 2 ima ravno obratno. Mode 3 ima motor prav tako na desni, msilim da skupaj z aileroni (na levi ostane višina + repno krmilo), Mode 4 pa ravno obratno. Za mode 1 in 2 sem 100% da je tako (sta tudi najbolj uporabljana), za 3 in 4 nisem tako prepričan, razen položaja za moč motorja...
 
I

Izbrisan uporabnik 474

A veš kaj te "stare mačke" najbolj boli? Ker so to pravi modelarji - delajo recimo eno letalo tudi po eno leto, noter zmečejo res vrhunsko opremo in letijo z njim res "by the book", brez nekih neumnosti itd. Pol pa pride en 12 letni mulo, ki si je kupil stiroporkota za 50€ (komplet oprema) in starega pele scat kolk je dolg in širok. Ker stari ve, da ima v luftu 1 leto dela in vse svoje prihranke, za malega pa je to igrača. Glej malo kaj delajo muloti v indoor akorbatskem 3D ali 4D letenju, prav tako heliji.

In potem so vsi zagrenjeni in posiljujejo z "pravim modelarstvom" vse naokoli... Saj isto sranje je bilo, ko so začeli elektro motorji izpodrivat bencinarje. Kolk je blo to enega žolča prelitega...

Jaz sem začel z nule, brez inštruktorjev, brez znanja. Kupil sem EasyStara, ga spoznal ob izdelavi, pogledal kje mora bit CG, servote nstavit, da so v ravnini z ostalimi površinami tud ni neki problem pa gasa. Ob vzletu plin na polno, trim višine rahlo navzgor pa ga zabrišeš v luft. To je to. Pristanek - gas na 0 in ga lepo v krogih spuščaš k tlom.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.080
-8.781
113
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Mode 1 ima ročico za motor na desni strani (kakor tudi repno krmilo), na levi strani ima krilna krilca (ailerone) ter višino. Mode 2 ima ravno obratno. Mode 3 ima motor prav tako na desni, msilim da skupaj z aileroni (na levi ostane višina + repno krmilo), Mode 4 pa ravno obratno. Za mode 1 in 2 sem 100% da je tako (sta tudi najbolj uporabljana), za 3 in 4 nisem tako prepričan, razen položaja za moč motorja...
In kaj je bolje?
grin1.gif

Sicer pa kakor vidim je tudi razlika v motorju, ter merah propelerja
 
I

Izbrisan uporabnik 474

smile-1.gif
Bolje je tisto, kar ti sede, ni tu pravila. Meni sede mode 2 in ne morem letet z ničermer drugim.

Da sta motorja različna sploh nisem videl. Ni pa nekih vlkih razlik en ima 850 Umin-1/V, drugi pa 1100 Umin-1/V. Prvi zato potrebuje večji propeler, da doseže enak potisk (ali pa večji korak). Sta pa oba motorja nekej pri 235W, kar je za Easy-ja ogromno. Navpičen let, lupingu kot za šalo, letenje v vetru... Poezija za začetnika
smile-1.gif
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.840
1.684
113
Iskajoč brata
jest se tudi spogledujem z nakupom Easystar-a.

Ne morem se odločiti, a bi kupil že cel komplet klik.

A se mi bolj splača kupit model in dodatna servo motorja in malo boljše komande, al mi bodo kot začetnik sam probleme delal?

Hvala za pomoč