močno robo kadijo v Minhnu

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.018
828
113
Ne vem ker model sem vidu pred kratkim pr nasmu bimer dilerju, sam definitivno so bli grili eni vecjih teh 'ta nagravznih' in zacuda, v zivo me ni pol tko zmotilo kot na slikah. Mel ga itak ne bi sam ni tko napacno. Ceprav dokler ne vidim konkretno teh bom se z razdalje komentiral.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.462
9.154
113
Mnjah. Mrzlo/hladno. Noter je kul, edino z zasloni posnemajo Mercedes. Pa dvokrak volan, bljak.
Drugače pa M5 s 1000KM. Loool, kam bomo prišli.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.179
8.960
113
tole s 1000 konji je pač tesla prinesla, ko je potrebno imet max moč, tudi če jo samo 2x na polnjenje lahko izraziš. ...
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.462
9.154
113
Hja, Tesla gor ali dol. Porsche se recimo nič ne obremenjuje s Teslo. Ne vem zakaj bi se ostali.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.179
8.960
113
kaj ne, taycan turbo S ima 760 konjev, to je rang tesle, in še višje bo šlo. Kdaj je imel porše 700 konjev, nikol. In ja, vse gre v tej smeri, številke številke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

sad

Guru
24. avg 2007
20.462
9.154
113
Kako nikoli? Je bil dokaj blizu Turbo S.
In to je praktično 25% manj. Če bi se šli kdo ima daljšega bi zagotovo lahko spravili skupaj še to.
Poleg tega jim dol visi za sub 2 od 0-100. Ker Porsche špila na konstantnost, ne na 1x šprint, pol se mora pa avto vozit pol ure, da se vse skupaj shladi.
Pač grejo v svojo smer.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.187
5.732
113
the saloon version of the hatchback version of a saloon. o_O

meni sicer ni tako zelo, kot bi lahko bil... ogaben.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.796
6.073
113
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.796
6.073
113
Vem koliko je kitajcev, ampak še desetletje nazaj si je teh 1299998000 lahko privščila le rikšo. Nekaj 1000 kitajcev pa potem nekaj konkretnega. Danes je to več kot pomemben trg.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.887
2.360
113
Kot vsaka stvar mora it prvo v tri pm, da se lahko pricne znova. Po zrizanih svabih, bo sledila renesansa klasičnega evropskega dizajna.
Vrnila se bo Alfa, Lancia, Rover... Verjetno v kitajskem lastništvu.