Moč izmerjena na kolesih

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
V AM testih pa pošišči meritve pospekov. Kolikor se spomnm, je bil večinoma počasnejši od tovorniških podatkov.
Kar je 4. do 6. prestave 50-90 in 80-120 se ujema praktično na desetinko z vsemi štirimi testi, oz. zadnji bel Akrapovič je nekaj slabši.
0-100 pa vidim da tudi vam ni uspelo priti blizu 7,0s, sam imam nekje 8,0s.
Sem pa videl video R27 testa, in vidim kje je avto doma. Za vsakdanji promet mu pa še najbolj manjka 100Nm navora, kakšnih 0-100 neki. Pa tudi 0-200 ni neki s 33s, ampak to tudi ni prav uporabno v prometu.

Vidim pa da je bil nov R27 z dodatno opremo, kakršen je moj, skoraj 25k€. Tako da mojih 11k€ z vsemi stroški v štirih mesecih (zaenkrat zgleda da bo za kar nekaj časa brez vlaganj), in je še v več kot 90% ohranjenosti, še ni veliko. Recimo rdeči 2006, ki je bil pred kratkim na Avto.net je bil na nekje 50% ohranjenosti, res pa da je šel za 5.500€.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Amoak ti verjetno gledaš števec? 8 s do 100 po števcu ali po gps? Če prvo, potem je to cca. 9 s do 100, kar je res slabo. Sicer pa je to avto za ovinkaste lokalne ceste, za na AC si izbral napačen avto.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
V AM testih pa pošišči meritve pospekov. Kolikor se spomnm, je bil večinoma počasnejši od tovorniških podatkov.
Kar je 4. do 6. prestave 50-90 in 80-120 se ujema praktično na desetinko z vsemi štirimi testi, oz. zadnji bel Akrapovič je nekaj slabši.
0-100 pa vidim da tudi vam ni uspelo priti blizu 7,0s, sam imam nekje 8,0s.
Sem pa videl video R27 testa, in vidim kje je avto doma. Za vsakdanji promet mu pa še najbolj manjka 100Nm navora, kakšnih 0-100 neki. Pa tudi 0-200 ni neki s 33s, ampak to tudi ni prav uporabno v prometu.

Vidim pa da je bil nov R27 z dodatno opremo, kakršen je moj, skoraj 25k€. Tako da mojih 11k€ z vsemi stroški v štirih mesecih (zaenkrat zgleda da bo za kar nekaj časa brez vlaganj), in je še v več kot 90% ohranjenosti, še ni veliko. Recimo rdeči 2006, ki je bil pred kratkim na Avto.net je bil na nekje 50% ohranjenosti, res pa da je šel za 5.500€.
Ugibam, da imaš Cup paket za to ceno.
Ko greš z R27 Cup ne stezo, je čisto drug avto. Je.beš destinke do 100, ko tole leti točno po liniji med bremzanjem v ovinek, ko usekaš v šikani čez robnike, ko v ovinku pri 130 na uro korigiraš linijo, je jasno, čemu je namenjen in kje se dobro izkaže.
Sem ga peljal tukaj
ime spletne strani
Ko bremzaš skozi 1 ovinek v drugega tako, da z desnimi kolesi skačeš čez robnik, a se lepo preloži v levo, ko v devetko pribremzaš skoraj do vrha ovinka (priznam, z levo si tu nekako nisem upal, je bila ograja preblizu), pa zadnji konec ravno prav zdrsne, ko si prehiter, pa ga zlahka iz podkrmarjenja vržeš v prekrmarjenje, bi ga kar domov odpeljal. Nisem bil nikoli ljubitelj Cliov 16V in RSov, ampak tale je pa nekaj posebnega.
Nehaj se sekirat za desetinke na cesti pa mu raje privošči malo tistega, čemur je namenjen.