Mene je vedno zanimalo kako mobitel pride do cen za svoja naročniška razmerja?
Recimo da podam en primer: Aktualno so začeli prodajati Sony Ericsson Xperia Ray. V splošni akciji ga prodajajo za 239EUR. Če si ga naročim preko neta pri tretjem ponudniku brez kakršnihkoli obveznosti, brez simlock, brez brandinga me pride okoli 260EUR. To je dobrih 20EUR razlike med ceno z naročnino in golim telefonom. S tem da bo pri mobitelu potrebno potem plačevati še 24 mesecev naročnino.
Sedaj mi ni čisto jasno kako lahko pridejo do takih cen pri mobitelu? V bistvu jaz vidim samo te možnosti:
1. Mobitel na veliko izkorišča svoj položaj na slovenskem tržišču.
2. Mobitel kupuje mobitele po zelo dragih cenah in posledično stroške prevali na končnega uporabnika.
LP
Recimo da podam en primer: Aktualno so začeli prodajati Sony Ericsson Xperia Ray. V splošni akciji ga prodajajo za 239EUR. Če si ga naročim preko neta pri tretjem ponudniku brez kakršnihkoli obveznosti, brez simlock, brez brandinga me pride okoli 260EUR. To je dobrih 20EUR razlike med ceno z naročnino in golim telefonom. S tem da bo pri mobitelu potrebno potem plačevati še 24 mesecev naročnino.
Sedaj mi ni čisto jasno kako lahko pridejo do takih cen pri mobitelu? V bistvu jaz vidim samo te možnosti:
1. Mobitel na veliko izkorišča svoj položaj na slovenskem tržišču.
2. Mobitel kupuje mobitele po zelo dragih cenah in posledično stroške prevali na končnega uporabnika.
LP