Mobitel - ankes za novi telefon

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
Jok, kupnina je polna - malo subvencionirana - ampak 24 * 12,5 €; se pravi, da ima aparat definirano ceno. Če odstopiš od aneksa predčasno - tu ne mislim na napako - plačaš razliko v kešu.
Torej, stvar ima definirano ceno. Očitno uporabnino tudi.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.179
1.191
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Ja, samo... Kupnina se tu lahko šteje tudi samo, recimo 1€ (nevem, z glave govorim, da tolko plačaš za telefon na aneks), ampak aneks ti pa ostane... ?
Ne. Zgodba se praktično vrne v stanje pred podpisom pogodbe. Ti njim nazaj telefon, oni tebi, kar si plačal, aneks, kot da ga ni bilo (ker je pogojen s tem, da imaš telefon, ki pa ga nimaš). In nobene uporabnine, ker je krivda za stvarno napako njihova.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.179
1.191
113
www.adriamedia.si
Greš tja, uveljavljaš stvarno napako in potem zahtevaš, kar sem napisal, če rečejo ne, kar od tam pokličeš tržno inšpekcijo.
Pa pisno jim daj.
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
Tenks; trenutno je mobilec na servisu, potem bomo pa videli; imam občutek, da sem dobil crap... Bom uporabil tvoj pristop ko dobim telefon nazaj - se pravi najkasneje v sredo, potem pa še en dan za testiranje.
Pošljem ZS če mi kaj ne bo popolnoma jasno.
LPM
 

dejvi

Fizikalc
30. avg 2010
1.324
0
36
maribor
tudi jaz sem poslal na servis 1,5 leta star gsm, ekran bliska nato pa počrni, ni padel dol, zanima me, če se to ne da popraviti ali ti morajo dati nov gsm ekvivalenten po ceni mojega ali lahko kar rečejo da se ne da popraviti, gsm je še v garanciji pol leta,poslal sem ga na asbis, gsm pa je prestigio pap 4300

hvala in lp
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Greš tja, uveljavljaš stvarno napako in potem zahtevaš, kar sem napisal, če rečejo ne, kar od tam pokličeš tržno inšpekcijo.
Pa pisno jim daj.

Samo nekdo mora preveriti, ce naprava dejansko ima kako napako?
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
Se strinjam; prvi nasvet - svetovalna služba Telekoma - je bil, da prekličem aneks in se izognem problemom. No, problem je nastal pri uporabnini aparata. Druga je pa ta, ki je sedaj v postopku - na servis, če najdejo napako - potem je stvarna napaka. Dvomim, da se to kaj popravlja. Potem bo verjetno zamenjava aparata - priznam, da mi je model všeč.
Point teme pa ni bil v temu; point teme je bil, kako si lahko trgovec - saj to Telekom/Mobitel je - privošči take klauzule, sprenevedanje, tako visoko uporabnino in, na koncu koncev, nezmožnost odstopa od nakupa v realnem roku. Kot sem že omenil - še jogurt ali kruh lahko zamenjaš...
Tu pa je govora o aparatu, ki stane recimo 400€ brez vezave - ali pa 300€ z vezavo - in je očitno "zjeb.n". Zase vem, da se nisem igral z njim, niti posegal v firmware in podobno.
Lahko se motim, ampak - kaj, če mi aparat ne bi "legel"? Preveriti ga pred tem nisem mogel. Nadomestni, ki sem ga dobil, je Sony Xperia - pa sem samo vstavil SIM in SD kartico v njega, ga prižgal in ugotovil, da mi meniji in implementacija Androida na njemu ne leži. Vse je šlo nazaj v moj prejšnji aparat, LG.
Vem, nekdo bo skočil in rekel - če kupuješ Tvinga pa ti ni všeč..... Bi raje BMWja...
Po mojem mnenju tu paralele ni. Meni je model aparata všeč, ustreza mojim potrebam - ampak naj deluje, ne pa da se ukvarjam z programiranjem namesto z tistim, za kar sem ga kupil - da telefoniram, preverim mail in vidim vreme. To mi pa ni omogočil s svojim ugašanjem, resetiranjem itn. Potem pa zgrešiš klic, ki ga pričakuješ in je vezan za službo - ha, kaj pa potem? Boš rekel delodajalcu, da zaradi stvarne napake ali ponedeljkovega/petkovega aparata, ki si ga plačal u hu hu nisi bil dosegljiv? Ode posao...
Eto, zaradi tega sem jezen in sprašu8jem za mnenje.
Pa lep večer.
M
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Jaz zaradi teh minimalnih prihrankov sploh ne kupujem telefonov več prek operaterja. Ni vredno.
 

kegelj

Fizikalc
30. apr 2012
407
98
28
Kupil si aparat, ki ima težave. Dal si ga na servis, počakaj da ti ga popravijo.
Saj je vse tako kot mora biti.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.179
1.191
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Greš tja, uveljavljaš stvarno napako in potem zahtevaš, kar sem napisal, če rečejo ne, kar od tam pokličeš tržno inšpekcijo.
Pa pisno jim daj.

Samo nekdo mora preveriti, ce naprava dejansko ima kako napako?

Seveda. Da naprava ima napako, je pogoj za vse ostalo.
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Uporabnino so ti želeli zaračunati, ker si želel aneks prekiniti predčasno.

Nezadovoljstvo z aparatom/nedelovanje aparata ni upravičen razlog za prekinitev aneksa.

Če aparat ne dela, ga daš na servis. Če je dokaj nov in je taka napaka, uveljavljaš stvarno napako in takrat se odločiš ali boš zahteval nov aparat ali vračilo kupnine (ki pa ni cena novega aparata
smile-1.gif
)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.559
6.645
113
pri taščici
Pri stvarni napaki je branili župnije v celotni vrednosti, sploh v tem primeru jo se mu je v prvih dneh uporabe pojavijo težave.
Meni so vrnili celotno kupnino za indukcijsko ploščo pol leta po nakupu (je pa res da je vmes bila veliko na servisu). Avtor pa je telefon uporabljal teden ali dva
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Za uveljavljanje stvarne napake imaš 6 mesecev čas. Lahko daš napravo večkrat na servis in ne uveljavljaš stvarne. Samo če bodo za silo popravili ti je potem morda ne bodo upoštevali in boš imel napravo redno na servisu.

Je pa res, da se menjava naprave ureja pri različnih podjetjih različno.
Nekaterim je več vredna dobra izkušnja stranke kot tistih 300-400€, ki jih zgubijo.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik miklavz pravi:

Stopim v trgovino, kjer sem aparat kupil in povem, da bi prekinil aneks. Prodajalec vpraša zakaj, povem po pravici - da je očitno zanič. In da imam to pravico storiti v 14 dnevih od nakupa.
LPM
nimaš te pravice, ker ga nisi kupil na daljavo.
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
Nekateri ste pa zares pomagali. Iskal sem pravni aspekt resitve problema. Aparat sem imel v posesti 13 dni, problemi so se zaceli pjavljati po 5 dnevih. Jutri potece rok odgovora na reklamacijo, porocam. LPM
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.179
1.191
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Dr_S pravi:
Uporabnino so ti želeli zaračunati, ker si želel aneks prekiniti predčasno.

Nezadovoljstvo z aparatom/nedelovanje aparata ni upravičen razlog za prekinitev aneksa.

Če aparat ne dela, ga daš na servis. Če je dokaj nov in je taka napaka, uveljavljaš stvarno napako in takrat se odločiš ali boš zahteval nov aparat ali vračilo kupnine (ki pa ni cena novega aparata
smile-1.gif
)

AMpak če vrneš aparat in zahtevaš kupnino nazaj, ti ne smejo zaračuna uporabnine. Ko je aparat enkrat vrnjen in kupnina vrnjena, si na 0 in pač prekineš aneks spet brez uporabnine, ker nimaš nobenega aparata več.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.179
1.191
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik miklavz pravi:
Nekateri ste pa zares pomagali. Iskal sem pravni aspekt resitve problema. Aparat sem imel v posesti 13 dni, problemi so se zaceli pjavljati po 5 dnevih. Jutri potece rok odgovora na reklamacijo, porocam. LPM
No daj, da vidimo, kaj bodo rekli.
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
No, stvar se je razrešila - na servisu so javili, da je aparat zanič, dobil sem novega - vzel sem enakega (če se bo ponovilo bom pač zamenjal model) - sedaj se pa je...em ponovno nastaviti ga... Zguba časa, pač je tako.
Lahko bi pa prekinil aneks oziroma vzel drug model. Je bil pa tokrat en zelo ljubezniv mladenič - tisti, ki je pa zadnjič pihal je bil pa pri drugem okencu in pametoval drugi stranki.
Torej, to je to. Kako bo ba naprej s tem Samsungom se bo pa videlo.
LPM