Se strinjam; prvi nasvet - svetovalna služba Telekoma - je bil, da prekličem aneks in se izognem problemom. No, problem je nastal pri uporabnini aparata. Druga je pa ta, ki je sedaj v postopku - na servis, če najdejo napako - potem je stvarna napaka. Dvomim, da se to kaj popravlja. Potem bo verjetno zamenjava aparata - priznam, da mi je model všeč.
Point teme pa ni bil v temu; point teme je bil, kako si lahko trgovec - saj to Telekom/Mobitel je - privošči take klauzule, sprenevedanje, tako visoko uporabnino in, na koncu koncev, nezmožnost odstopa od nakupa v realnem roku. Kot sem že omenil - še jogurt ali kruh lahko zamenjaš...
Tu pa je govora o aparatu, ki stane recimo 400€ brez vezave - ali pa 300€ z vezavo - in je očitno "zjeb.n". Zase vem, da se nisem igral z njim, niti posegal v firmware in podobno.
Lahko se motim, ampak - kaj, če mi aparat ne bi "legel"? Preveriti ga pred tem nisem mogel. Nadomestni, ki sem ga dobil, je Sony Xperia - pa sem samo vstavil SIM in SD kartico v njega, ga prižgal in ugotovil, da mi meniji in implementacija Androida na njemu ne leži. Vse je šlo nazaj v moj prejšnji aparat, LG.
Vem, nekdo bo skočil in rekel - če kupuješ Tvinga pa ti ni všeč..... Bi raje BMWja...
Po mojem mnenju tu paralele ni. Meni je model aparata všeč, ustreza mojim potrebam - ampak naj deluje, ne pa da se ukvarjam z programiranjem namesto z tistim, za kar sem ga kupil - da telefoniram, preverim mail in vidim vreme. To mi pa ni omogočil s svojim ugašanjem, resetiranjem itn. Potem pa zgrešiš klic, ki ga pričakuješ in je vezan za službo - ha, kaj pa potem? Boš rekel delodajalcu, da zaradi stvarne napake ali ponedeljkovega/petkovega aparata, ki si ga plačal u hu hu nisi bil dosegljiv? Ode posao...
Eto, zaradi tega sem jezen in sprašu8jem za mnenje.
Pa lep večer.
M