Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Dekster in kakšna je vaša, Tuševa pot?
Biti najkvalitetnejši,.. ne, biti najbolj strankam prijazen ,...ne,...
mail sem iz 20 vrstic spravil na tole,... da ne boš rekel da forsiram Si.mobil,..
b
Dosedanje izkušnje so pozitivne. Vse storitve delujejo brez težav ali zapletov, za kar nemorem rečt za Simobil dokler sem še bil vaš uporabnik.
Iz Djerbe sem lahko normalno pregledoval porabo. V Ljubljani deluje videotelefonija pravtako brez težav in dodatnega obračunavanja, skratka glede kakovosti storitev vse naj, naj do sedaj, lahko samo upam, da bo tako ostalo.
Sodeč po tem
KLIK je Tušmobil-u pomembno kako "dolge ima antene, koliko so mu strežniki zmogljivi, ipd."
za razliko od mišljenja prvega moža Simobila, potem se ni začuditi, zakaj prevladujete na forumu po nepopolnem delovanju storitev, še sreča, da si ti angažiran, sicer bi bil lahko obup velikih rasežnosti.
Mesečni račun imam razpolovljen
.
Osebno nisem imel slabih izkušenj, na začetku sem imel težave s podvajanjem sms-ov, vendar en klic v njihov klicni center je bil dovolj za rešitev teh težav in od takrat, da potrkam, prav nobene več. Sam sebi nisem pripravljen škodovati
.
Lp.