Očitno podjetja zelo skrivajo te informacije, da bi lahko zavedli kupca heh
Ampak neko okvirno sliko ste si verjetno ustvarili pri tem? Torej če bi strojno primerjal nek tipičen pametni mobilnik z GPS podporo in pa namensko navigacijsko napravo, drži laično prepričanje, da bi namenska naprava morala imeti boljši signal, ker ima recimo več prostora za boljši večji sprejemnik oz. bolj zmogljiv čip ipd.? Ali je na koncu vse še samo na dobri programski opremi ter uporabniškim vmesnikom, strojno pa se niti ne razlikujejo preveč?
Ker povsod kjer smo potrošniki prišli do tega, da vsaj na pol razumemo, kaj kupujemo, se je trgovcem razbila pravljica, čarobna škatlica, ki so jo drago zaračunavali kupcem.
Je še veliko področij, kjer nas na polno nategujejo, recimo pri nakupih vozil, kjer ljudje kupujejo neko znamko ker verjamejo, da je boljša, ali pa nakup oblačil samo zaradi znamke, potem razni zdravstveni produkti, kjer skušajo prepričati kupca, da ima za njih zdravilen učinek itd. torej vsa ta področja, kjer smo potrošniki pač zaradi pomanjkanja znanja in informacij (nismo avtomehaniki, nismo krojači, nismo farmacevti) prepuščeni na zaupanje trgovcem.
Ok sem se mal preveč zafilozofiral he he