Mitologija "5-7 stopinj"

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.121
53
113
ker se telo navaja na zunanje temperature.

imas pajace, ki so cel dan na 25 in so tudi v gatah in spodnji majci cel dan.

sicer pa, zakaj tok obremenjevanja s stevilkami? nastavis na tok, da ti je udobno. ce nekdo ne zacuti šoka, ko pride iz 17 stopinj na 35... potem nimas kaj, naj se tako igra...
 
27. jan 2022
5.370
2.063
113
To se meni zdi precej noro. Poleti smo v kratkih hlačah in majicah, brez nogavic, pozimi vse dolgo, a temperatura enaka. Ne razumem, v čem je fora.
Mogoče v temperaturi okolice - zunanjosti. Meni avto hladi na 21 na dolge fure in 22 po mestu, pa sem notri konkretno danes v kratkih hlačah in majici, pozimi pa v kavbojkah in puloverju. Je pa recimo velika razlika, če komolec naslonim na vrata pri šipi imam pozimi revmo potem poleti pa ni problema.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.351
4.884
113
Avto pač ni sposoben zagotavljati enakomerne temperature znotraj in na stenah. Pri hiši bi to naj bilo drugače, če je izolacija v redu.
Še v časih tiskanih medijev, so Nemci naredili test gretja pri nekaj avtomobilih. Scenarij je bil približno takšen: avte so postavili za več ur v hladilnico na -XX (mogoče -30 - nisem več prepričan) stopinj, potem pa so jih vžgali, prosti tek, pustili avtomatiko gretja in merili kdaj dosežejo normalno temperaturo (20 stopinj ?) v notranjosti. Temperaturo so merili na več točkah v notranjosti in en primerek se je na enem senzorju na zadnjih sedežih strašno slabo odrezal, ker je rabil kar konkretno več časa, da je približno dosegel temperaturo. Mislim, da je šlo za takratni audi 6. Verjetno bi avto, če bi bil napolnjen s potniki, že obnašal drugače. Boljši so bili seveda primerki, ki so takrat premogli neko rešitev z dodatnim grelcem v stilu webasta.