Mimovrste fail ponovno

kajpace

Guru
6. nov 2018
5.364
3.428
113
- za tvojim hrbtom...
hmpg.net
To bi naj bil hec, ali resno misliš? Si že kdaj uveljavljal garancijo na amazonu? Jaz namensko kupujem stavri na amazonu ZARADI garancije. Nema tu glupih izgovorov in zavlačevanja. Denar je na računu najkasneje naslednji dan.
Drugače pa lepo da podpiraš domačo ciganijo. Ti vedno znova pokažejo kako te cenijo ;)

To je bil hec...
Hvala, ker si vsaj ti to ugotovil. Sem mislil, da jih bo več...
Drugače pa, Paypal - boljše ne gre...

Kar se pa domačih trgovcev tiče - so pač, kot so. In denar ostaja v SLO. Pa dostikrat ceneje kot Amazon in eBay. Zakaj pa ne? NAŠI trgovci nas imajo radi in nam dajejo, kar lahko, samo da kupujemo pri njih in ne zunaj... Logično, a ne? ;)
 

Schime

Guru
22. nov 2008
1.994
776
113
Vsak lahko kupuje kjer mu paše. Ni pa tudi Amazon vsemogoči tako, da ko malo prebereš komentarje pri kakem izdelku je včasih kar dosti negativnih, ki niso povezani z izdelkom ampak s samo trgovino. Sam kot sem rekel imam zgleda kar srečo, ker nimam nekih problemov ne z enimi ne drugimi (razen kitajc zadnje čase bolj bogo nosi - no sej tudi sam bolj bogo naročujem).
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Naročila darila za otroke konec novembra, predvidem rok dobave čez par dni... Včeraj mail, da še ni odposlano, da se pričakuje naslednji teden... Sicer močno dvomim, da bodo prišla do 24.12... In ker so praktično vse trgovine zaprte, boma zelo verjetno ostala brez daril za otroke na božični predvečer...

Razumem, da jim ne uspe in razumem, da ne uspe dostavljalcem. Ampak naj povejo, ne pa da pošljejo mail v petek zvečer, ko je čez par dni že Božič.


Sicer je Amazon.de tudi v zadnjem času v buli. Recimo v Avstrijo, kjer sem pod okriljem "prime" dostavi v 2-3 dneh, brez probelma. Kar sem pa sedaj naročal v Slovenijo, pa so poslali v roku, na trackingu piše "predano pogodbeni dostavni službi" in od tu naprej katastrofa. Naročeno konec novembra, predano na pošto v dveh dneh, naslednji dan "predano pogodbeni dostavni službi" in tukaj "predviden rok dobave 4.1.2021.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.365
6.153
113
LEGO kocke lahko še kupiš. "Za vsa naročila prejeta do 20.12.2020 do 23:59 ure zagotavljamo dostavo do božiča."


"Dostava poteka le na ozemlju Slovenije in prek najema ugledne kurirske službe in/ali s strani prodajalca (zaposleni)."

V tujini so nekateri prodajalci to opcijo že preizkušali, da zaposleni po koncu službe še razvozijo naročila v svoji okolici (tako so artikli dostavljeni še isti dan, zaposleni pa dobi nagrado kolikor bi bil strošek dostavne službe).
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

tomi

Guru
1. sep 2007
18.595
9.813
113
40
MB
LEGO kocke lahko še kupiš. "Za vsa naročila prejeta do 20.12.2020 do 23:59 ure zagotavljamo dostavo do božiča."


"Dostava poteka le na ozemlju Slovenije in prek najema ugledne kurirske službe in/ali s strani prodajalca (zaposleni)."


V tujini so nekateri prodajalci to opcijo že preizkušali, da zaposleni po koncu službe še razvozijo naročila v svoji okolici (tako so artikli dostavljeni še isti dan, zaposleni pa dobi nagrado kolikor bi bil strošek dostavne službe).

napisi to se 2x ce upas pa da vidimo ... sindikati, mesecnik, ko se bojo spustli :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

javr

Guru
6. dec 2011
1.903
1.152
113
Kot so drugi rekli, vsak kupuje kjer mu pase. Jaz kupujem tako v slovenskih kot tujih trgovinah. Mimovrste je bila prodana 2016. Enaa pa je v slovenski lasti.
Enaa zaradi katastrofalnega reševanja reklamacije za nek tiskalnik za mene zadnjih 10 let ni obstajal. Zdaj pa spet tu in tam kupim kakšno stvar pri njih ker je malenkost cenejša kot na Mimovrste. Je pa spletna stran od Mimovrste dosti bolje urejena kot od Enaa, več filtrov iskanja, a kaj jim pomaga ko pa se na koncu za iste stvari teh "malenkost cenejša" sešteje da so ravno za ceno poštnine dražji od Enaa
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.027
844
113
Po dobrem mesecu izgovarjanja (“preverjamo pri dobavitelju”, “potrjena dobava”,”dobimo v skladisce predvidoma jutri”..) danes dobim mail v smislu “dobavitelj ima samo 1 izdelek na zalogi.. vam dobavimo tega ali odstopate od narocila?”

narocil sem 4 izdelke, skupna vrednost 400€+, placano s kartico v naprej.. en mesc se pustil cakat in nategovat - pred prazniki pa tkole..

Jih je ze kdo kdaj tozil/prijavil kam?
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.365
6.153
113
Po dobrem mesecu izgovarjanja (“preverjamo pri dobavitelju”, “potrjena dobava”,”dobimo v skladisce predvidoma jutri”..) danes dobim mail v smislu “dobavitelj ima samo 1 izdelek na zalogi.. vam dobavimo tega ali odstopate od narocila?”
narocil sem 4 izdelke, skupna vrednost 400€+, placano s kartico v naprej.. en mesc se pustil cakat in nategovat - pred prazniki pa tkole..
Jih je ze kdo kdaj tozil/prijavil kam?
Glede česa konkretno pa bi jih tožil/prijavil?


V pogojih poslovanja imajo sicer zapisano:

Postopek obveščanja o nakupu

1. mimovrste=) naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu mimovrste=) so na spletni strani mimovrste=) vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. mimovrste=) naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. mimovrste=) lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih mimovrste=) nima na zalogi v lastnem skladišču, je mimovrste=) izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do mimovrste=). Prek elektronske pošte mimovrste=) kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči mimovrste=), ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj mimovrste=) ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko mimovrste=) naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. mimovrste=) ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih mimovrste=) nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje mimovrste=) ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti..
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.027
844
113
Glede česa konkretno pa bi jih tožil/prijavil?


V pogojih poslovanja imajo sicer zapisano:

Postopek obveščanja o nakupu

1. mimovrste=) naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu mimovrste=) so na spletni strani mimovrste=) vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. mimovrste=) naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. mimovrste=) lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih mimovrste=) nima na zalogi v lastnem skladišču, je mimovrste=) izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do mimovrste=). Prek elektronske pošte mimovrste=) kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči mimovrste=), ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj mimovrste=) ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko mimovrste=) naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. mimovrste=) ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih mimovrste=) nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje mimovrste=) ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti..
Ne vem.. razpizden sem:p

Ker so bili njihovi “izcrpni podatki o statusu narocila - stalni enaki .. beri “dobavljivo cez 2-3 dni””, ker me niso o nedobavljivosti obvestili v roku 14 dni od prejema narocila ampak so mi 3 razlicne osebe v zadnjih 3 tednih napletle 3 razlicne zgodbice - ki so vse nakazovale na to, da bo naroceno prispelo.. oz. da “samo sto nije”. Ker bi mi lahko da je zadeva nedobavljiva povedali po parih dneh - ne pa po enem mesecu - ko zaradi praznikov nimam prakticno sanse zadeve drugje dobit prej kot v enem mesecu.. pa ker zadevo se vedno lahko narocis in ker jim pise rok dobave “pri dobavitelju - predvidena odprema 30.12”.. torej ce je pri dobavitelju - naj mi dobavijo - rade volje pocakam se teh par dni.. ce pa ni dobavljivo (kot so mi poslali mail) naj pa nehajo nategovat se ostale.
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
Mene so 2 leti nazaj tako nategovali za tv. Kao bil zadnji kos na zalogi, pa sem ga cakal 10 dni. Potem sem popizdil in sel na ACS ga iskat za 50 eur vec.
Sicer se vedno narocam tudi na mimovrste, predvsem zato, ker sem vip uporabnik in tudi ce rabim samo baterijo za daljinca, pa naj jo pripeljejo. Ce pa kaj nujno rabim pa probam najt drugje.
Sem pa 1 teden nazaj narocil na nemskem amazonu, pa artikle ze imam doma, medtem, ko na lego kocke z MV cakam ze 2 tedna.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.358
9.596
113
EU
Šuko razdelilec ip 44, sem naročil prvega decembra pri ledsvetloba.si, pa še do danes ni prišlo.
 

kamela213

Fizikalc
9. mar 2011
1.100
44
48
mene so zdej na mimovrste tako nategovali z enim izdelkom za katerega sem na srečo izbral plačilo ob prevzemu. Vmes sem enak izdelek naročil drugje in ga prejel po 2h dneh, paket od mimovrste bom pa ko pride zavrnil.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.705
3.315
113
Raje jim ga kar odpovej in ne delaj dodatnega dela dostavnim službam, ki so že tako zasipane. Če so nesposobni so pač nesposobni, kaj dosti tukaj ni za narediti kot kupovati drugje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash, sad in Car

marc

Fizikalc
26. apr 2008
1.205
26
48
Že v decembru naj bi dobil paket, ki naj bi preko pošte prišel v tem tednu. Ker po vsem tem času nisem prepričan, če izdelek sploh še potrebujem, me zanima, kaj se naredi v primeru, če izdelka na pošti sploh ne prevzamem. Ga pošta po določenem času vrne pošiljatelju in je zadeva končana, ali mi lahko vseeno obesijo še kakšne stroške.