Mimovrste: disk z bad sectorji

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Zadeva je sledeča: imam disk, kupljen julija 2006 pri mimovrste. Na njem so se pred mesecem začeli pojavljati bad sectorji, ki jih je že od začetka bilo preveč za uspešno remapanje. Kličem na mimovrste, da se zmenim za menjavo in me neko neotesano govedo ženskega spola s triletno srednjo šolo začne obravnavati kot idiota, da je to dvojno delo za njih in da so za to pristojni uvozniki itd. Na koncu sem iz vsega potegnil, da če pošljem k njim, bo nekaj časa trajalo. Najbolj pomembnih stvari torej nisem izvedel. Kakšen disk lahko pričakujem? Problem je ta, da je kolega pri njih že menjaval disk v garanciji, ker je imel bad sectorje, nazaj pa je dobil recycled unit z lepo zeleno nalepko, ki ni preživel slab teden in je šel v vnovično menjavo. Po trimesečni drami je končno dobil novega. Kako uspešno prepričati te ljudi, da ti dajo nek zdajšnji ekvivalent (imam 250 GB in pričakujem zgolj istega proizvajalca in kapaciteto)?

Ima kdo že kakšne izkušnje?

Če bi bili vsaj malo prijazni do ljudi, bi ga v garancijo naj sprejeli z veseljem; jim odkupim še en identičen disk, kot mi ga pošljejo, iz njihove ponudbe, dobijo 50 EUR, jaz pa možnost RAID-a.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.345
6.145
113
Jaz mislim, da so ti čisto pošteno povedali - če boš poslal k njim in bodo oni pošiljali naprej, bo menjava trajala dlje, kot če pošlješ direktno. Tudi ko kupiš mobitel ali televizor ali hladilnik ali avto, ga pelješ na popravilo na servis in ne k prodajalcu.

V zamenjavo boš skoraj zagotovo dobil recikliran disk enake ali večje velikosti.

Poglej tudi to temo: Vračilo diska v garanciji v tujino.
 

Nobody

is perfect.
18. jul 2007
7.038
30
48
Pošlješ jim nazaj, poleg pa pisno pojasnilo, da ob vnovičnem prejetju slabega izdelka pokličeš inšpekcijo.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.345
6.145
113
Ampak ta "slab izdelek" mu je dve leti brezhibno deloval?
confused-1.gif
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Zensko govedo ti je prav povedalo, oni so samo posrednik med tabo in njihovim dobaviteljem (verjetno Avtero). Dobavitelj odloca kako in kaj. Tudi o sami zamenjavi diska...
 

Grikos

Pripravnik
21. jul 2007
386
0
16
Citat:
Od kje ti podatek da ima triletno srednjo šolo?
To je zato, ker ima avtor teme najbrž narjen kak faks in so zanj vsi drugi, ki ne delajo na ustreznih delovnih mestih neizobraženo govedo.
smile-1.gif
 

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Citat:
Uporabnik Nobody pravi:
Pošlješ jim nazaj, poleg pa pisno pojasnilo, da ob vnovičnem prejetju slabega izdelka pokličeš inšpekcijo.

To ti je najboljša ideja. Pa še poliči jih in jih naderi ko pse, kako se obnašajo, da to je njihovo delo, za to so zadolženi, če tega ne zmorejo naj zaprejo....
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.945
2.254
113
upam da ti neotesancu ne bojo nič rešili
stranka je res prva samo takega idiota bi za ceno inšekcije tudi obravnaval tako kot te je ona, ker je tvoj post lepo označil tvoje duševno stanje...
škoda besed za kaj več ampak lepa beseda je vedno lepo mesto našla ti je očitno nisi zmogel in rezultat imaš...
glede na to da pa si hudo pameten me čudi da se nisi pozanimal predhodno kakšne so tvoje pravice in kaj lahko iztržiš... ne glede na to kakšno "govedo" je bilo, kdo pa je v tej zgodbi izpadel govdo sem napisal že predhodno
 

Nobody

is perfect.
18. jul 2007
7.038
30
48
ma sej na večini računalniških firm so ljudje tečni ko driske

se spomnim, ko sem si pri trgovini e-misija kupil grafično kartico (XFX) na kateri je po pol leta crknil RAM in so se v vseh igrak izrisovali trikotniki ... seveda sem jo nesel nazaj in dobil novo, ki je po treh tednih pravtao crknila

ko sem jo odnesel nazaj sem rekel, da hočem grafično kartico od drugega proizvajalca (Palit) in vrnjeno denarno razliko, ker so se do takrat kartice XFX že pocenile ... in itak so bli tam ful pametni kak to ne morejo upoštevati cene kartice XFX od dneva, ko sem jo kupil ... ampak glej ga zlomka ... ko sem to sporočil inšpekciji in jih je inšpekcija poklicala so kr naenkrat ugotovili, da pa oni lahko vrnejo denarno razliko od dneva nakupa in v roku enga tedna sem dobil nakazanih okrog 16.000 sit

take gobčne ljudi/firme je treba samo malo stisnit in jim pokazat, da si ne morejo vsega dovolit

res pa je, da še z mimovrste nisem mel problema ... sem pri njih kupil že precej stvari in še ni blo problema
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Jaz sem si tudi 3x dopisoval z eno žensko na mimovrste, o tem ali imajo applov router, novi tip z gigabitnimi vmesniki ali ne. Tudi po tretjem mailu mi je še vedno samo copy/pejstala podatke ki jih lahko sam preberem na njihovi strani. Neuporabna. Ne vem zakaj zaposlujejo take antitalente.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
jao samo jamrate, ko vas pa vlada okol obrača vsak dan ste pa tiho ko lule bule.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
jao samo jamrate, ko vas pa vlada okol obrača vsak dan ste pa tiho ko lule bule.

Povej nam kaj več o tvojem boju z njo.
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
No, da povem bolj podrobno, da me ne boste napadali.

1. Nisem ponosen na svoj faks, ker resnici na ljubo ne vem, kaj bom počel po diplomi. Toliko o tem. Ta gospodična pa bi lahko popravila svoj odnos do njihovih strank.

2. Pri Mimovrste imam že minimalno 100 zaključenih nakupov. In to niso prazni DVD-ji ali pa grafična na dve leti enkrat. Zato mi je približno jasno in znano, kako se vedejo v takih situacijah. Srečni so, če ti vrneš artikel in vzameš drugega v roku 15 dni od nakupa.

3. Zmeraj so pa neprijazni, ko hočeš menjavo artikla v garancijskem roku. Lani sem pošiljal nazaj zvočno kartico. Mi je rekla isto, da je to dvojno delo, in sem zato poslal direktno uvozniku. Ta mi je kartico prijazno poslal nazaj, češ da si on ne more nič pomagati z računom Mimovrste in njihovim obrazcem za vračilo. Tako sem potem zadeve poslal na Mimovrste, oni so posredovali in je bilo rešeno. Ne vem, zakaj so potem komplicirali v prvo. In zakaj komplicirajo še naprej.

4. Ker vsi mislite, da sem se na vse pretege delal pametnega, bom napisal, kako je pogovor potekal. Ženski sem objasnil, kakšno težavo imam in katero dokumentacijo imam pripravljeno (Mimovrste so nekaj časa pošiljali poleg HW-ja še poštempljane garancijske izjave uvoznika; zdaj tega več ni, ker izrecno na računu piše, za kakšen HW velja kakšna garancijska doba in da je vračilo blaga v garancijo možno samo z računom in njihovim obrazcem za vračilo blaga). Potem je najprej rekla, da mora priti disk k njim. Potem sem v povezavi s tem vprašal, če je mogoče možno prinesti disk na prevzemno mesto v Mariboru, ker mi je tako lažje, kombi pa gre tako ali tako prazen za Jesenice nazaj, en disk si pa da na zic, če že tako. Takrat se je začelo momljanje o tem, da so za to pristojni uvozniki in serviserji, oni so le uboga trgovina. Se pravi, po tej logiki lahko vržem vse skupaj v smeti, ker nisem zadeve nabavil v času, ko so še talali garancijske izjave zraven?
Na prevzemnem mestu v MB sem nato pri 10x bolj prijaznih uslužbenkah izvedel, da se ni pametno pričkati z njihovimi informatorji in referenti, because they just don't understand. Bili so še bolj razumni in mi rekli, da lahko mirne duše prinesem disk z dokumentacijo k njim in bo avtomatsko šel naprej. K uvozniku pa ga nima smisla pošiljat, ker je pripadajoča dokumentacija v domeni Mimovrste in ne uvoznika.

5. Kolegu sem pred pol leta za firmo naročeval računalnike. Zgodilo se je to, da grafičnih trenutno ni bilo, ženska mi ponudi druge, s čimer se nismo strinjali. Seveda smo medtem na računalnike čakali že kakšen mesec, v povzetku naročila pa je bilo zapisano, da bodo prispeli na naslov v roku petih dni. Tako smo privolili v naročilo grafičnih - ko so prišle, so nas obvestili po mailu, pokličem tja, nakar mi oni rečejo, da nimajo več nobene! Po pogovoru z odgovornim smo izvedeli, da dejansko so, vendar so spet nekaj mutili za brezveze. Računalnike smo dobili s trimesečno zamudo.

6. Proizvajalec diska jamči, da v garancijskem roku ne bo prihajalo do bad sectorjev. S hardwareom znam ravnati, tako da je human factor izključen. Že od začetka naprej glava diska glasno udari, ko se parkira. Menjava je potrebna že zaradi tega, ker se mu garancijska doba izteka.

7. Ni moj problem, če sem specifična stranka in želim imeti stvari urejene tako, kot piše na papirju. Če za neko zvočno kartico piše, da ima zero latency, v bistvu ga pa nima, povrhu vsega pa zmeraj pade v clip, ni to stvar moje nekompetence, če tisti serviser za te zvočne kartice nima pojma o digitalni avdio produkciji. Jaz sem dolgo časa žvečil polento o avdio kompoziciji, produkciji in postprodukciji, zato sem upal, da ne bom naletel na gluha ušesa, ki bodo zvočno kartico sprobale samo na neke cheap logitechove zvočnike z lepim dizajnom. Jaz sem kupil izdelek, za katerega je bilo zajamčeno brezhibno delovanje v taki situaciji. Realnost je pokazala drugače, logika ti pa pravi, da so poleg problema implementacije najbrž tudi mehanske poškodbe. To je moj denar, katerega lahko zahtevam nazaj in grem z njim do drugega ponudnika in njemu naredim 300 EUR prometa na takšen majhen kos tiskanega vezja. Ko jim pa to poveš, si pa kaj hitro premislijo. (Hvala večnemu za PreSonus.)

Če pa drugi kupujete spreje za gume in USB-ključke na Mimovrste, sem pa vesel za vas, da vam ni treba uveljavljati garancije in se dajati z njihovo administracijo.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Lahko se bolj zakompliciras? Na skatli diska imas nalepko/deklaracijo dobavitelja, na njihov naslov dostavis/posljes disk skupaj z racunom. Pozabi Mimovrste, garancijske izjave in xyz.

V vsakem primeru bo pa to en k. od raida.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Tvoj disk (wd?) v retail pakiranju pride v rjavi kartonski skatli zavit v Avtera modro/rdeci poli papirja.