No, da povem bolj podrobno, da me ne boste napadali.
1. Nisem ponosen na svoj faks, ker resnici na ljubo ne vem, kaj bom počel po diplomi. Toliko o tem. Ta gospodična pa bi lahko popravila svoj odnos do njihovih strank.
2. Pri Mimovrste imam že minimalno 100 zaključenih nakupov. In to niso prazni DVD-ji ali pa grafična na dve leti enkrat. Zato mi je približno jasno in znano, kako se vedejo v takih situacijah. Srečni so, če ti vrneš artikel in vzameš drugega v roku 15 dni od nakupa.
3. Zmeraj so pa neprijazni, ko hočeš menjavo artikla v garancijskem roku. Lani sem pošiljal nazaj zvočno kartico. Mi je rekla isto, da je to dvojno delo, in sem zato poslal direktno uvozniku. Ta mi je kartico prijazno poslal nazaj, češ da si on ne more nič pomagati z računom Mimovrste in njihovim obrazcem za vračilo. Tako sem potem zadeve poslal na Mimovrste, oni so posredovali in je bilo rešeno. Ne vem, zakaj so potem komplicirali v prvo. In zakaj komplicirajo še naprej.
4. Ker vsi mislite, da sem se na vse pretege delal pametnega, bom napisal, kako je pogovor potekal. Ženski sem objasnil, kakšno težavo imam in katero dokumentacijo imam pripravljeno (Mimovrste so nekaj časa pošiljali poleg HW-ja še poštempljane garancijske izjave uvoznika; zdaj tega več ni, ker izrecno na računu piše, za kakšen HW velja kakšna garancijska doba in da je vračilo blaga v garancijo možno samo z računom in njihovim obrazcem za vračilo blaga). Potem je najprej rekla, da mora priti disk k njim. Potem sem v povezavi s tem vprašal, če je mogoče možno prinesti disk na prevzemno mesto v Mariboru, ker mi je tako lažje, kombi pa gre tako ali tako prazen za Jesenice nazaj, en disk si pa da na zic, če že tako. Takrat se je začelo momljanje o tem, da so za to pristojni uvozniki in serviserji, oni so le uboga trgovina. Se pravi, po tej logiki lahko vržem vse skupaj v smeti, ker nisem zadeve nabavil v času, ko so še talali garancijske izjave zraven?
Na prevzemnem mestu v MB sem nato pri 10x bolj prijaznih uslužbenkah izvedel, da se ni pametno pričkati z njihovimi informatorji in referenti, because they just don't understand. Bili so še bolj razumni in mi rekli, da lahko mirne duše prinesem disk z dokumentacijo k njim in bo avtomatsko šel naprej. K uvozniku pa ga nima smisla pošiljat, ker je pripadajoča dokumentacija v domeni Mimovrste in ne uvoznika.
5. Kolegu sem pred pol leta za firmo naročeval računalnike. Zgodilo se je to, da grafičnih trenutno ni bilo, ženska mi ponudi druge, s čimer se nismo strinjali. Seveda smo medtem na računalnike čakali že kakšen mesec, v povzetku naročila pa je bilo zapisano, da bodo prispeli na naslov v roku petih dni. Tako smo privolili v naročilo grafičnih - ko so prišle, so nas obvestili po mailu, pokličem tja, nakar mi oni rečejo, da nimajo več nobene! Po pogovoru z odgovornim smo izvedeli, da dejansko so, vendar so spet nekaj mutili za brezveze. Računalnike smo dobili s trimesečno zamudo.
6. Proizvajalec diska jamči, da v garancijskem roku ne bo prihajalo do bad sectorjev. S hardwareom znam ravnati, tako da je human factor izključen. Že od začetka naprej glava diska glasno udari, ko se parkira. Menjava je potrebna že zaradi tega, ker se mu garancijska doba izteka.
7. Ni moj problem, če sem specifična stranka in želim imeti stvari urejene tako, kot piše na papirju. Če za neko zvočno kartico piše, da ima zero latency, v bistvu ga pa nima, povrhu vsega pa zmeraj pade v clip, ni to stvar moje nekompetence, če tisti serviser za te zvočne kartice nima pojma o digitalni avdio produkciji. Jaz sem dolgo časa žvečil polento o avdio kompoziciji, produkciji in postprodukciji, zato sem upal, da ne bom naletel na gluha ušesa, ki bodo zvočno kartico sprobale samo na neke cheap logitechove zvočnike z lepim dizajnom. Jaz sem kupil izdelek, za katerega je bilo zajamčeno brezhibno delovanje v taki situaciji. Realnost je pokazala drugače, logika ti pa pravi, da so poleg problema implementacije najbrž tudi mehanske poškodbe. To je moj denar, katerega lahko zahtevam nazaj in grem z njim do drugega ponudnika in njemu naredim 300 EUR prometa na takšen majhen kos tiskanega vezja. Ko jim pa to poveš, si pa kaj hitro premislijo. (Hvala večnemu za PreSonus.)
Če pa drugi kupujete spreje za gume in USB-ključke na Mimovrste, sem pa vesel za vas, da vam ni treba uveljavljati garancije in se dajati z njihovo administracijo.