Citat:
Uporabnik oriolus pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Pa glava mal nizana
pa bat uzadi pobran...
Včasih (če se še prav spominjam):
- cilinder in bat Lamo 60ccm
- polirani kanali
- niklan cilinder, nato odbrušen nikel
- pobrušena glava na najnižjo mero
- bat založen s trdo pluto
- luknje v vztrajniku ojnice zapolnjene s pluto
- večji popolnoma odprt uplinjač
- večja šoba
- dodatek etra in glicerina speljan direktno v sesalni tulec
- izpuh narejen iz prazne cevi, nato pa skrajšan na idealno dolžino takta
- zadnji zobnik povečan za nekaj zob
Toliko se spominjam predelave.
Pa ta 'mopedek' ni bil moj, ampak prijateljev, na podoben način sem zase predeloval Lambretto 150.
Kako pa so sosedje v bloku, kjer sva stanovala, uspeli prenašati ta cirkus, še posebej ko je bilo treba 'turirati' pred krajšanjem izpuha - ne vem. So bili pač nekoliko drugačni časi, takrat koncem šestdesetih
Mešanica pa je bila še kar 4%
zamenjava za dvotaktol je bila kasneje.