Mešanica v šestko

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.863
5.626
113
Apn je bil za kmete po brdih...prva pa do blokade v hrib...zato mal jaca mesanca v navodilih

frci je pa bl na easy ride...lah je tud kaka 25km/h varjanta?

Tud sam delam 3% za motorke k se skos vrtijo na polno...
 

Alijen

Fizikalc
25. jan 2009
1.343
5
38
V goricah
Apnko ne vem če sem kdaj peljal na easy
smile-1.gif
Delam 2-3% mešanico
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.863
5.626
113
Pa glava mal nizana
smile-1.gif
pa bat uzadi pobran...
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.315
5.601
113
Citat:
Uporabnik Alijen pravi:
Apnko ne vem če sem kdaj peljal na easy
smile-1.gif
Delam 2-3% mešanico

kak je te delala blokada na apn. nananananan. al naaan naaan naaan?
to bi res rad spliša.
 

impre

Pripravnik
19. apr 2008
331
7
18
Za original je dobra 2-3%, na moji s kar nekaj predelavami pa še 4% dostikrat ni bila dovolj
bonk.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.863
5.626
113
Ksz...blokade na stromu ni mel...mogoce te ta novi z alu feltnami...nvem..

Se razume kaj smo misll...do zadnjega obrata ki ga je masina zmogla z obstojecim setupom
tongue-1.gif
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Pa glava mal nizana
smile-1.gif
pa bat uzadi pobran...

Včasih (če se še prav spominjam):
- cilinder in bat Lamo 60ccm
- polirani kanali
- niklan cilinder, nato odbrušen nikel
- pobrušena glava na najnižjo mero
- bat založen s trdo pluto
- luknje v vztrajniku ojnice zapolnjene s pluto
- večji popolnoma odprt uplinjač
- večja šoba
- dodatek etra in glicerina speljan direktno v sesalni tulec
- izpuh narejen iz prazne cevi, nato pa skrajšan na idealno dolžino takta
- zadnji zobnik povečan za nekaj zob

Toliko se spominjam predelave.
Pa ta 'mopedek' ni bil moj, ampak prijateljev, na podoben način sem zase predeloval Lambretto 150.

Kako pa so sosedje v bloku, kjer sva stanovala, uspeli prenašati ta cirkus, še posebej ko je bilo treba 'turirati' pred krajšanjem izpuha - ne vem. So bili pač nekoliko drugačni časi, takrat koncem šestdesetih
wink-1.gif


Mešanica pa je bila še kar 4%
wink-1.gif
zamenjava za dvotaktol je bila kasneje.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.863
5.626
113
Niklan cilinder in nato odbrusen nikelj?

Si mislil kromirani kanali?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
In kolk je potem sla ta štirka? Vsaj 120, ker pr frendu smo dali fergazer od motorke, pa se neke malenkosti je imel in mu je sla 110 ( smo vozili z avtom za njim) in potem je stisnilo bat. Je pa blo to jeseni zvecer, ko je blo ze kr mraz.
Dirkalne štirke od tovarne vem, da so šle 160, bt pa 180, ce je to res. Vem, da so vsi o tem govorili.
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
@Kamele0N: pri poskusih kromiranja se je pojavil problem odvzemanja tega kroma iz cilindra (po spominu), zato je za kanale zadoščala nikljana prevleka (po spominu) Drugi problem pa je bil sam krom, ki se je luščil, to pa za obročke ni bilo ravno koristno
wink-1.gif


@Cash: približno toliko, mislim da 118 vendar smo hitrost merili s štoparico na 1Km, med podvozom in Beričevim. (takrat je bil ta del ceste večinoma popolnoma prazen, asfalt pa lep..)
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.252
1.875
113
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Dirkalne štirke od tovarne vem, da so šle 160, bt pa 180, ce je to res. Vem, da so vsi o tem govorili.

Dirkalni tomosovi 50 ccm so šli na koncu cca. 210 km/h...a so ukinili dirke s to kubaturo. Fora tomosa je bila tudi v tem ker je bil ekstremno lahek ( mislim da okoli 45 kil cel motor...po spominu) ali cca. 20 kil manj od konkurence.

Glede mešanice pa...ja zanimivo je bilo da 4.ke so bile vedno 4%, avtomatiki pa 2,5% a dvomim da je bilo kaj dosti razlike v vrtljajih.

Jaz sem v BT.ja dajal 2% (imel od Valvolina) a mi je stiskalo bat v visokih vrtljajih in 5 prestavi...tako da se nisem špilal več
wink-1.gif
 

impre

Pripravnik
19. apr 2008
331
7
18
Citat:
Uporabnik oriolus pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Pa glava mal nizana
smile-1.gif
pa bat uzadi pobran...

Včasih (če se še prav spominjam):
- cilinder in bat Lamo 60ccm
- polirani kanali
- niklan cilinder, nato odbrušen nikel
- pobrušena glava na najnižjo mero
- bat založen s trdo pluto
- luknje v vztrajniku ojnice zapolnjene s pluto
- večji popolnoma odprt uplinjač
- večja šoba
- dodatek etra in glicerina speljan direktno v sesalni tulec
- izpuh narejen iz prazne cevi, nato pa skrajšan na idealno dolžino takta
- zadnji zobnik povečan za nekaj zob

Toliko se spominjam predelave.
Pa ta 'mopedek' ni bil moj, ampak prijateljev, na podoben način sem zase predeloval Lambretto 150.

Kako pa so sosedje v bloku, kjer sva stanovala, uspeli prenašati ta cirkus, še posebej ko je bilo treba 'turirati' pred krajšanjem izpuha - ne vem. So bili pač nekoliko drugačni časi, takrat koncem šestdesetih
wink-1.gif


Mešanica pa je bila še kar 4%
wink-1.gif
zamenjava za dvotaktol je bila kasneje.
Lamo bat je bil pretežak za kakšne lepe obrate. Jst sem mel nek bat od krosa kupljen v IT, ki je bil res lahek pa še sornik je bil pomaknjen čisto v sredino, zato tudi krajši in lažji.
Ni mi jasno kam ste pa na batu zalagali pluto??? Od tega mojega početja je res že dolgo in me niti ne zanima več, samo kaj novega pa ni slabo vedeti
cool-1.gif

Se pa tudi sam sedaj čudim kakšno potrplenje so imeli sosedje s tem našim ropotanjem cele dneve
smile-1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Vincent, sej mešanica nima vpliva na temperaturo bata. Mešanica samo maže ležaje za batom, torej ojnične ležaje na gredi. Al se motim?
Da pa so šli 210km/h pa je neverjetno, stari, bi prišel s takim včasih na vas, kjer se je vse bleščalo v kromu sred vasi in na vprašanje, kolk ti leti ta prdalica.....khmmm, aaaa...210!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.863
5.626
113
Pa oljni sloj med batom in steno valja tud preprečuje da se dotakneta in zaribata!

Temperatura je pa odvisna od nastavitve frgazarja....pa kakega premera je....prerevna daje večjo temp. al pa premali premer frgazarja

Ker ni viška (nezgorelega) bencina da bi ko bi expandiral v auspuh hladil vse v cilindru ( kot pri klimi ko stisnjen plin expandira potroši energijo in pri tem ohladi potniško kabino)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.863
5.626
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Jaz sem v BT.ja dajal 2% (imel od Valvolina) a mi je stiskalo bat v visokih vrtljajih in 5 prestavi...tako da se nisem špilal več
wink-1.gif

Tomosi v poletni vročini so se radi pregrevali......sploh A3 frčiji so mel premala hladilna rebra......Snecer pravi da tudi njegov CTX80....in pa za moj natunan APN4 lahko tudi potrdim da ko se je pregrel poleti čez mesto da je bil odziven samo še pri polnem gasu...vmes ga ni blo
smile-1.gif


Lahko pa tudi da si sam frgazer nastavil prerevno......napačno odvil vijak za zrak.....in ti je zato stiskalo bat....

Nastavlja se tako kot motorke....pri polnem gasu na mestu ko motor ni obremenjen mora rahlo "prdet"....oz temu se reče 4stroke-ing...rahlo seka iz avspuha.....in ne sme bit zvok mašine na polnih obratih kot da si prižgal kavni mlinček......takrat seka zaradi viška bencina ki hladi cilinder

Priročnik za TOMOSe: https://www.dropbox.com/s/qp3h...cAleksandar.pdf
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.863
5.626
113
Dober primer tega zvoka!

Ampak pazi.....zelena Poulan ima navitje brez omejilca obratov in jo je lažje nastavljat

Rdeča dolmar ima navitje z blokado obratov......katere obnašanje je zelo podobno 4strokingu.....praktično moraš nastavljat tako da popustiš obremenitev....in 2x zajamra...mal nepraktično pri motorju...sam mislim da tega motorji nimajo

Lahko pa zariba oz stisne bat kot pri tvojem BTju če nastaviš prerevno!!!

 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi