Tle boš mogu pri teh malih fugah na karoseriji najprej kupit Komplet z Alija (vakuum sisa+ trzalica+ Kredit kartica), da boš lahko odhaklau une skrite jezičke, ki plastiko tako lepo skup držijo, dokler se kaj ne pokvari/polomi...Pol pa ...Uff...
Dosti je že bilo nalimanega... pa naj bo še eden.
Avto je res incredible peace of tech. Ampak če gre kaj narobe, ga verjetno kar direktno v tovarno zašlepajo, ker tole servisirat je misija nemogoče.
Saj smo že rekli, delan je za okus poševnookih malo bolje denarno podkrepljenih ljudi. Na Kitajskem jih ne manjka. Youtubarji kupujejo skiroje, ne S klase.tu se lepo vidi za koga je avto narejen. Zato, da youtube generacijo navduši. Ker tisti, ki bi/ga bo imel za vožno bo v takem avtu kozlal med uporabo od vsega tega kiča nepotrebnega.
Strici s klobuki se valjajo iz GLSa ven in ne Sa. Tako da bodo počakali na električnega GLSa.Kar zna bit velik product placement zajeb.
Youtube generacija bo video pogledala, avta ne bo kupila.
Strici s klobuki, pa niti videa ne bodo pogledali, še manj kupili.
Takšen, ki mu lahko nastaviš max. glasnost, ko se avto prižge. Jaz sploh nisme vedel, da je to možno. Potem sem pa spoznal japanezerjeKak to misliš radio, ki se zna sam utišat?
LC500 je ziher samo za prevoz od A do B, sploh ker je njegov zvok totalno beden. Turbo Evropejci ga itak poščijejo.Japanezer je sigurno super fine, če je osnovna zahteva prevoz od točke a do b. To absolutno obvladajo. Tretiranje potnikov še kako drugače kot vreče krompirja, tukaj pa se običajno malo zakomplicira. Kitajci za ne-japanezerje zelo očitno zajemajo iz dražjega ajmarja To je edina razlaga zakaj japoncem vedno nekaj manjka, ali impulzni pomik stekel, ali povsen navaden radijo, ki se zna pri zagonu sam utišat. Da ne omenjam radija, ki špila pri ugasnjenem avtu, kar je bil ne dolgo nazaj problem za čisto novega suzukija.
za 10 stopinjsko krmiljenje na zadnji premi bo letna naročnina... WTF, zmešalo se jim je.