Bakrena se je na veliko uporabljala, ko ni bilo elektronike je povsem zadoščala. Bakrena mast, sploh tista ki se maže ne v spreju je GOSTA... ZELO gosta in površinski pritisk ne iztisne povsem izpod površine in nastane luft, kjer ga ne sme nič bit, enako kot če ne bi spucal nastale rje ali pa šalabajzajzersko namazane bakrene prejšnjega mehanika.
Bakrena JE palila, zdaj je za dinozavre, za mehankarje pod kozolcem ali take, ki se niso popravljeni posvetit zadevi. Sam sem bil kar presenečen, kolikokrat gredo diski v k*** in lahko bereš na forumu o težavah in spraševanju kaj naj naredi, da pri naslednjih ne bo treslo. Prav je da sprašuje, prav je da se boji, ker tudi če voziš na 100% lepo redne servise jih 80% ne bo zelo osnovno vzdrževalo zavor. Če bi ob rednih servisih vedno malo očistili, preverili in pravilno podmazali, ne bi bilo z zavorami nič težav, tako pa kar laufajo zavorni servisi v Slo, kjer je "obnova" čeljusti cca. 250€. Kar nekaj keša v primerjavi z 1€ masti.
Bakrena mast se še prodaja in vedno ali dolgo se bo, ker je povpraševanje takih, ki se niso pripravljeni malo posodobit in posvetit zadevi. Tako poceni zagotovo ni, ker plastilube pa tudi posebne masti za zavorne cilindre niso tako drage glede na količino ki se jo porabi.
Skratka zaradi veliko elektronike in napak pri uporabi bakrene so razvili keramično in druge neprevodne masti ala plastilube. Če iščeš po kaki pametni spletni trgovini po masteh za uporabo pri zavorah ne boš dobil več servirane bakrene masti, ampak xyz drugih večinoma el. neprevodnih zadev npr.:
http://www.autozone.com/brake-and-power-steering-fluid-additives/brake-lube
Glede linkov ne vem v katerem jeziku in kaj bo merodajno. Je polno majstrov kot si ti, ki se jim še razide delat z bakreno, saj ob pravilni uporabi res ne sme biti težav, nikakor pa ne vem zakaj ne bi amaterju potem raje svetoval nekaj, kar je še marsikje drugje uporabno (kot mast) in je veliko bolj prijazno za uporabo. Bakrena tudi ni ok za gumice, tam pa lahko pride v stik, če praviš da ploščice zad namažeš?
V nemščini en res dober zapis o napakah pri montaži diskov/ploščic:
http://www.ebay.de/gds/Die-Todsuenden-bei-der-Bremsenmontage-oder-wieso-/10000000002669985/g.html
PS. Poznam primer, kjer se je ABS senzorju mešalo, ker so čistili vse pri menjavi diskov. Nobene bakrene ni bilo na senzorju, je bilo pa nekaj svinjarije ko je na magnet priletela ob čiščenju. Očistili vse senzorje pa je bilo vse ok.