Najprej: kot vidiš so lahko zavore na ljudskih avtomobilih VAG koncerna problem, ker so poddimenzionirane (ali pa preprosto pogosto zanič narejene?).
Izučiti bi te morala tudi izkušnja s čigumi zavorami, pa te očitno ni kaj dosti. Izvedeti moraš tudi, da prva vgradnja (recimo, da jo dela Ate) pogosto nikakor ni enaka Atejevim ploščicam za G4 iz štacune. Včasih je prva vgradnja boljša tudi od originala. (Pri tem so še posebej kritični diski, ki so lahko originalni naknadno bolje zbalansirani kot aftermarket, tudi če so oboji od istega proizvajalca. In potem pač neoriginal trese.)
Tudi sam sem dal skozi trnovo pot s polotom, ki ima pri 140k km že tretji komplet diskov (originalni so zdržali 90k km, kar je sicer malo, ampak še vedno več od 50k km, kolikor so zdržali pač eni aftermarket, ki jih je dal gor mehanik!!), ampak naslednjič me ne bodo več n...... in gre gor samo še original.
Skratka, bodi pameten, odkartaj tistih 200 EUR (ali koliko že, pojma nimam, morda niti toliko ne?) in pejt kupit originalen komplet zavor. Vse ostalo je (vsaj v tem primeru...) izguba živcev, časa in tudi, denarja.
Poročaj o rezultatih