Menjava mašine

Borca

Pripravnik
21. jul 2007
374
13
18
Kopivnik
Zdravo

V avtu mi je pihnila mašina. Sedaj bi jo zamenjal z enako.
Zanima me kaj moram napravit, da bo zadeva tudi legalna - neka homologacija verjetno odpade, ker bo avto imel isto konjev kot prej in isto ccm, tak da bo verjetno zadeve le potrebno vpisat v prometno?

LP
 

x5x

600.registrirani uporabnik
22. avg 2007
2.662
9
38
Ljubljana- okolica
Kakor je meni znano se sedaj šteje motor kot rezervni del, in številka motorja ni napisana v prometni.
Pomembno pa je da je ima motor iste karakteristike, zaradi registracije
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik x5x pravi:
Kakor je meni znano se sedaj šteje motor kot rezervni del, in številka motorja ni napisana v prometni.
Pomembno pa je da je ima motor iste karakteristike, zaradi registracije
Se meni zdi tudi tako ja.

Problem zna nastati čez par let, če se bo spet kak pametnjakovič spomnil št. motorja preverjat. In v Sloveniji se to hitro zgodi. Tako da, vsekakor svetujem račun od motorja lepo spravit. Za vsak slučaj.
 

PiLLLe

stranger
18. dec 2007
2.068
0
36
Ljubljana/Novo Mesto
Zamenjas motor in po zelji shranis fotokopijo prometne od avtomobila iz katrega si vzel motor, dopisi gor se km in to je to.
in ja motor je "potrosni" material tko da, ce je istega tipa iz istega avtomobila, nerabis nikomur nic razlagat (homo atest ipd)
 

Borca

Pripravnik
21. jul 2007
374
13
18
Kopivnik
Odlično,
Bo pa mašina iz enakega avta le verjetno z manj km kot jih je imela tista ki je pihnila pri 260kkm, kaj čem renault pač - pa vožen na dolge turi in lepo vzdrževan po tovarniških 20kkm ... - to pomeni skoraj 2 krat letno servis
 

Borca

Pripravnik
21. jul 2007
374
13
18
Kopivnik
1,4 16V /1999, s tem da sem pri dobrih 93kkm moral menjat ventile in posledično vse kar sodi zraven ker je eden pihnil (verjetno izpušni, da ga je pihnilo v izpuh), zdaj pa spet - avto pa drgač udoben za vožnjo bolj kot kaki švabi - noro
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
a to v meganu?
ampak ti maš še srečo.
3.0 dizli v vel satisu crkujejo kot za šalo.
 

Garfield

Pripravnik
19. avg 2007
223
0
16
V prometni ni več številke motorja, je pa vpisan tip motorja, to je pa treba pazt
 

Mitja320

Pripravnik
8. sep 2007
53
0
6
Če menjaš za enak motor ne rabiš rihtati nobenih papirjev. Enako kot da bi menjal npr. haubo ali vrata. Številk na motorju ni. Svetujem menjavo jermena ker plačaš samo materijal+uro dela ker je motor zunaj. Enako je z sklopko, strošek je samo materijal + minimalno dela, pa imaš mir za nadaljnih 120kkm. Motor se lahko po tipu ali letniku razlikuje (seveda mora biti 1.4 16V), pomembna sta samo blok+glava, spremembe so bile vse zunaj motorja.

Če boš motor iskal pri švercarjih bodi pripravljen da so vsi malo dražji, ker imajo vsi "res samo" 40kkm in jih je vozil starejši umirjen človek.
 

Borca

Pripravnik
21. jul 2007
374
13
18
Kopivnik
Zgodilo se v bistvu ni nič posebnega, edino po vožnji proti morju, je v bregu pred Portorožem naenkrat začelo trest avto, komaj smo se pripelali v Lucijo in tam pogledam kaj te je, pa je mašina skoraj v prostem teku iz nosilcev skočla. Nič ni poknilo in drugače nakazalo da se je nekaj zgodilo.
Po pregledu - počen ventil na enem cilindru, gotova tesnila na glavi....
 

Dolfi

Zelenc'
27. feb 2008
5
0
1
Štajerska
Jas sem na mojem avtu menjal motor. Poiščeš podobnega ali istega pa je to to. Sej presaja se samo motor. Kolektorji, jermenice in podoben šmorn gre pa z starega motorja.