Mehanik zasuče končnik...

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Meni se pa zdi, da je to vseeno lahko strošek tistega, ki ima avto. Rja začne svoj pohod prvi dan, ko avto pride s tekočega traku. Kakšne stvari se potem ne da več čez nekaj let normalno popraviti. Seveda je odvisno od situacije in ali je mehanik izkoristil res vse možnosti, ki se v stroki (razen večjega kladiva) zato uporabljajo (gretje itd). Papir marsikaj prenese in tu lahko veliko napišemo. Še nikoli pa nisem dobil nazaj denarja, ko sem v časopisu prebral napačen podatek. Edino včasih v naslednji številki opombo o nekem tiskarskem škratu. Saj vsi vemo, da škratov ni. Naj vrnejo denar, saj so naredili napako! Toliko za OFF.
Pooblaščeni servisi imajo marsikaj že vračunano v postavki. Nekatere urne postavke so me skoraj vrgle na r.., saj bi tudi nevešč uporabnik prej menjal oljni filter, kot je urna postavka pooblaščenega servisa. Takim ne moreš odpustiti kiksa. Tudi tovarna marsikaj skuša predvideti. Denimo menjava vodne črpalke ob menjavi jermena, čeprav to mogoče tudi ni tako 100% nujno.
Če pa pelješ k mehaniku za delo, ki ni normirano in je realna cena vnaprej zgolj ugibanje, ki se bo pokazalo po kaki uri dela, pa se moraš zmeniti, o čem naj te obvesti. Jaz imam svojega tako "naučenega". Za glavne rezervne dele mora cene prej vedeti, približno delo tudi, če bo pa odstopanje in najde še kaj drugega, pa želim, da mi takoj pove in običajno tudi to takoj uredi, da ne hodim še enkrat. Za kako stvar se tudi vnaprej ve: to mogoče ne bo šlo narazen in bo poškodba še tam in lahko, da bo še to strošek. Potem se pa odločiš, ali zaupaš mehaniku ali ne...
 

Mitja320

Pripravnik
8. sep 2007
53
0
6
Se strinjam s tabo. Mehanik ne more biti kriv za to da polos ne gre ven. Tudi kakega predpisa iz strani tovarne da bi bilo treba polos sneti, namazati in vsaviti nazaj na xxxxx km da ne "prime" ni. Druge rešitve verjetno ni, tudi če bi ti sestavil nazaj bi lahko peljal drugam da ti uniči polos kdo drug. Ne vem kaj točno ti je delal, lahko da je bil površen. Obstaja veliko načinov kako spraviti homokinetični zglob (del polosi) ven. Eden je tudi da se vzame dol disk, namontira "abciger" in potem iztolče zglob ven. Ne vem točno kako ima tvoj avto, ampak pri Hyunai je ponavadi disk za pesto in bi moral razdreti ležaj in zaradi tega menjati tudi tega. Lahko bi grel, ampak bi spet uničil ležaj. Da ne izpade bebec bi ti lahko naredil tudi tako in bi se vrnil čez 5kkm na menjavo ležaja in ne bi niti vedel da je to posledica menjave zobnika ABS. Tudi tista z končnikom se mi zdi bosa. Na končniku se ne obrablja kovinska "kugla", ki je narejena na stružnici in 100% okrogla. V kaki poziciji jo daš nazaj je vseeno. Obrablja se del v končniku, tam je pa vseeno v kak položaj pride "kugla" pri zategovanju.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Jaz toliko detailov kot ti o tem ne vem. Samo za vsako reč je potrebna neka zdrava pamet in je težko na daleč reči, da je kar nekdo kriv in da je bil površen. Kot potrošnik sem najbolj zadovoljen, če me vsaj sproti obvešča, kaj se dogaja. Potem se ne čutim na...., čeprav garancije za to ni.
Res je lahko problem, če te o problemu obvesti naknadno. Ampak to še ne pomeni, da je mehanik slab, ampak da mogoče rabi "piarovca".
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.328
9.559
113
EU
Spoštovani g. Gonzo

- Snemalec za polos s strani HMC-ja ni predviden kot obvezno Specialno servisno orodje in se odločitev o nabavi tega orodja prepušča samim serviserjem. Nekatera orodja so univerzalna in se lahko uporabljajo na različnih modelih vozilin so dostopna preko različnih dobaviteljev.

- Glede na vaše slike smatramo, da polos ni poškodovana zaradi snemanja (udarjanja ) z kladivom, temveč je nastopila nenormalna obraba med matico in navojem polosi.

- Pooblaščeni serviser lahko za vozila izven garancijske dobe vgrajuje rabljene dele, za katere se dogovori s stranko. Včasih lahko novi del stane preveč, glede na starost vozila. Verjetno ste bili o potrebi po zamenjavi polosi predhodno obveščeni.

- Pri nekaterih posegih na vozilu uporaba specialnega orodja lahko podaljša čas in čeprav je specialno orodje za poseg predvideno, uporaba orodja sploh ni potrebna.


Pri Hyundai vozilih v osnovi ni bila predvidena zamenjava ABS vzbujevalnega obroča, vendar je HMC pred enim letom uvedel možnost dobave ABS vzbujevalnega obroča kot nadomestni del in s tem možnost zamenjave.

Vrednost delovne ure določa serviser sam in je objavljena na vidnem mestu v sprejemni pisarni. Priporočena cena Srednje zahtevne delovne ure v naši mreži je 26€ + DDV
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.521
1.231
113
Citat:
temveč je nastopila nenormalna obraba med matico in navojem polosi.

confused-1.gif


ta majl je ena komedija.... tipson si zasluži samo eno okoli kepe
hysterical-1.gif
 

Mitja320

Pripravnik
8. sep 2007
53
0
6
Strinjam se s tabo da se stranko najprej pokliče. Se pa zgodi da polos prime v pesto do te mere da ne gre drugače, kot da jo uničiš. Enkrat se mi je celo zgodilo da sem moral polos zrezati da je šla skupaj z ležajem in pestom iz premnika in vse dele dati nove. Pesto sem pogrel do žarjenja, na polosi je bil abciger, na koncu sem tolkel pesto ven z veliko macolo, pa še ni šlo. Je pa res da obstajajo tudi mehaniki ki hočejo delati hitreje in po nepotrebnem ali nepravilno uporabijo kladivo in po malomarnosti poškodujejo polos. Kaj je bilo v Gonzovem primeru ne vem.
Tisti mail je pa res
bonk.gif
Izgleda imajo stranke za bebce.