Pri posegu na sprednji polosi, mehanik odvije matico s spodnjega končnika in ga odpne, da lažje pride zraven..
Po opravljenem delu, zopet vstavi konus končnika nazaj, in začne privijati matico.
Ker konus končnika še ne zagrabi, krogla končnika se rahlo zasuče v smeri zategovanja matice.
V stiku nista več prilagojeni (obrabljeni) površini, kar se pokaže v rahli nesimetriji volana. Avto rahlo vleče v levo.
Mehanik bi moral pred sproščanjem končnika, označiti na navoju točni položaj.
Pri montaši bi ga zopet pravilno postavil nazaj.......
Vprašanje:
So takšni mehaniki, ki so pozorni, tudi na takšno malenkost.
Po opravljenem delu, zopet vstavi konus končnika nazaj, in začne privijati matico.
Ker konus končnika še ne zagrabi, krogla končnika se rahlo zasuče v smeri zategovanja matice.
V stiku nista več prilagojeni (obrabljeni) površini, kar se pokaže v rahli nesimetriji volana. Avto rahlo vleče v levo.
Mehanik bi moral pred sproščanjem končnika, označiti na navoju točni položaj.
Pri montaši bi ga zopet pravilno postavil nazaj.......
Vprašanje:
So takšni mehaniki, ki so pozorni, tudi na takšno malenkost.