Megane Karavan 1,4 Tce model 2009

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Vozi kdo tak avto? Kako so ti motorji? Kakšne so šibke točke tega avta?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
prevsem je žejen, pa menda mrzel malo cuka

niso ga brez razloga hitro nehali proizvajat. o kakšnih generalnih napakah sicer ni bilo dosti slišat...
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Po zasnovi je motor star nissanov z verigo, renaultovci so mu dodali turbino in malce prilagodili. Mrzel res malce cuka, tako kot precej ostalih (ne samo renaultovih) bencinarjev, vendar se zadeva umiri po cca. 500m vožnje. Nadgradnja SW, menjava svečk, menjava injektorjev cukanja ne odpravita. Verjetno je odvisno od posameznega motorja, ampak pri meni je cukanje komaj zaznavno.

Meni v GS porabi malce pod 8 (pretežno regionalke), na AC po omejitvah cca. 8,5 (kratke prestave, 6. pri 130 km/h je že cca. 3700 obr/min), po mestu cca. 9 (teža!). Vleče zelo zvezno, pri cca. 2200 obr. je že na vojo max. navor. Je povsem dovolj zmogljiv, v meganu GT še toliko bolj (cca. 150 kg manj in manj zračnega upora).

V primerjavi z dci je seveda žejen, v primerjavi s konkurenco (touran 1.4 tsi, zafira 1.8, mazda 5 1.8 itd.) pa povsem primerljiv.

Šibke točke: tukaj k sreči vsaj zaenkrat nimam izkušenj, napake prejšnjih generacij (mehanizem pomika stekel, slabo sestavljena notranjost) so rešeni. Nekateri l. 2010 naj bi imeli porozne glave motorja, vendar so to bojda zelo osamljeni primeri. Težav z verigo in napenjalci ni, vodna črpalka naj bi bila lifetime, oziroma dobra za vsaj 10 let. Veliki servis (venjava vseh filtrov, vseh tekočin, svečk, mikro jermena) cca. 270 EUR z računom.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
poraba tega motorja nikakor ni primerljiva z ostalimi sodobnimi turbo bencinci, kamor omenjeni 1.4tsi sodi

1.2tce, ki ga je zamenjal, je seveda čisto druga pesem
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Scenic 1.4 tce 2009: http://www.spritmonitor.de/de/...amp;powerunit=2

Touran 1.4 tsi 2009: http://www.spritmonitor.de/de/...amp;powerunit=2

Če pa primerjaš novejše modele:

Scenic 1.2 tce: http://www.spritmonitor.de/de/...amp;powerunit=2

Touran 1.2 in 1.4 tsi: http://www.spritmonitor.de/de/...amp;powerunit=2

Motor izpred 6 let je v povprečju za za slab liter požrešnejši od novejših izvedenk, nekako pričakovano. Za nekatere pa je to cela drama. Pri direktnem vbrizgu (novejši ALU 1.2 tce) zna biti sploh zanimivo ko kakšna šoba ali HP črpalka pogine.
smile-1.gif


EDIT: manjša poraba pri 1.2 tce v primerjavi z 1.4 gre predvsem na račun bistveno daljših prestavnih razmerij. Pri 130km/h ima 1.2 tce cca. 2.700 obr./min, 1.4 pa 3.700. To seveda pomeni, da ima novejši 132 PS kljub malenkost večji moči in 15 Nm več malenkost slabše zmogljivosti kot predhodnik.
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
1.4 tsi in 1.2tsi sta starejša in konstrukcijko mnogo modernejša motorja. Zato je bil 1.4tce precej kratkega roka trajanja.

1.4tce je navaden star motor z dodano turbino, kar avtomatično pomeni požeruha. Tsi motorji in moderni tce pa imajo direktni vbrizg, kar tudi prinese nižjo porabo.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Glej kar sem dodal zgoraj: manjša poraba je predvsem na račun drugega menjalnika.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.266
1.895
113
...skratka (predno se razvije kregarija
evil.gif
) če vameš v zakup kak liter dva višjo porabo kaj dosti ne moreš falit.

(Če me spomin ne vara je imel sodelavec v cliu tak motor (možno?) in vem da je takrat govoril da sicer gre kot metek a da je žejen, a to tudi predvserm (tudi že omenjano) kratkih prestavnih razmerij...češ da je vožnja nad 130 km/h ' naporna' ker se motor vrti v previsokih vrtljajih (nad 3 jurji)...torej...če imaš pretežno ac ne vem če bo to to kar bi rabil).
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
obrati pri določeni hitrosi s porabo nimajo direktne veze, dokler ne upoštevaš v računu območja največjega navora

kakšna je krivulja pri obeh motorjih ne vem, bi se mi pa zdelo hecno, da bi pri enem od teh dveh menjalnik popolnoma zgrešili
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
...skratka (predno se razvije kregarija
evil.gif
) če vameš v zakup kak liter dva višjo porabo kaj dosti ne moreš falit.

(Če me spomin ne vara je imel sodelavec v cliu tak motor (možno?) in vem da je takrat govoril da sicer gre kot metek a da je žejen, a to tudi predvserm (tudi že omenjano) kratkih prestavnih razmerij...češ da je vožnja nad 130 km/h ' naporna' ker se motor vrti v previsokih vrtljajih (nad 3 jurji)...torej...če imaš pretežno ac ne vem če bo to to kar bi rabil).

Talega motorja v cliu ni imel. Lahko je imel stari 1.2tce, ki je podobna zadeva stare šole z dodano turbino. Ampak v nobenem sorodstvu z 1.4.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Po mnenju večine uporabnikov tega motorja so prestavna razmerja prekratka. Če ti indikator pri 56 km/h predlaga da prestavi v 6. prestavo, bo pa že nekaj na tem. Meni to sicer odgovarja, ker se skoraj ne vozim po AC.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Po mnenju večine uporabnikov tega motorja so prestavna razmerja prekratka. Če ti indikator pri 56 km/h predlaga da prestavi v 6. prestavo, bo pa že nekaj na tem. Meni to sicer odgovarja, ker se skoraj ne vozim po AC.

V bistvu bi morali bit uporabniki veseli, ker imajo tako prožen motor
smile-1.gif
Meni se zdi milina za vozit, sploh v primerjavi z dizlom.

Ampak kakorkoli obrneš, je za današnji čas nenormalno žejen, pa ni krivda nikjer drugje kot v konstrukciji.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
OK predam se, 8l / 100km za 1500kg in avto velikosti in oblike drvarnice me ubija, priznam!
nahrung002.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Vozim tudi Cliota 1.2 TCe z 74kW. Kolikor sem opazil sta 2 tipa menjalnikov, tale konkretno ima pri 130km/h 3000 rpm in pri 4000 rpm 150 km/h. Nekateri imajo pri 130km/h že 4000rpm... V 5 prestavi.
Konkretni clio je imel porabo 6.4l/100km na relaciji Ljubljana-Dunaj-Ljubljana. 140km/h nekje, razen na 100 omejitvah. Zadeva je zelo zabavna, lepo zvezno vleče, dejansko nimaš občutka da je mlinček. Tale clio ima še 16col gume 195/50 in se še ceste drži...
Skratka, bi ga kar imel (pa ni moj...)
V mestu pa hitro pride poraba čez 8 litrov...
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
samo da si zadovoljen

jaz megana pod 9 nisem spravil

Ja zgleda da je bilo nekaj narobe z avtom (ali tistim za volanom) razne če vsi na spritmonitor.de lažejo sami sebi.

alter.si teorije zarote on.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Meni v GS porabi malce pod 8 (pretežno regionalke), na AC po omejitvah cca. 8,5 (kratke prestave, 6. pri 130 km/h je že cca. 3700 obr/min),

Čakaj čakaj.... a se nisi zmoto?
shocked-1.gif
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Avto bo menjava za Astro GTC 1,6 16v, ki se je odlično obnesla v petih letih. Skupna poraba 7,2l/100km v dobrih 50.000km.
Stroški le z gumami in servisi, ki sem jih delal kar sam.

Računam na to, da bi tudi tak megane dobro služil. Avto se bo v glavnem uporabljal na relaciji MB-LJ, po avtocesti s hitrostjo 120km/h.

Avto sem testiral in motor je odličen, prav tako so me navdušili sedeži. V primerjavi z astro je motor neprimerljiv, kar pa zadeva plastike v notranjosti je pa astra stopnico ali dve više (po devetih letih praktično nič ne škripa): Mogoče me edino moti, da sklopka prijema precej pozno na pedalu.

PS: a na teh meganih lahko sam resetiraš servisni interval ali je potreben servisni računalnik?