Megane III RS 250

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.420
402
83
Ljubljana
no pa sem ga naročil....
smile-1.gif


Dobava 8 teden v letu 2010 in to Cup verzijo z nekqaj dodatne opreme.

joooj kolk dolg bo to še...

 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Torej, če prav razumem si naročil avto, katerega nisi še preizkusil. Oz. ga niti še v živo nisi videl?
confused-1.gif
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Jaz sem isto naredil lansko leto. Avto mi je bil všeč, na testno vožnjo ga ni bilo možno dobiti, pa sem ga vseeno naročil. Oziroma so ga imeli pri eni avtohiši, pa mi ga niso hoteli posoditi za testno vožnjo, ker je bila tisti teden mokra cesta. Mi ni preostalo drugega, kot da sem ga naročil pri drugi avtohiši, čeprav ga nisem probal pred nakupom.

@Vprasaj - čestitke za nakup! Upam da si šel do večih trgovcev in si iboriv kakšnega tisočaka popusta.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Vsa čast. Jaz si tega ne bi nikoli upal narediti. Sem bil enkrat skoraj pred tem in mi je neka višja sila to preprečila. Ko je avto prišel ven, sem se usedel noter za dve minuti in potem odšel ven in hvalil boga, da se nisem nategnil. Namreč vse je bilo zakon, le položaja za volanom si nikakor nisem mogel udobnega naštimat. In da bi crkoval v tistem za kar nekaj km letno, bi bilo zelo neprijetno.
Tako da, preden grem v nakup hočem sprobat identičen avto kateri bom kupil (z isto opremo in istim motorjem). Ker so razlike tudi pri posameznem modelu ogromne v opremi in motorjih ter podvozju. Potem gremo pa naprej.
 

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.420
402
83
Ljubljana
Ja zakaj bi ga pa moral stestirati? Ne razumem nekaterih ljudi?

Bo premalo letel? Bo zic pretrd, premehek? Bo gumb za klimo drugače kot pri prejšnjem avtu? Tak avto kupiš za dušo z srcem. In kdo lahko objasni to?

Cena je podn od podna. Polna cena je 33.800 jaz sem dobil res zajeten zajeten popust. drugače ga ne bi vzel. sem ga pa naročil preko vez, preko renoja., deeler mi ga bo samo izdal.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Citat:
Uporabnik Vprasaj pravi:
Ja zakaj bi ga pa moral stestirati? Ne razumem nekaterih ljudi?

Bo premalo letel? Bo zic pretrd, premehek? Bo gumb za klimo drugače kot pri prejšnjem avtu? Tak avto kupiš za dušo z srcem. In kdo lahko objasni to?

Cena je podn od podna. Polna cena je 33.800 jaz sem dobil res zajeten zajeten popust. drugače ga ne bi vzel. sem ga pa naročil preko vez, preko renoja., deeler mi ga bo samo izdal.
Lool, sem ti napisal zgoraj svojo izkušnjo. Držim pesti, da bo tebi vse ok.

PS: Sedaj vemo, da pač kupuješ popuste
evil.gif
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
smo že 3-je... ko sem 4 leta nazj naročil novo fabijo rs sem samo sedel v njej... in gledal top gear fabia vs. mini... nekaterih igračk se pač ne da dobiti takoj... je pa res da če bi imela avtohiša avto katerega bi si želel, bi prosil da v kolikor mi ne zapupajo gre lahko zraven prodajalec... simpl as that..

lp
 

Splash

Fizikalc
1. sep 2007
442
49
28
43
Tudi jaz sem kupil avto, brez da bi ga stestiral ali videl v živo.
Ubistvu sem prvič takšen avto videl v živo, en dan preden sem ga dobil.
Za nekatere stvari pač čutiš, da ti bodo pasale.
 

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.420
402
83
Ljubljana
če kupiš avto za dušo, si pripravljen spregledati marsikaj. Če pa gledaš vse z vidika praktikalnosti se pa zadeva lahko že v štartu zatakne.
 

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.420
402
83
Ljubljana
Ali mi kdo mogoče zna točno razložit tole foro z diferencialom na prednjem kolesu. ali nimajo to po večini avti z zadnjim pogonom?

pa še neumesno vprašnj:

1.) Kaj je Špera?
2.) Kako ji rečemo pravilno slovnično?
3.) Namen in kako deluje?
4.) Razlika med špero in diferncialom?


Hvala
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.121
10.978
113
kod Džej-Zija
Če ima vozilo kolesi na isti osi, mora imeti na tej osi diferencial, ki omogoča različne hitrosti vrtenja posameznih koles, kar se pojavi v vsakem zavoju. Če diferenciala os ne bi imela, bi vsaj eno od koles v zavoju drselo. Problem (odprtega) diferenciala je, da se navor vedno preusmeri na tisto kolo, ki ima manj oprijema. Če bi avto z enim koles stal na ledu, z drugim pa na asfaltu, bi tisto na asfaltu obmirovalo, tisto na ledu bi se pa vrtelo v prazno in avto ne bi še nikamor. Način, kako to preprečiti, je z vgradnjo špere v diferencial.

Špera je zapora diferenciala. Njena bistvena lastnost je, da skrbi, da razmerje med hitrostma vrtenja posameznih koles ni preveliko. Primer: če ima diferencial 100% zaporo, se bosta kolesi vrteli enako hitro. Če ima diferencial 25% zaporo, se bo eno kolo od drugega lahko vrtelo največ 4x hitreje. Če ima dif. 50% zaporo, se bo eno kolo od drugega lahko vrtelo največ 2x hitreje. Z uporabo špere zagotovimo, da se del navora iz kolesa, ki se vrti v prazno, prenese na kolo z oprijemom. Pri športnem avtu, ki ga ti kupuješ, špera omogoča učinkovitejši prenos navora na cesto, saj preprečuje vrtenje pogonskih koles v prazno pri brutalnem pospeševanju.

Tipov šper in s tem načinov delovanja je precej. Nekatere so mehanske (torsen), nekatere so lamelne, druge uporabljajo visko sklopke. Poguglaj malo na to temo. Obstajajo tudi elektronske zapore diferenciala, ki izkoriščajo zavore in abs senzorje za zmanjševanje razlike v hitrosti vrtenja.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Špera predvidevam da so mislili zaporo. Zaporo diferenciala.

Ta pa je za tvoj užitek popolnoma avtomacka in recimo pri kakem e36 325 popolnoma mehanska;

Ko ti obrne eno kolo "na prazno" se ta zadeva "oglasi" in zate naredi nekakšno povezavo med obema kolesoma,
in moč (navor) se preseli na drugo (nedrseče torej) kolo. Recimo za driftanje rabiš zaporo diferenciala, ki jo je
e36 imel serijsko (od 325 dalje). Zakaj je niso meli šibkejši nevem, vrjetno ker je za "poprek-met" potrebnih vsaj
(zdravih) 150 dolgoglavcev
smile-1.gif


Nekako preprost odgovor za preprostega uporabnika ki nemisli doktorirat iz "šper".

Če pa imaš kje v garaži kakega 320taka in tistih 6 batov komaj čaka na zasuk, pa ti to "špero" pošvasa vsak lokalni mojster pod kozolcem
smile-1.gif


Pozimi pa ni važno al maš al ne, gre pošrek v vsakem primeru
smile-1.gif
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Ja to je bivša Alpina. Alpina je to, kar je bil AMG včasih za MB. Privat "delavnica" za piljenje mašin. S tem, da je Alpina izdelova tudi čisto svoje Renault coupeje, ki so jih precej razvijali s svojim znanjem. MB je prevzel AMG v 100% lastništvo in obdržal ime. Renault je pa naredil Renault sport.
 

Podobne teme