Fajn bi bilo kej več dobrih in slabih izkušenj zbrati na enem mestu o prodajalcu Mediamarket. Namreč ni vse v denarju, s tem je mišljen cenejši nakup elektronike pri tem prodajalcu.
Na spletu oziroma forumih namreč je možno prebrati zelo različna mnenja glede tega prodajalca, kar nekaj mnenj je tudi zelo slabih. Sam imam zelo slabe izkušnje. Gre pa za poprodajne storitve pri prodajalcu Mediamarket. Sam nakup je res hiter, cenejši od konkurence v Sloveniji in prijazen, popolnoma druga luč pa je, če ti crkne npr. televizor. Model se resnično ne drži roka 45 dni, zgleda da sploh nima namen zagotoviti popravljen izdelek v tem roku. Ti že prej namiguje, da itak dobiš nov televizor, če ti ne bo dostavil popravljenega. ampak tudi potem roku se zadeva začne zapletati. Čakaš dolgo, da ti da nov televizor. Sam imam občutek, da če ga ne kličeš, te on sploh ne bi poklical, da ima nov televizor.
Žal tudi Zakon o varstvu potrošnikov ni na strani potrošnika. Naj bi se pripravljala sprememba v nekem doglednem času, da bi imel tudi potrošnik kakšno pravico več, sam mislim, da jih ima prodajalec absolutno preveč.
Močno odsvetujem nakup pri Mediamarketu, kljub nižji ceni, ker če se ti pokvari izdelek, potem najmanj dva meseca pozabi nanj. Takrat ti pa je žal za tisti prihranek, ki v začetni fazi prestavlja velik prihranek, razen če greš na riziko. Denarja pa ni pripravljen vrniti pod nobenim pogojem, kljub temu da zakon to pravico na nek način dodeljuje, če ti pač ne more dati novega izdelka v nekem doglednem času, ti je dolžan povrniti celotno kupnino.
Zanima me ali model sploh pošilja pokvarjen izdelek na sevis nazaj v tujino - najbrž Nemčijo. Občutek je tak, da on čaka tistih 45 dni, pol pa te nateguje po dolgem in počez.
Na spletu oziroma forumih namreč je možno prebrati zelo različna mnenja glede tega prodajalca, kar nekaj mnenj je tudi zelo slabih. Sam imam zelo slabe izkušnje. Gre pa za poprodajne storitve pri prodajalcu Mediamarket. Sam nakup je res hiter, cenejši od konkurence v Sloveniji in prijazen, popolnoma druga luč pa je, če ti crkne npr. televizor. Model se resnično ne drži roka 45 dni, zgleda da sploh nima namen zagotoviti popravljen izdelek v tem roku. Ti že prej namiguje, da itak dobiš nov televizor, če ti ne bo dostavil popravljenega. ampak tudi potem roku se zadeva začne zapletati. Čakaš dolgo, da ti da nov televizor. Sam imam občutek, da če ga ne kličeš, te on sploh ne bi poklical, da ima nov televizor.
Žal tudi Zakon o varstvu potrošnikov ni na strani potrošnika. Naj bi se pripravljala sprememba v nekem doglednem času, da bi imel tudi potrošnik kakšno pravico več, sam mislim, da jih ima prodajalec absolutno preveč.
Močno odsvetujem nakup pri Mediamarketu, kljub nižji ceni, ker če se ti pokvari izdelek, potem najmanj dva meseca pozabi nanj. Takrat ti pa je žal za tisti prihranek, ki v začetni fazi prestavlja velik prihranek, razen če greš na riziko. Denarja pa ni pripravljen vrniti pod nobenim pogojem, kljub temu da zakon to pravico na nek način dodeljuje, če ti pač ne more dati novega izdelka v nekem doglednem času, ti je dolžan povrniti celotno kupnino.
Zanima me ali model sploh pošilja pokvarjen izdelek na sevis nazaj v tujino - najbrž Nemčijo. Občutek je tak, da on čaka tistih 45 dni, pol pa te nateguje po dolgem in počez.