Trenutek, ki so ga mnogi čakali, je nastopil - Facebook bo informacije uporabnikov prodajal podjetjem in vse, kar počnete na Facebooku, bo tam tudi ostalo, saj nimate več možnosti, da vsebine zbrišete.
Najbolj razširjena spletna skupnost Facebook, ki jo je danes 24-letni Mark Zuckerberg s pomočjo nekaj prijateljev in sostanovalcev zagnal februarja 2004 v študentski sobi, je zaradi svojega enostavnega in hitrega vmesnika v petih letih pridobila 150 milijonov aktivnih uporabnikov.
Taka količina uporabnikov je naravnost klicala o tem, da bi tako bazo podatkov uporabili za trženjske namene. Take prilike mladi ustanovitelji niso mogli kar tako spustiti iz rok in odločili so se, da bodo vse osebne podatke uporabnikov prodajali naprej.
vendar to še ni vse - če je doslej veljalo, da je uporabnik za vsako naloženo datoteko prenesel vse njene pravice na Facebook, tako da je lahko spletna stran z vsebinami počela, kar se ji je zahotelo, v kar je vključeno tudi posredovanje drugim organizacijam, pa so s 4. februarjem iz člena o licencah izbrisali odstavek, s katerim lahko uporabnik svoje naložene vsebine kadar koli zbriše. Facebook vam bo tako še naprej pomagal povezovati se z ljudmi, pa če vi to želite ali ne.
Tako kljub ukinitvi profila na Facebooku za vedno ostanejo vse osebne informacije uporabnikov in njihovega obnašanja na strani, torej tudi, s kom so kaj govorili in nad čim so se pritoževali, da ne govorimo o fotografijah osebne narave.
Zadeva je sicer sporna z vidika zakonodaje Evropske unije (EU), saj direktiva o varstvu osebnih podatkov zapoveduje, da se osebni podatki lahko obdelujejo le s privoljenjem posameznika. A po besedah Andreja Tomšiča iz urada Informacijske pooblaščenke ne more niti Slovenija niti katera druga članica iz Evropske unije ničesar ukreniti, saj Facebook ni fizično prisoten v Uniji. Če bi namreč imel le del strežnikov, s katerim obdeluje osebne podatke v EU, bi moral spoštovati tukajšnje zakone, tako pa za zdaj te in podobnih strani nihče ne more prisiliti v upoštevanje