Jaz sem imel letnik 2000, navadnega 100kw, tanizka registracija, 2000ccm. Brez kompresorja. Eden najmanj pokvarljivih modelov, ročni menjalnik je nujen za zabavo. Par tipičnih for je, ampak zelo malo. Recimo C stebrički so po sredini popraskani ko se streha zlaga in buta zložena ob plastiko nad zadnjim kolesom. Servisi so džaba. Meni je edino LMM šel, tisto je bil največji strošek, pa tudi ni bilo panike. Pa pri teh letnikih je bila serijska napaka "interior peeling" - sredinska konzola se je luščila pri vseh. Streha je lahko občasno jeba, posebej ker ima enih 20 mikrostikal za zlagat, pa en crkne in je jeba z zlaganjem strehe. Ni toliko cena kot sitnost, ampak kot rečeno ful žur avto. Dokler nimaš kabriota sploh ne veš... poraba med 8,5-9l na sto, če ga ne šparaš. Priporočam. Jaz sem imel obsidian black barvo - ena najlepših prve pol ure iz pralnice - pol se pa zapraši. Aja, 182cm sem visok, gre. Pozimi nujno zimske gume - še poleti se ti v dežju ASR vklaplja. Pač tipično lahek zadek, na zadnje pogon. Ampak lepo drifta
. Skratka lepi spomini, priporočam dokler si sam ali v dvoje.